Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väärä kummivalinta :(

Vierailija
07.04.2010 |

Ärsyttää kun menin pyytämään vanhaa ystävää kummiksi. Ei ole juurikaan kiinnostunut kummilapsestaan, joka on pian puolivuotias. Ei paljon kysele kuulumisia tms.

Tiedän, että hänellä on menossa lapsenhankinta'prosessi', joka ei ole mennyt ihan aikataulussa (eli ei tullutkaan heti raskaaksi kun alkoivat yrittämään). Tämä kai syö välejämme. Silti toivoisin, että kaveri pystyisi näkemään asian ohitse ja olemaan aidosti kiinnostunut kummilapsestaan. Mutta se tuskin on mahdollista...

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyysin kummiksi 25 vuotta tuntemaani lapsuuden ystävää (jonka kanssa oltiin sovittu jo silolin että ollaan kummeja toistmme lapsille) ANTEEKSIPYYDELLEN.... jotenkin vaan hävetti kans "Työntää" sellainen jollekin. mut tein heti selväksi että en vaadi kummilta mitään. Kiva olisi jos olisi lapsen elämässä jotenkin mukana joskus.

Kummi olikin yllätävän otettu ja onnellinen. Pitkään halattiin ja juteltiin ja hän odottelee kummilastaan kovasti. se oli mulle ylläri, koska olin jo asenteella "sori tästä, mut voit kieltäytyä, en suutu"

Vierailija
22/23 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehtaa kieltäytyäkkään vaikka ei hirveesti kiinnostais, ellei halua sit katkaista välejä kaverin kanssa.

Minä ainakin sanoin kaverille, että ei todellakaan ole pakko alkaa, jos tuntuu vaikka että on jo tarpeeksi kummilapsia (kun hähellä niitä on jo ennestään.) Ei sit tarvii kärvistellä ja pakolla "kummitella". Eri asia sitten kehtaako silti toinen kieltäytyä, mut kohteliaampaa se kieltäytyminen olis kuin olla tosiaan se olematon kummi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ryhtyä kummiksi jos ei välitä lapsesta?!Itse olisin otettu jos joku pyytäisi kummiksi.Outoahan se on ensin lupautua,ja sitten ei pidetä yhteyttä tai annetaan pari lahjaa vuodessa.Jättisivät lahjat mieluummin pois ja tutustuisivat lapseen..Kyllähän se loukkaa vanhempaakin,ettei kummi välitäkään vaikka lupautui itse vapaaehtoisesti tehtävään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan