Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa mua vähäsen! Tatuointiasiaa.

Vierailija
07.04.2010 |

Eli, menen kohta ottamaan tatuoinnin. Aika on jo varattu, ja tarkoitus on laitattaa lasteni syntymäajat selkääni. Kysymys kuuluukin, että mikä olisi paras kohta niille, ja kuinka suuri tatska, laitanko paljon jotain kiekuraa tms. En millään osaa päättää. Onko teillä tällaisia tatuointeja?

Toinen kysymys. Haittaakohan se kovasti, kun selkä on talven jäljiltä taas vähän "huonossa kunnossa"? Talvsin tulee siis näppyjä, jotka tässä keväällä kyllä lähtevät, mutta se aika on kohta...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en menisi mihinkään amatöörille, vaikka olisi tehnyt koko kylän tatuionnit.

se on ihan susta kiinni minkälainen.. hintaa tulee mitä isomman haluat. oletko ajatellut itse ylös vai alas selkään? itse voisin ajatella tuohon niskan tai olkapään paikkeille. katso nyt vaikka netistä ja mieti.

Vierailija
2/8 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerran iho selkeästi huonompi selässä (vaikkakin ajoittain). Aikaa myöten tatuointi kyllä kuluu nopeammin jos ihosi on näppyinen / hilseilee / tms..

Kuvastahan pitää tulla sinun näköisesi, joten älä meidän mielipidettä siihen kysele. :)

Paikkana voi olla hyvä mikä vaan, mikä tuntuu susta oikealta. Itse voisin laittaa vaikka lantiolle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka tuskin olit ajatellutkaan. Mun tatuointi on mun näköinen, mutta tylsää tuo värien lisäily, kun kuluvat.

Vierailija
4/8 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ajatellut alustavasti siis laittaa alekkain lasteni syntymäajat selän oikealle puolelle, ihan ylös. ihan vain mustaa, ei värejä. Tavallaan paikka on siis olkapää, eikä selkä. Tuleekohan siihen enemmän kipeää laitettaessa...

Vierailija
5/8 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä ne syntymäajat muistat muutenkin.

Vierailija
6/8 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoiminen on aivan naurettavaa puuhaa.

Vierailija
7/8 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaisen tatuoinnin haluan ja mihin kohtaan. Se kun on kuitenkin lopun elämää siinä. Vasta kun olisin päättänyt, varaisin ajan. Nythän voi käydä niin, että et saa päätöstä tehtyä ennen kuin on jo aika mennä tatuoijalle. Näin ollen sun on tehtävä päätös kiireessä, sen hetkisen mielentilan mukaan. Sitä on sit kiva katua jälkeenpäin...

Vierailija
8/8 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tämä aihe on sellanen mitä tuskin tarvii katua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi