Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymyksiä imetyksen vaikutuksista rintoihin.

Vierailija
07.04.2010 |

Sinä joka et imettänyt ollenkaan: Ovatko rintasi vielä kiinteät ja pyöreät?

Imetin vuoden, lopetin kuukausi sitten ja rintani ovat todella löllöt, palautuvatko ne tästä yhtään?

Kuinka pian imetyksen jälkeen nännien tunto oli samanlainen kuin ennen?

Kiitos vastauksista, ihan mielenkiinnosta kyselen :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi kiva saada lisää kokemuksia :)

Vierailija
2/10 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rinnat ovat ihan ok, eivät tietenkään aivan samanlaiset kuin ennen kolmea raskautta, mutta eivät mitkään tiskirätitkään. ;-) Nännien tunnottomuus kuulostaa myös minulle täysin vieraalta, siitä ei ollenkaan kokemusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitin huonosti, siis en voisi kuvitella nännejäni osaksi seksiä, ne on jotenki arat (ei siis kipeät eikä tunnottomat) Vaikea selittää, taidan olla ainoa :D

AP

Vierailija
4/10 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon muuten miettiny semmosta et "kuluttaako" pumppaaminen enemmän rintoja kun imetys?

Vierailija
5/10 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt on sellainen olo, että rinnat on palanneet entiselleen.

Vierailija
6/10 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on koko. En ole huomannut mitään muutosta. Olen imettänyt 2 vuotta. Enimmäkseen kyllä makuulla.

Vierailija
7/10 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen raskauksia ja imetyksiä kuppikoko oli 75DD tai E ja kolmen vuoden imetyksen (kaksi lasta) jälkeen se on sama. Ei ne alunperinkään mitenkään kauhean kiinteät olleet, mutta eivät yhtään "löllööntyneetkään".

Nänneistä sen verran, että AIEMMIN niissä ei ollut mitään tuntoa, mutta nykyään - imetyksen jälkeen siis - ne on todella tuntoherkät; erittäin, erittäin hyvällä tavalla.

Vierailija
8/10 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetin 2x2v, nyt imettämättä 3v ajan. Rinnat on C-kuppia, eivät roiku yhtään, ovat kiinteät ja pyöreät. Palautumisessa imetyksen jälkeen meni reilu vuosi. Kovin yksilöllistähän tuo rintojen muuttuminen/palautuminen on.

Vierailija
9/10 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetin puoli vuotta. Rinnat tuntuivat selkeästi tyhjemmiltä noin kahden vuoden ajan. Sen jälkeen palautuivat lähelle entistä. Mitkään pystyt rinnat kun eivät näin suurina olleet alunperinkään, mutta täytettä tuli lisää.

Vierailija
10/10 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkei imettäisi päivääkään, ne voi lerpahtaa, jos niikseen tulee.

Nännien tunnosta en osaa sanoa, mulla ei muuttunut miksikään ja kolme on imetettyjä ipanoita..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi