Fakta on että sekä lihavat miehet että lihavat naiset ovat kuvottava näky.
Sille nyt vaan ei voi mitään riippumatta siitä, mikä alunperin on lihavuuden syy.
Kommentit (20)
Muista en sano mitään, mutta kyllä mua kuvottaa joka kerta kun katson peiliin. :(
Miten pääsisin näistä läskeistä eroon?!?
Mutta "lihava" onkin asia josta jokaisella on oma käsitteensä..
sukupuolesta riippumatta. Ympäristö päinvastoin pyrkii opettamaan, että näin ei saisi ajatella. Mä en vaan valitettavasti muuta mielipidettäni ja toisaalta taas muilla on oikeus olla eri mieltä.
Sille nyt vaan ei voi mitään riippumatta siitä, mikä alunperin on lihavuuden syy.
Ympäristö päinvastoin pyrkii opettamaan, että näin ei saisi ajatella. Mä en vaan valitettavasti muuta mielipidettäni ja toisaalta taas muilla on oikeus olla eri mieltä.
Joo niin varmaan pyrkii opettamaan. Haloo nainen. Yhteiskunnassa pitää aina olla jokin sylkykuppi. Kun homojen sylkeminen muuttui epämuodikkaaksi, tarvittiin seuraajia.
Ihan joka paikassa lauletaan hoikkuuden/sairalloista hipovan laihuuden ylistystä. Pidäpä silmät auki.
voimavarojani jonkun epäolennaisen asian vihaamiseen/kauhisteluun/inhoamiseen.
ja mielestäni moni kantaa kilonsa kauniisti, mutta itse en valitettavasti kuulu heihin. Itseinho on valtava - kuten olen itsekin. Olen lakannut katsomasta peiliin, on se kasa siellä sen verran irvokas näky ilman vaatteita.
Ei mulle. Kyllä ällöttävyyteen mun silmissä tarvitaan muuta kuin lihavuus. Epäsiisteys, likaisuus, huono käytös, ne ällöttää mua niin laihoissa kuin lihavissakin. Jos on lihava mutta siisti ja kutakuin huoliteltu ei ällötä mua.
Ja kyllä lihavien ällöäminen on meidän länsimaisessa kulttuurissa.
lihavuus ei ole luonnollista. Ihmistä ei ole tarkoitettu keräämään ylimääräistä ihraa ympärilleen. Kuinka moni eläin on liikalihava? Harva.
Eli oikeasti lihavuus on luonnotonta. Joten ei ihme, että vieroksumme sitä. Ja niinhän sen pitääkin olla, koska se ei ole tervellistä.
kertoo lähinnä siitä miten altis on aivopesulle.
Eli oikeasti lihavuus on luonnotonta. Joten ei ihme, että vieroksumme sitä. Ja niinhän sen pitääkin olla, koska se ei ole tervellistä.
Vieroksumme kunnes tulee huonot ja ajat ja nälkävuodet. Silloin kun kaikki näyttää 0-koon malleilta, läskit emännät rupeaa yllättäen näyttämään huomattavan houkuttelevilta. Näin se vaan menee.
Voiko se olla niin vaikea ymmärtää, ettei kaikki hoikat tee oman tai muiden painon kyttämisestä elämää suurempaa asiaa? Tarkoittaako se että on hoikka sitä että voi täysin unohtaa kaikki normaalit kohteliaisuussäännöt siinä suhteessa miten puhuu muista ihmisistä? 16
Tykkään mahtua vaatteisiini eikä todellakaan ole varaa laittaa vaatevarastoa uusiksi. SILTI minusta lihavat ei ole kuvottavia enkä uhraa muiden painolle ajatustakaan paitsi lukiessani tällaisia keskenkasvuisten aloituksia.
t. 16
musta on 100 kertaa kamalampaa alipainoinen nainen, jolla on pelkät nännit ja luuperse. Samoin mies on kamala, jos on luuviulu.
Itse viihdyn paremmin kropassani nyt normaalipainoisena verrattuna raskauden jäljiltä 10 liikakiloa olleeseen kroppaan. Vielä vähän kun saisi mahaa timmimmäksi. Pepussa kivasti muotoa (rintoihin kaipaisin lisää silti)
Mieheni +15 "ylimääräistä" kiloa ei ehkä niin ulkonäöllisesti mua ällötä (vaikka ne jo silmämääräisesti selkeästi havaitsee), mutta tykkäsin kosketella esim. just vyötärön seutua enemmän kun oli timmimmässä kunnossa 10-v sitten.
Eniten lähipiirissä ihmettelen +20 kg ja enemmänkin omaavia, että eikö heitä huoleta ne liikakilojen tuomat terveysongelmat. Kunto huonontunut ja esim. kengännauhojen sitominen hankalaa. Ja jos vähän päälle 30-v on jo lihava, niin kuinka hankalaa se elo on 20:n vuoden päästä?
En kuitenkaan heitä mitenkään mollaa tai arvostele, itsekseni pääni sisällä vaan ihmettelen. Rakkaita ovat mulle kuitenkin.
projisoidaan omaa pahaa oloa. Kaikkien ihmisten pitäisi olla niin tehokkaita ja timmejä ja kurinalaisia ja suorittavia. Lihava edustaa sitä kiellettyä puolta joka ottaa jotain vaikkei saisi, nauttii silloin kun ei saisi, muistuttaa jossaini määrin lasta, on se ei-kurinalainen, ei järkevä, jopa tietyllä lailla kapinallinen.
Mikään näistähän asioista ei toki ole yhtä todellisuuden kanssa. Lihavuus on sitä, että kehoon on kerääntynyt ylimääräistä rasvaa. Piste. Mitään muuta se ei tarkoita. Kaikki muu on sataprosenttisesti KATSOJAN oman mielen sisäistä puhetta. Lihava voi olla kurinalainen ja menestyvä monilla elämänalueilla. Laiha ortorektikko voi olla elämässään pahjon pahemmin hukassa kuin ylipainoinen jne.
kuvottavuus on täysin syötetty päähäsi ymäristöstäsi ja olet siis kuin opetettu apina vihatessasi läskejä. On kulttuureja joissa läskit on hyvännäköisiä ja laihat kuvottavia. Joissakin kulttuureissa polviin asti roikkuvat rinnat on statusta.