Sinä joka olet käyttänyt kakun koristelussa valmista kakkukuvaa
Laitoitko sen kakun päälle kelmun tms. kun laitoit kakun jääkaappiin? Kun senhän pitää olla mielellään yön yli niin olis varmaan ihan hyvä olla jotain siinä päällä? Vai?
Kommentit (6)
ja oli kakkukuvun sisällä yön yli. Se 8h on sitten aika niukka aika sille kuvalle, jos laittaa sen alle pelkkää kermaa. Suosittelen kostuttamaan päälimmäisen kerroksen todella hyvin esim maidolla ennen kerman laittamista. (ei tietenkään värillistä mehua joka saattaisi imeytyessään värjätä kuvaakin).
kostutin maidolla ja laitoin kermaa kuvan alle. Kakku ehtii olla jääkaapissa kyllä ihan reilusti ennen tarjoilua. Eikä minulla nyt sattunut olemaan kakkukupua kun en ole ennen tarvinut. -ap
Sellaista vieläpä jossa on kansi? Siitä saa näppärästi myös kakkukuvun kun kääntää nurin :-)
olette ostaneet? itse ostin confetista ja ei suositeltu kermaa alle, laitoin ihan ohuen sipaisun ja kuva rupesi tunnin jälkeen leviämään. Olisi ollut pilalla jos yön yli olisi ollut.
Kuten kermojakin on erilaisia.
olette ostaneet? itse ostin confetista ja ei suositeltu kermaa alle, laitoin ihan ohuen sipaisun ja kuva rupesi tunnin jälkeen leviämään. Olisi ollut pilalla jos yön yli olisi ollut.
on tapana käyttää...