Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen/pituinen oman tukan pitäisi olla, jos käyttää klipsipidennyksiä?

Vierailija
08.04.2010 |

Mietin, että onko typerän näköistä kun oma tukkani on suurinpiirtein hartioita koskettava/hartioille ulottuva, takaa miltei suoraan leikattu mutta sivuilta kerrostettu.

Näyttääkö hassulta, jos tilaan pitkät klipsipidennykset ja isken ne tähän tukkaan? Miten pystyy "piilottamaan" rajaa, missä oma tukka menee, vai miten ne klipsit asennetaan, peittääkö se omaa tukkaa?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottelin omia pidennyksiä yli 3viikkoa ja sittenkin (runsaiden tuloksettomien yhteydenottojen jälkeen) sieltä tuli vääränlainen pidennys!!!

Meillä meni päivää vaille viikko ja pidennykset oli just ne mitkä tyttö tilas. Joko meitä onnisti tai sitten sulla oli vain huonoa tuuria sen firman kanssa.

Vierailija
2/27 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nettisivuilta vaikea päätellä sopivaa väriä..

minuakin alkoi kiinnostamaan... omat hiukset vaan aika lyhyet, mutta pitää alata nyt kasvattamaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tykkäsin tosi paljon. Treenaan kuitenkin melkein päivittäin, joten hiuksia tulee pestyä ahkerasti, joten ehkäpä nuo klipsit olisivat kätevämmät? Mietin vaan, kuinka nopeasti ne oppii laittamaan aamulla paikalleen, ettei mene tuhertamiseen kauhean kauan aikaa.

Vierailija
4/27 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuli saman väriset kun omastakin tukasta. Silleen kätevää ku aina silloin tällöin mieli muuttuu ton tukanvärin suhteen :).

Eikä tarvii pelätä sitä laittoa, ne vaan napsautetaan omaan tukkaan kiinni ja ne klipsit on sellaset et pysyy vaikka ei niin tarkkaan asettelisikaan, Mä kun en jaksa aina aamuisin niin kauheesti laitella tukkaa niin napsasen nuo klipsit vaan kii, siihen menee ehkä 3 minuuttia.

Vierailija
5/27 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei katkonut omaa tukkaa. Ja mun mielest tosi helppo laittaa.

Vierailija
6/27 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noihan olis tosi kätsyt kun ne voi ottaa sit poiskin.

Vierailija
7/27 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari ekaa kertaa meni vähän sählätessä,mut nopeesti käy nyt laitto

Vierailija
8/27 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niitä voi käyttää aina vaa uudestaan.

Vierailija
9/27 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teipit on paremmat, ei tarvii miettiä miten ne laittaa kun käy kampaajalla

Vierailija
10/27 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä just ja just leukalinjaan ulottuu hiukset ja käytän (jokapäivä) klipsipidennyksiä. Suoristan omia hiuksiani että ne ei erotu klipsihiuksesta (koska mulla on vähän luonnonkiharat hiukset).

Klipsiosat asetellaan "kerroksittain" eli ne peittää hyvin oman tukan kun kaikki ei oo samassa kohtaa.

Vierailija
11/27 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkässä tukassa ku sul on, ei oo mitään ongelmaa, ei näy et on pidennys laitettu.

Vierailija
12/27 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan vähän hiusta riittää kiinnityskohdan päälle peittämään

Vierailija
13/27 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sais hyvät klipsipidennykset?

Vierailija
14/27 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hariumilta saa ja www.klipsipidennys.fi verkkokaupasta. Dream hair myy myös mut oon kuullut ettei laatu ole välttämättä kovin hyvä

Vierailija
15/27 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sais hyvät klipsipidennykset?

Aitoa hiusta ja paljon halvemmalla kuin suomesta.

Tyttäreni omat hiukset on reilusti olkapäiden yli, mutta ei puoleenselkään. Ihan nätisti istuu päähän :)

Vierailija
16/27 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää kokeilla :)))))

Vierailija
17/27 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottelin omia pidennyksiä yli 3viikkoa ja sittenkin (runsaiden tuloksettomien yhteydenottojen jälkeen) sieltä tuli vääränlainen pidennys!!!

Vierailija
18/27 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

dream hairia ja laatuunsa nähden tosi kallis. Ajattelin seuraavaat tilata tuolta klipsipidennys.fi kaupasta kaveri ainakin oli tykännyt niistä. Tuo rapunzel on mulle ihan outo, mut eihän se tainnut ollakaan suomalainen firma

Vierailija
19/27 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kerran kokeilin klipsipidennyksiä ja jäin ihan koukkuun :)

Vierailija
20/27 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi käydä