Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulkitkaa mieheni sanat.

Vierailija
07.04.2010 |

Aloitit taas uuden e-pillerikiekon.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä mies on kanssa tullut tulokseen, että lopetatte ehkäisyn. Näyttää vaan olevan, ettei mies osaa puhua.

Keskustele miehen kanssa nyt ihan nätisti illalla, että mitä meinasi. Kysy mitä haluaa.

Vierailija
22/25 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni on monesti puhunut pienestä tyttövauvasta, jota hän voisi jäädä kotiin hoitamaan. lapsia on ennestään kuusi.

mies huokaisi ja sanoi, että olisihan se kuitenkin ollut kiva se tyttövauva vielä, eikö vain.

Saitte seitsemännen pojan? =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai minä varasin ajan kierukanvaihtoon, en aloittanut pillerikiekkoa. meillä tosin tuollaista joko tai tilannetta ei ollut etukäteen, mutta mieheni on monesti puhunut pienestä tyttövauvasta, jota hän voisi jäädä kotiin hoitamaan. lapsia on ennestään kuusi.

varasin siis ajan kierukan vaihtoon ja mies katseli minua pitkään ja kysyi sitten, että ai, sä oot nyt sitten vaihtamassa sitä. minä kysyin häneltä suoraan, että mitä hän oikein tarkoittaa, nythän on kulunut viisi vuotta sen asentamisesta ja on pakko vaihtaa, onhan tästä puhuttu. mies huokaisi ja sanoi, että olisihan se kuitenkin ollut kiva se tyttövauva vielä, eikö vain.

minä siis tulkitsisin ap:n miehen tokaisun toiveena aloittaa keskustelu aiheesta. tai en tulkitsisi, vaan kysyisin ap:na tarkoittiko mies tätä. teidän on molempien osallistuttava tuohon keskusteluun. et voi laittaa vastuuta lapsen yrittämisestä miehen harteille edes tuolla keinoin. mitä jos joku päivä syytätkin häntä siitä, että lapsi tuli tehtyä juuri tähän elämäntilanteeseen, kun tai jos tai tai tai...

Vierailija
24/25 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkä olettaa tai arvailla asioita ja odottaa mieheltä jotain sinun kielelläsi puhuttua?

Vierailija
25/25 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai minä varasin ajan kierukanvaihtoon, en aloittanut pillerikiekkoa. meillä tosin tuollaista joko tai tilannetta ei ollut etukäteen, mutta mieheni on monesti puhunut pienestä tyttövauvasta, jota hän voisi jäädä kotiin hoitamaan. lapsia on ennestään kuusi.

varasin siis ajan kierukan vaihtoon ja mies katseli minua pitkään ja kysyi sitten, että ai, sä oot nyt sitten vaihtamassa sitä. minä kysyin häneltä suoraan, että mitä hän oikein tarkoittaa, nythän on kulunut viisi vuotta sen asentamisesta ja on pakko vaihtaa, onhan tästä puhuttu. mies huokaisi ja sanoi, että olisihan se kuitenkin ollut kiva se tyttövauva vielä, eikö vain.

minä siis tulkitsisin ap:n miehen tokaisun toiveena aloittaa keskustelu aiheesta. tai en tulkitsisi, vaan kysyisin ap:na tarkoittiko mies tätä. teidän on molempien osallistuttava tuohon keskusteluun. et voi laittaa vastuuta lapsen yrittämisestä miehen harteille edes tuolla keinoin. mitä jos joku päivä syytätkin häntä siitä, että lapsi tuli tehtyä juuri tähän elämäntilanteeseen, kun tai jos tai tai tai...

Siis epäilen että tällainen tapaus ap:lla ja miehellään.

Meillä mies kysyi että milloin pillerit viskataan roskiin!? :) Ja niin meille tuli toinen lapsi.