Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei, kai tekin tajusitte huutaa kampaajallenne hääpäivänänne? Tai

Vierailija
09.04.2010 |

kaasoillenne?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja me puhuttiin ex-poikaystävistä ja räkätettiin, että on tämäkin puheenaihe hääaamuna

Vierailija
2/7 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei eilisen -meidän häät- pariskunta ole kauaa aviossa. Mies varmasti kyllästyy jossain vaiheessa naisen kuikutteluun..

nimim. en toivo kenellekään pahaa, mutta silti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun hän ei päässytkään tulemaan. tosin en itseni takia vaan hänen koska hänkin itki kun ei päässyt tulemaan joska lapsi oli loukkaantunut.

sitten itkin väymyksestä kun kaaso laittoi hiukseni ja miekkini, olin valvonut 3 yötä sairaan lapsen kanssa- oli virkku olo häissä.

Vierailija
4/7 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun hän ei päässytkään tulemaan. tosin en itseni takia vaan hänen koska hänkin itki kun ei päässyt tulemaan joska lapsi oli loukkaantunut. sitten itkin väymyksestä kun kaaso laittoi hiukseni ja miekkini, olin valvonut 3 yötä sairaan lapsen kanssa- oli virkku olo häissä.

kun hän ei päässytkään tulemaan. tosin en itseni takia vaan hänen koska hänkin itki kun ei päässyt tulemaan joska lapsi oli loukkaantunut. sitten itkin väymyksestä kun kaaso laittoi hiukseni ja miekkini, olin valvonut 3 yötä sairaan lapsen kanssa- oli virkku olo häissä.

Vierailija
5/7 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan kuullu yhessä ja samassa ohjelmassa Stressi-sanaa niin monta kertaa kuin tuossa hääjaksossa. Kaamea ämmä.

Vierailija
6/7 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nähnyt kun ihan alusta pätkän ja katsoin vaan että ulkoisesti varsin sopusuhtainen pari. Oliks ne nainen tollanen kiukuttelija ja huutaja??

Vierailija
7/7 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei puhuta siitä parista, se ohjelma oli satuhäät. tuo toinen pari oli eilen meidän häät-ohjelmassa subtv:llä!