Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita ensikertalaisia menossa Helsinki City Runiin?

Vierailija
09.04.2010 |

Hui, mua alkoi jännittämään kun nuo lähtönumerot on nyt julkaistu.

Jännittää jo nyt miten juoksu mahtaa mennä. Kävin eilen ensimmäisellä 2 tunnin lenkillä, hölkkäsin kyllä aika rauhallisesti ja paukkuja olisi saattanut riittää enempäänkin. Matkaa kertyi vain noin 16-17 kilometriä. Aikatavoite mulla ois 2.15, saa nähdä kykenenkö siihen.

Onko muita ja millä fiiliksillä?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on tuo Kokkolan City Run lähempänä

kun on tuo Kokkolan City Run lähempänä

Vierailija
22/35 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menossa, tosin nyt tuli ainakin viikon, kahden pakollinen totaalilepo, sillä olen ylikunnossa.

Olen vetänyt noin 20 km:n lenkkejä joihin aikaa menee 2.20, mutta mulla on aikatavoite 2.10. Olen menossa kokonaiselle maratonille kesäkuussa.

Nyt vaan pitäis saada itteni kuntoon, tää on tosi rasittavaa kun jo portaita noustessa syke on varmaan 160!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onea matkaan, toivottavasti saat itsesi kuntoon. Tuo kokonainen maraton kuulostaa hienolta. Itselleni se on tavoitteena ehkä ensi vuonna, tänä vuonna en vielä uskalla ;) Taidetaan muuten olla samassa lähtöryhmässä ;)

Vierailija
24/35 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka juoksu edessä. Harrastuksenakin varsin uusi, vähän yli vuoden juoksennellut. Tavoite 2½h, mut salainen haave juosta noin 2h15min. Kunhan nyt vain jaksaisin juosta edes koko matkan.

Tähän saakka juossut lähinnä vain juoksimatolla. Onko paljon rankempaa juosta ulkona???

Vierailija
25/35 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en viime vuonna juossu ollenkaan, kun olin raskaana, mut sitä edellisenä kesänä juoksin itsekseni noin 20 km ja muistaakseni aika jäi alle 2 h. Nyt keväällä ajattelin taas alottaa juoksuharrastuksen ja tulevaisuudessa osallistua puolimaratoniin.

Vierailija
26/35 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut nyt viikon tauko harjoittelussa, perheellämme on ollut hektistä ja olin matkoilla, joten en ole päässyt lenkille. Tänään aion juosta noin 12 km. Ehkä noin viisi lenkkiä vielä ennen HCR.ää, mutta ei mitään ylipitkiä, vaan 10-12 km. Viimeiset päivät ennen HCR:ää otan rennosti.

Vierailija
27/35 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen täällä ihmeissäni (kun tuon hcr-sivuilla olleen ohjelman mukaan olen suurin piirtein treenaillut) nyt sen asian suhteen, että kannattaako vielä huomenna hölkätä vai ei.

Kävin eilen ihan pikkuisella lämmittelylenkillä ja sen jälkeen tuli tosi epäuskoinen olo kun ajattelin, että tällä kunnollako sitten ihan oikeasti lauantaina on lähdettävä puolikkaalle. Hölkkä tuntui niin huteralta, ehkäpä jätän huomiselle tarkoitetun minilenkin väliin ja keskityn odottamaan lauantaita.

Aiotteko tankata jotenkin juoksua varten lisätä hiilareiden määrää? Entä millaiset vaatteet ajattelitte laittaa lauantaina päälle. Millaiset fiilikset on muuten?

Ap

Vierailija
28/35 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei satanut, vaatetta sopivasti ja aikakin tyydyttää.

Vierailija
29/35 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytyväinen silti olen, jaksoin hyvin.

Ja se pari minuuttia olisi varmasti mennyt nopeammin, jos alussa ei olisi ollut niin kovaa ruuhkaa...

Vierailija
30/35 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

HCR:n nettisivuilta.

Vierailija
31/35 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kivasti meni, vaikka aikatavoitteesta jäätiin ja reilusti.. 2,5 tunnin pintaan juoksi lopulta tuli taivallettua erinäisten kommellusten jälkeen. Ihan hyvä fiilis ja suunnittelen jo seuraavaa juoksua :)

Erikoiskiitos kokeneelle puolimaratoonarille, joka neuvoit täällä paniikissa olevaa

T: Ap

Vierailija
32/35 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minäkin juoksin ensikertalaisena tänään HCR:n. Harjoittelussa ennen puolikasta oli 5 viikon täystauko jalkavamman takia, joten olin iloinen kun selvisin maaliin vajaassa 2h15min:ssa.

Vierailija
33/35 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut. Melko lailla sama aika täälläkin.

Millekäs juoksulle seuraavaksi?

Vierailija
34/35 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä minne juoksulle sitä menisi, kun en ole asiaan ennen tätä ollut kovin perehtynyt ;)

Espoossa lienee syksyllä joku puolikas, sinne varmaan? Tosin nyt on fiilikset sellaiset, että kiva olisi päästä jo aikaisemminkin :)

Heh, pohdiskelin juostessani sitä, että kuinkahan moni av-palstalainen mahtoi viilettää ohi :D

Hyvä me, onnea meille kaikille :)

Ap

Vierailija
35/35 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku laittaa linkin siihen juoksuohjelmaan, jota noudatitte?

T: innokas aloittelija

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä