Käyttääkö kukaan vauva lehden ovulaatiolaskuria?
Heippa!
Ajattelin kysäistä, että kuinka moni käyttää tätä vauva lehden sivuilla olevaa ovulaatiolaskuria antamaan suuntaa peiton heilutus päiville?
Huomasin vaan, että antaa joka kuukausi minulle aivan liian myöhäisen ajankohdan ovulaatiolle.
Tänään sain kp 13 ovis plussan clearbluen ovis testillä eli ovis on ohi viimeistään parin päivän päästä.
Ja tuolla vauvan omalla ovulaatiolaskurilla minun ovulaatio ajankohtani on noin 10,11 ja 12.4. Eli pahasti oltais myöhässä jos tuota käyttäis.
Hyvän ovulaatiolaskurin löysin perhesuunnittelun kotisivulta, mutta siihen pitää syöttää kolmet menkat. Mutta se oli ainakin oikeassa tämän kierron ovulaation suhteen.
Ja onkos täällä muita joilla on juuri nyt ovis ajat käsillä?
Sirppana yk4 kp13/29 (joka haaveilee neljännestä ja toivoo kovasti clearbluen hymynaaman tuottavan toivottua tulosta) =)
No samaa aavistelin viime raskauden alettua, kun olevinaan "peiton heilutukset" olivat täysin väärinä päivinä, ja surin sitä että "peli" oli menetetty siltä kuulta. Koska olin laskurin antamina päivinä järkyssä angiinassa. Mutta niin vain poika tuli lokakuussa...
Ofelia(joka siitä nelosesta haaveilee)