Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rinnattomat naiset on NAISIA isolla N:llä!

Vierailija
08.04.2010 |

Ne tietää, että naiseus on muutakin kun isot tissit!

Nää jätti-lollo-bimbo-raukat luulee, että se riittää, että on jättitissit.

No, ei kuule riitä! Ei edes miehille. Tissit riittää yhden illan juttuihin, mutta elämänkumppanilta vaaditaan AIVOT ja muu naiseus!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

reikä jalkojen välissä. Naisella on kromosomit X ja Y. Se riittää naiseuteen, nainen sitten toteuttaa naiseuttaan itse parhaaksi toteamallaan tavalla.

Minä toteutan sitä nauttimalla äitiydestäni, seksuaalisuudestani ja älykkyydestäni.

Toiset sitten toteuttaa sitä ulkoisin avuin, isoilla tai pienillä rinnoilla, jopa kirurgialla. Toiset laittaa sotamaalauksen naamaan ja välttää tuulipukuja.

Jokaisella on oma oikea tyylinsä olla nainen.

Vierailija
2/16 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minullakin aina ollut isot rinnat eikä se tee minusta bimboa!

taitaa pienirintaisia kuitenkin harmittaa kun pitää haukkua isorintaisia. minkäs teette jos miehet ei teitä kaupassa tuijota?

mutta oletko varma että mekään siitä tykkäisimme?

luojan luomat jokaisella..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä ei ole mitään tekemistä rintojen koon kanssa, mutta:

En todellakaan ymmärrä, mitä tarkoittaa rinnaton!

Se, että jollain on pienet rinnat ei tee hänestä rinnatonta. Tissit ne on pienetkin tissit. En ole koskaan nähnyt rinnatonta naista, kaikilla on ollut vähintään pienet kumpareet. Miksi siis otsikossa sana rinnaton, ap, jos pienirintaisia puolustat?

Vierailija
4/16 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa pienirintaisia kuitenkin harmittaa kun pitää haukkua isorintaisia. minkäs teette jos miehet ei teitä kaupassa tuijota?

Kyllä ne tuijottaa, mutta ne tuijottaa MINUA eli kasvojani eikä tissejäni :)

Vierailija
5/16 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä ei ole mitään tekemistä rintojen koon kanssa, mutta:

En todellakaan ymmärrä, mitä tarkoittaa rinnaton!

Se, että jollain on pienet rinnat ei tee hänestä rinnatonta. Tissit ne on pienetkin tissit. En ole koskaan nähnyt rinnatonta naista, kaikilla on ollut vähintään pienet kumpareet. Miksi siis otsikossa sana rinnaton, ap, jos pienirintaisia puolustat?

ei mutta tosissaa, naiset joilta rinnat on leikattu syövän takia pois todella ansaitsee hatunnoston ja varmasti tietävät naiseudesta jotain mitä muut ei.

Vierailija
6/16 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joille ainoa naiseuden merkki on isot rinnat!

Vierailija
7/16 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teinipojat ja itsetunnottomat naiset.

Vierailija
8/16 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tehdään leikkimielinen kysely, niin joillekin miehille tärkeämpää on rinnat, toisille peppu jne. Kyllä meillä naisillakin on tiettyjä turn-on -juttuja miehiin liittyen. Ja parasta on, jos omalla puolisolla on ne ominaisuudet :) Tuskin kukaan _pelkästään_ niiden perusteella kuitenkaan elämänkumppania valitsee.

Joo, sääli näitä naisia ja varsinkin heidän miehiään, joille ainoa naiseuden merkki on isot rinnat!

Vierailija
9/16 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolle tissit oli ainoa ylpeydenaihe. Oli muuten aika mitättömän näköinen, lyhyt ja pullea. Ilmeisesti huonon itsetunnon takia tissit sitten tulivat hänelle niin tärkeiksi. Aina puhui vaan siitä että naisella pitää olla tissiä, miehet tykkää tisseistä, ja jos missikisoja katottiin niin huudahti aina että "eihän tolla oo ees tissejä!" kun voittaja selvisi. Hän on edelleen sinkku ja lapseton vaikka on kohta 40v.

Vierailija
10/16 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan _pelkästään_ niiden perusteella kuitenkaan elämänkumppania valitsee.

Mutta siinä tapauksessa - vakka kantensa valitsee :)

Yleensä molemmat osapuolet on yhtä ulkonäkökeskeisiä - tai siis, että miehelle riittää, että naisella on isot tissit ja sille naiselle riittää, että miehellä on... jotain...

mutta sit kun ikää tulee ja vuodet vierii, niin kuinkas kävikään parisuhteen??

Vierailija
11/16 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä piireissä tällaista porukkaa on, jotka siis menevät esim. naimisiin pelkästään kumppanin ulkonäön vuoksi?

Tunnen aika monenlaista väkeä, eikä tällaisia tapauksia joukossa ole yhtään. Tosin emme asu pk-seudulla, josko tämä olisi siellä yleisempää ;-)

valitettavasti tuntuu moni valitsevan

Tuskin kukaan _pelkästään_ niiden perusteella kuitenkaan elämänkumppania valitsee.

Mutta siinä tapauksessa - vakka kantensa valitsee :) Yleensä molemmat osapuolet on yhtä ulkonäkökeskeisiä - tai siis, että miehelle riittää, että naisella on isot tissit ja sille naiselle riittää, että miehellä on... jotain... mutta sit kun ikää tulee ja vuodet vierii, niin kuinkas kävikään parisuhteen??

Vierailija
12/16 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on isot rinnat, ja ne kääntää kyllä pään, mutta itse niitä jopa häpeilen. On aiheuttanut aika paljon itsetunto-ongelmia. Kaikki ei ole sinuja omien isojen rintojensa kanssa, ja tuntee itsensä kaikkea muuta kuin naiselliseksi naiseksi.

Vierailija
13/16 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekö tekee minusta bimbon? Mitoiltani olen ihan sopusuhtainen 177 cm, 72 kg ja kupit on DD.

Olen ihan tavallinen äiti, vaimo, naapuri, ystävä, tytär jne. Koulutukseltani FT.

Pitkään olisin halunnut omata b-kupit, nykyisin olen ihan tyytyväinen näinkin. Tosin juoksua olisi kivempi harrastaa pienempi rintaisena. Ja en todellakaan luule, että mieheni valitsi minua rintojeni vuoksi.

Vierailija
14/16 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman, että monet oikeasti isotissiset naiset tekevät tosi ison numeron omista rinnoistaan. Ja nimenomaan huudahdetaan kaikille normaalikokoisille, että eihän sillä edes ole rintoja. Tissit on läskiä, joten mä en ymmärrä miten jonkun elämä voi pyöriä niiden ympärillä. Ja kaikkein ällöintä on kun pidetään isokaula-aukkoista paitaa, josta ne utareet näkyy väkisinkin. Se on ihan sama kun miehillä näkyy persvako. Mä en halua nähdä kenenkään ihroja..

Vierailija
15/16 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienirintaiset on naisia, isorintaiset on naisia, kaikki naiset on naisia. Isolla ännällä ne on ainoastaan jos ovat lauseessa mainittuna ensimmäisenä, tai jos ovat oikeasti nimeltään Nainen.

Inhoan tuota sanontaa, olla jotain isolla kirjaimella.

Mulla on aika suuret rinnat, ja ne voi olla joskus ihan kivat mutta en kyllä mitenkään ole niistä innoissani tai ylpeä. Ne nyt on tuollaiset, minkäs sille sitten.

Vierailija
16/16 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä jos naisella on kaikki mainitsemasi avut, aivot+rinnat.

Ei oo mennyt nallekarkit tasan.

Ei tarvitse olla tissitön tietääkseen mitä naiseus on.

Pettikö miehesi, oliko hänellä yhden illan juttu isorintaisen naisen kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme