Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

++ Elolintuset Torstaihin++

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep, nega tuli taas. Alkaa usko loppua. Nyt kp 32/28 (-???????????)

eipä muuta. puuron keittoon mars!

äk

Vierailija
2/14 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, tuollainen nega.

Taidan ostaa tänään sen testin sittenkin.... Tulee sitten mikä tulos tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitikuu:Varmaankin loppuun kulunut sanonta mut niin pitkään on toivoa kunnes vuoto alkaa,joten älä vielä luovuta.Itselläni esikoista odottaessa testi näytti plussaa vasta kun rv oli jo 8 joten kaikki voi olla vielä mahdollista.

Sitten omaa napaa,kp 26/27-28 masua nippaillut jonkin verran,lämmöt pysyneet 37-37.1,rinnat tuntuu olevan edessä joka paikassa ja välillä myös kutiaa. Pientä huonovointisuutta. Katsotaan lauantaina pitäisi tädin yllättää jos on tullakseen.Itsellä sellainen tunne et plussa napsahtaa mut mitään en usko ennenkuin kaksi viivaa siihen tikkuun piirtyy.Eli kamalan jänniä aikoja elellään...Ja sit tiputaan korkealta.Mut aina täytyy yrittää ajatella positiivisesti.Plussa onnea kaikille kamalasti.

Vierailija
4/14 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Äitikuu! Tsemppiä siihen suuntaan!

Itsellä ei mene yhtään sen paremmin. Kp 30/27-31 ja negaa näytti testi. Vielä kyllä on toivoa, kun ei tätiä näy...

Toivottavasti saadaan iloisia uutisiakin tähänkin pinoon!

Vierailija
5/14 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaalean toisen viivan olin saavinani... En tiedä onko sitä edes oikeasti olemassa vai tekeekö nyt vain mielikuvitus tepposet. Ensi sunnuntaina pitäisi menkojen alkaa. eli olen aivan liian aikaisessa testaamisen kanssa.... Mutta kun ei millään malta odottaa. Tyhmää, nyt täytyy sitten kärvistellä ja odottaa kuitenkin...

Olen pahoillani äitikuu negasta! Tiedän hyvin miltä se tuntuu. Etenkin kun mieli tekee tepposiaan ja ties mitä oireita on olevinaan, siis ainakin itsellä sinusta en tiedä.

Hurlumille peukut pystyyn!

Vierailija
6/14 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei mitään hyvää sanottavaa aamusta.Testasin toiveet korkealla ja puhdas nega tuli kp29/27-30 ja tällä kertaa jo itku pääsi.Alkaa olee ihan toivoton olo tän yrittämisen suhteen.Siis taas ihan maailman lopun fiiliksissä.Ei yhtään helpota, että useat mun tutut on raskaana ja vauvoja on paljon tässä mun ystäväpiirissä.No jotenkin sen tiesin, mutta aina yhtä suuri pettymys.Alkais jo sit menkat vaik ei nekään oo periaatteessa edes myöhässä.Oviksen mukaan olis jo pitäny alkaa, mutta oon varmaan stressannu niin paljon että nekin myöhästyy.En kuitenkaan tästä lähde vielä palstailemasta ennen ku täti tulee.Onnea tänään plussanneille/plussaaville.

Toivoton poju=(

Vierailija
7/14 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannako ja Poju, koitetaan yhdessä sinnitellä täällä, poiskaan ei lähdetä ennenkun täti tulee! Tosi kypsää vaan tää odottelu, alkais vaikka mieluummin ne mankat niin pääsis miettiin seuraavaa mahdollisuutta. Mutta pidetään nyt pientä toivonkipinää yllä vielä...

Hurlum pidän peukkuja!

Onnea haaleasta plussasta, sori unohdin nimimerkin jo....

Huomasin just että on jo joulukuu, pakko päättää ja tilata pojan 1 vee kuvat että ehtii tulla vielä jouluksi. Viime tipassa taas.....

Nyt pysyn taustalla kunnes mulla on oikeesti jotain kerrottavaa. Yritän pysyä...

äk

Vierailija
8/14 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vasta kp 12, ja kunnon ovulaatio-oireet on helpottamassa. Enpä muista koska viimeksi olisi nippaillut samalla lailla ja koko vatsanseutu ollut yhtä turvoksissa kuin eilen. Käytiin vielä hyvän kaverin kanssa kunnolla syömässä, eikä se ainakaan helpottanut oloa.. Joulukuun puolivälissä pitäisi sit näillä kierroilla olla piinaavimmat hetket, ja joulun alla viimeistään, jos kierto jotenkin onnistuu palaamaan normaaliin pituuteen. Ovulaatio oli kyllä niin selkeä, että ihme on jos kierto venähtää. Mut pahimmassa tapauksessa piina-aikaa on kaks viikkoa..! Nyt yritän keskittyä lähestyvään jouluun ja lahja- yms. hankintoihin. Eikä se edes ole kovin vaikeeta, kun joulun aika kynttilöineen, koristeineen, tuoksuineen on niin mukavaa, ja liikkeet on täynnä mitä ihanampia joulujuttuja. Taidankin tästä suunnata ensin ruuan laittoon ja sitten jouluostoksille vapaapäivän kunniaksi. Näillä puheilla siis hyvää alkavaa joulukuuta ja plussaonnea kaikille elolintusille!

Vierailija
9/14 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudunpa minäkin välillä vaikka lukemassakin käyn nykyisin harvakseltaan. Pakko vieroittaa itseään välillä tästä palstasta ennenkuin menee ihan överiksi. Täällä ovulaatiolaskurin mukaan tärppipäivät kävillä. Ja mies on onneksi varsin suostuvainen lämmittämään minua peiton sijasta. Parin viikon päästä on sitten taas piinaavat ajat. Palailen viimeistään sitten pastalle ilmoittelemaan mikä on tilanne.

Palstavieroituksessa oleva Sari

Vierailija
10/14 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tärppipäivät käsillä, ei kävillä

Vierailija
11/14 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitikuu&kumpp. toivotaan, että tilanteenne ratkeaa pian. Plussa testiin tietenkin :)

Uusille plussanneille onnittelut :)

Kamalaa tämä väsyminen, siis nyt ei ole kyse raskausoireesta vaan lähinnä tuosta vuorotyöstä ja lapsesta joka omaa ikiliikkujan elkeitä :) Omaa tyhmyyttä kun en nuku pojan kanssa päiväunia mutta mulle tää pieni oma hetki on kultaakin kalliimpi. Nyt olen juonnut rauhassa kahvit, maksanut laskut, viikannut pyykit ja vielä jäi hetki roikkua täällä :)

Kp 21/30 menossa ja nyt on taas se vaihe etten usko plussanneeni. eilen illalla kun vilutti niin silloin olin taas aivan varma että flaksi on käynnyt. todennäköisempää on että meillä on sisällä vaan viileätä kun isäntä ei ollut ehtinyt lämmittämään takkaa (suorasähkö lämmitys joten takasta otetaan kaikki ilo irti..)

Taidan illalla keitellä glögiä niin ei pääse viluttamaan.

Olipas omanapaista juttua tänään. koittakaahan kestää.

Vierailija
12/14 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala epidemia käynnissä! Taitaa olla epäkuntoisia testejä, vai mitä ?!

Meillä on monella nyt just piinaavat ajat menossa. Itellä kp27/24-32.

Jos tarvetta testaamiseen, ajattelin suorittaa sen maanantaiaamuna vasta. Miehellä silloin synttärit. Eikö olis hyvä lahja?

Tällä erää ei muuta, menen vääntämään ruispiparitaikinaa, ovat kuulemma tosi herkullisia!

Meillä tuntuu nuo piparit tänä jouluna menevän niin kaupaksi. leivottiin enshätiin lasten kans yks sunnuntai-taikina, ne on syöty jo ajat sitten. Kaupasta tuotiin Pirkka-pipareita, jotka oli ohuita, rapeita ja mausteisia, Nam! Nyt alkaa nekin olla loppu, joten ajattelin kokeilla noita ruispipareita.

......ei ku taikinan tekoon.....

Vierailija
13/14 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas on negoja tullut oikein roppakaupalla tänään.. toivotaan, että muuttuvat vielä plussiksi!

Mulla oli tänään se lääkäri, ja ultratessa toisesta munasarjasta löytyi aika iso kysta, joten se on ainakin hankaloittanut raskaaksi tulemista. Nyt sain sitten loppukiertoon Teroluteja, ja joulua ennen menen vielä uusintakäynnille ja katotaan, josko kysta olis hävinny. Jos ei, niin sitten se täytyy poistaa sieltä. Lääkärin hinnaksi jäi Kelan korvauksen jälkeen 63 euroa, eikä harmita yhtään, sillä julkiselle puolelle olisin saanu odottaa ensi vuoden puolelle ja ties millon olisivat vasta ultranneet ja se kysta olis löytyny. Jos en tämänkään jälkeen tule raskaaksi, niin sitten tutkitaan vielä johtimien aukiolot ja sperma, mutta toivottavasti sinne asti ei tarvitsisi mennä, vaan tulisin raskaaksi kunhan tuo kysta tuolta saadaan pois. Eikä se raskautuminen mahdotonta ole tuon kystankaan kanssa, joten vielä pysyn sitkeästi kanssanne kuumeilemassa. Tänään kp 19/26, joten ens viikon perjantaina pitäis aikasempien kiertojen mukaan laskettuna menkkojen alkaa.

Tämä oli nyt aika omanapaista, mutta oli pakko kertoa jollekin kun mieskään ei ole vielä tullut töistä kotiin.

Mukavaa viikonlopun odotusta!

Vierailija
14/14 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjan siivouspäivän jälkeen onkin mukava ottaa lasillinen punkkua ja syventyä Bb.n finaaliin. sitten oliskin ukolla hommia! Vihdoinkin tärppipäivät käsillä oikeesti! =)

LeiMu!

Mulla todettiin kysta molemmissa raskauksissa samalla kun kävin ultrassa. Eli se ei ainakaan hankaloittanu mun raskautumista mitenkään. Se jäi kyllä itseäni vaivaamaan, että onkohan se ollu koko ajan sama vai puhjennu ja uusiutunu välillä Mutta eipä sillä onneks väliä.

´Kovasti plussauutisia edelleen oottelen ja samalla iso hali kaikille luuskan yllättämille ja onnea seuraavaan kiertoon!