Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttären vs pojan lapset

Vierailija
08.04.2010 |

Mitä kokemuksia teillä on? Itse koen, että äitini on huomioinut enemmän minun kuin veljeni lapsia. Sanotaan, että tyttären lapset ovat usein läheisempiä. Miehethän eivät tunnetusti kerro omista asioistaan vanhemmilleen. Olen myös saanut kokea asian negatiivisen puolen. Äitini neuvoo ja arvostelee minua, kasvatustani ja huusholliani enemmän kuin veljeni ja hänen vaimonsa. Äiti jopa painosti minua menemään naimisiin, kun taas veljeni on säästynyt tältäkin painostukselta. Olen välillä joutunut "näyttämään äidilleni", etten ole enää pikkutyttö.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on yleensä se taloudesta ja lapsista enemmän huolehtiva osapuoli, ja oman tyttären lapsiin (kuten tyttären toimiinkin) on helpompi ottaa vapaammin kontaktia, kun ei tarvi olla vieraskorea. Vähän vieraamman naisen taloudessa ei sitten toimitakaan niin vapaasti.

Vierailija
2/2 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös varmaan persoonakysymys. Oma anoppini sanoo aika kärkkäästikin oman mielipiteensä. Aluksi pahoitin mieleni, mutta nykyisin "maksan potun pottuina". Olen yrittänyt sanoa äidilleni, että veljeni ja hänen vaimonsa tarvitsevat tuoreina vanhempina tukea lapsen hoidossa. Itselläni kohta 4. lapsi (3 koululaista), mutta äitini enemmän innoissaan minun lapsestani ja suunnitellut tulevansa hoitamaan iltatähteämme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan