Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iso mielenosoitus Helsingissä, lähdetään porukalla?!

Vierailija
07.04.2010 |

Moikka kaikki,

olen uusi tyyppi tällä palstalla, mutta ajattelin kirjoitaa kun täällä on muitakin pienten lasten kanssa.

Oletteko siis huomanneet, että Helsingissä on 21.4. iso mielenosoitus maksuttoman koulutuksen puolesta? Mielenosoituksen järjestää opiskelijat, mutta eikö olisi hyvä jos lähdettäisiin porukalla mukaan näyttämään, että asian takana on muitakin? Nämä meidän lapsethan ne ovat niitä joiden tulevaisuudesta puhutaan.. Eli miltä kuulostaa, onko muita asiasta innostuneita?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uskomatonta! Ei mulla ainakaan ole varaa maksaa lasten koulutusta jossain yliopistossa. Pitää olla tasa-arvoa kaikille!

Vierailija
2/6 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkoot koulut maksullisiksi vaan jos samalla verot pienenisivät.

Miksi minä veroillani kustantaisin muitten opiskeluja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin kyllä ihan hyvin lähteä mukaan jos tulee muitakin kärryläisiä! Yhdessä ehkä helpompi rattaiden kanssa kuin yksin väkijoukossa.....

Vierailija
4/6 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Sinua kiinnosta lapsesi tulevaisuus? Tämän maan perusrankana on tasavertaiset mahdollisuudet kouluttautumiseen! Jos lapsesi haluaa vaikka lääkäriksi, niin oletko valmis jo nyt säästämään rahaa sitä varten että hän pääsee koulutukseen?!

Vierailija
5/6 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan missään yleistä adressia tms. johon kerättäisiin nimiä niiltä, jotka vastustavat kyseista asiaa. Joku voisi vaikka toimittaa sitten nimilistan asiasta päättäville.

Vierailija
6/6 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, on kyllä varmasti vähän hankala lähteä kauempaa ja varsinkin jos on töitä, mutta toivottavasti kaikki pääkaupunkiseudun perheet jotka pääsee tulee paikalle!