Meillä taitaa lakko tehdä leipäpuolella pahaa jälkeä. En nimittäin osaa
leipoa yhtään mitään, en siis yhtään mitään. Onnistun pilaamaan pakastetaikinatkin. :=((
Pitääkö mun nyt kolmen päivän lakon takia opetella leipomaan? Kylmä hiki tulee pelkästä ajatuksestakin.
Kommentit (17)
hakemaan valmispullaa aina kun olen yrittänyt.
sotket kuivat aineet, sitten nesteen siihen. Annat kohota ja uuniin. Luet ohjeen pussin kyljestä.
ja laita pakkaseen.
tai osta näkkäriä.
tai kai te nyt pari päivää pärjäätte ilman leipääkin??
Tsissus, mistä tämmöstä porukkaa oikein sikiää.....
ja leivo sen pussin ohjeen mukaan, käytä taikinakoukullista vatkainta tms. jos löytyy, niin kyllä onnistuu! Tai esim. Nalle -puurojen hiutaleista voi tehdä helposti nopeíta teeleipiä, jotka ovat maistuvia. Nyt vaan kokeilemaan!!
hakemaan valmispullaa aina kun olen yrittänyt.
jokainen oppii leipomaan / kokkaamaan jos haluaa, tottakai jos on jokin fyysinen tai henkinen kehitysvamma, asia on eri.
lakko kestää 3pv, kyllä leipää riittää kaupoissa.
on helppoa. Jopa minä olen selvinnyt siitä.
Mutta kyllä te muutaman päivän selviätte ilman leipääkin tai sitten syötte vaihteeksi näkkäriä.
Pärjäisin vaikka puoli vuotta ilman leipää, ei se tosiaan nyt ole mikään välttämättömyys! Vain paha tapa.
Olen tottunut syömään leipää aamupalaksi, välipalaksi ja iltapalaksi. Mitä ihmettä nyt syön????
osta jonkin muun leipomon kuin fazerin tai vaasan, leipää. eihän se sen vaikeampaa ole.
itse asun ison kaupungin lähellä pienellä paikkakunnalla ja sekä tuossa läheisessä kaupungissa marketeissä, joissa käväisin että tässä omassa paikallisessa liikkeessä näytti olevan leipää ihan normaalipäivien tapaan. jopa sitä fazeria ja vaasalaista.
Ei se niin vaikeaa ole. Harjoittele.