Aamupano
Mikä on mielestänne paras ajankohta seksille aamu vai ilta?.Meillä naidaan aamuisin varsinkin viikonloppuina.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikka Purra on omasta mielestään SÖPÖ!
On se minunkin mielestäni. Sinä olet homo jonka mielestä naisella pitää olla Sannan kaltaiset miesmäiset piirteet.
Riikka Purran leukaan olen kiinnittänyt usein huomiota. Noin jykevän & maskuliinisen leuan omaavilla naisilla on usein kookas klitoris eli häpykieli.
Ihanks totta? Nyt on varmaan mielesi hyvä kun sait Riikan ulkonäköä pilkata?
Mikä yllätys että vassareilla ei ole muita aseita kuin pilkata vastapelurien ulkonäköä. Ihan pienenä vihjeenä vassarit että katsokaa niitä omia edustajianne niin kauhukabinetti saa ihan uuden merkityksen.
Ilta. En ole aamuihminen ollenkaan ja vihaan sitä, jos minut herätetään. Aamupäiväkin vielä menettelee, mutta en halua herätä kourimiseen. Illalla olen paremmalla tuulella ja aktiivisimmillani olen kymmenen jälkeen. Mies on aamupanoinen, joten tiukkaakin sananvaihtoa välillä käydään siitä, että onko aamuviisi sopiva hetki alkaa vonkaamaan.
Miehille aamupano on parasta ja siksi se on niin harvinaista, koska naiset päättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikka Purra on omasta mielestään SÖPÖ!
On se minunkin mielestäni. Sinä olet homo jonka mielestä naisella pitää olla Sannan kaltaiset miesmäiset piirteet.
Riikka Purran leukaan olen kiinnittänyt usein huomiota. Noin jykevän & maskuliinisen leuan omaavilla naisilla on usein kookas klitoris eli häpykieli.
Ihanks totta? Nyt on varmaan mielesi hyvä kun sait Riikan ulkonäköä pilkata?
Hän on sanonut olevansa blondisöpöliini ja rakastan kookkaita klitoriksia josta oletan että maskuliininen leuka kertoo.
Menin aamulla kanitarhaan, missä kani pani anivarhain.
Miksi kani pani anivarhain?
Koska aamupano se on parhain!
Aamussa ja illassa on puolensa, mutta koska ollaan molemmat etätöissä nykyään, niin pikainen lounaspano on uusi vähän tuhma tuttavuus.
Aikaisemmin on pantu usein aamuisin, varsinkin viikonloppuisin. Jokin aika sitten vaimo sanoi ettei ole yhtään aamuihminen. Sen jälkeen ei olla aamuisin pantu. Ei kyllä iltaisinkaan. Onkohan hänen aktiivinen aikansa sattunut nyt ylitöiden aikoihin...
Vierailija kirjoitti:
Aikaisemmin on pantu usein aamuisin, varsinkin viikonloppuisin. Jokin aika sitten vaimo sanoi ettei ole yhtään aamuihminen. Sen jälkeen ei olla aamuisin pantu. Ei kyllä iltaisinkaan. Onkohan hänen aktiivinen aikansa sattunut nyt ylitöiden aikoihin...
Käy panettamassa itseään muualla
Viikonloppu aamut ovat oikeastaan ainut ajankohta teini-ikäisten lasten kanssa. Ne nukkuu puoleen päivään asti, ja silloin ollaan ehditty rakastella kahteenkin kertaan. Ensin heräämisen jälkeen, ja uudestaan aamukahvien juomisen jälkeen. Silloin kun ollaan kahdestaan, paras aika seksille on iltapäivä.
Kaikki käy jos vaan saisi. Näyttäisi edes jotenkin että oma mies kiinnostaa seksuaalisesti. Olisi edes alusvaatteissa, mutta kyllä välttelee kaikin keinoin ettei heräisi himot omalla rakkaalla.
Ollut nyt riitaa jo 5 päivää. Kohta en jaksa olla, vaikka päätin etten nyt ala seksiin...siis nainen olen. Päätän olla lujana.
Vierailija kirjoitti:
Maailman paras tapa on herätä siihen kun mies alkaa aamulla hyväillä ja siinä saa keikkua unenpöpperöisenä helliteltävänä, aamuseksissä orgasmikin on jotenkin pehmeämpi ja pidempi. Päiväseksi on usein pikaista ja iltaseksi taas himokkaampaa, orgasmit terävämpiä jne. Siis eri vuorokauden aikoina ihan eri menoa joten vaikea sanoa mikä niistä olisi parasta...
Minä olen oikein pyytänyt miestäni, että jos hän herää ensin ja sattuu olemaan kunnon erektio, niin olisi oikein kiva, jos hän herättäisi minut panemalla.
Kaikkein parasta on kyllä ne kerrat, kun olen herännyt, mutta kuitenkin aivan puolinukuksissa. Tajuan mitä mies on tekemässä, mutta en kuitenkaan reagoi siihen mitenkään, vaan makaan vain aivan reporankana. Mies aloittaa yleensä kyljellään työntyessään ekan kerran sisääni, mutta loppuhommissa, hän yleensä kääntää minut selälleen ja työntää todella rajusti. Siinä kohtaa herään viimeistään oikein kunnolla ja kaikki aistit aivan kuin räjähtävät auki ja olen pelkkää nautintoa.
Siinä sitten mies jää voipuneena sänkyyn makaamaan ja minä lähden keittämään aamukahvit. Kyllähän se on vähintä mitä minä hyvänä tyttöystävänä voin tehdä, että tarjoan miehelle kahvit sen jälkeen, kun hän on tyydyttänyt minut täysin.
Minusta se kuuluu hyvään parisuhteeseen, että osoittaa kumppanille selvästi kuinka tyytyväinen hän siihen on, kun hän on tehnyt jonkun asiat todella hyvin.
Yhteen viestiin jäi virhe.
Muut viestini ovat virheettömiä, kuten totesittekin.