Hei, kai tekin tajusitte huutaa kampaajallenne hääpäivänänne? Tai
Kommentit (7)
ettei eilisen -meidän häät- pariskunta ole kauaa aviossa. Mies varmasti kyllästyy jossain vaiheessa naisen kuikutteluun..
nimim. en toivo kenellekään pahaa, mutta silti
kun hän ei päässytkään tulemaan. tosin en itseni takia vaan hänen koska hänkin itki kun ei päässyt tulemaan joska lapsi oli loukkaantunut.
sitten itkin väymyksestä kun kaaso laittoi hiukseni ja miekkini, olin valvonut 3 yötä sairaan lapsen kanssa- oli virkku olo häissä.
kun hän ei päässytkään tulemaan. tosin en itseni takia vaan hänen koska hänkin itki kun ei päässyt tulemaan joska lapsi oli loukkaantunut. sitten itkin väymyksestä kun kaaso laittoi hiukseni ja miekkini, olin valvonut 3 yötä sairaan lapsen kanssa- oli virkku olo häissä.
kun hän ei päässytkään tulemaan. tosin en itseni takia vaan hänen koska hänkin itki kun ei päässyt tulemaan joska lapsi oli loukkaantunut. sitten itkin väymyksestä kun kaaso laittoi hiukseni ja miekkini, olin valvonut 3 yötä sairaan lapsen kanssa- oli virkku olo häissä.
koskaan kuullu yhessä ja samassa ohjelmassa Stressi-sanaa niin monta kertaa kuin tuossa hääjaksossa. Kaamea ämmä.
En nähnyt kun ihan alusta pätkän ja katsoin vaan että ulkoisesti varsin sopusuhtainen pari. Oliks ne nainen tollanen kiukuttelija ja huutaja??
ei puhuta siitä parista, se ohjelma oli satuhäät. tuo toinen pari oli eilen meidän häät-ohjelmassa subtv:llä!
...ja me puhuttiin ex-poikaystävistä ja räkätettiin, että on tämäkin puheenaihe hääaamuna