Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

harmittaa rahapula

Vierailija
07.04.2010 |

olen kolmen lapsen yh, elatusapua saan minimin exältä ja senkin joka kuukausittaisen tappelun jälkeen. Käyn töissä, mutta pieni on palkka! Mihinkään ylimääräiseen ei jää rahaa. Kesäloma kotona. Vaatteet kirpparilta jne. Kyllä oikeesti kypsyttää! varsinkaan kun en ole itse osaani valinnut; mies päätti irtisanoutua raskaasta perhearjesta ja aloittaa uuden ihanan ja vapaan poikamieselämän(lähes 4-kymppisenä)

no, kaipa tällä on joku tarkoitus?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen sijaan että menisit kouluttautumaan sellaiseen työhön, josta saa kunnon palkkaakin. No, itsepä päätät.

Vierailija
2/11 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on 3 pientä lasta ja pakko käydä töissä että saa asuntolainan maksettua? Sitäpaitsi olen AMK:n käynyt, että en tosiaan millään peruskoulupohjalla.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen sijaan että menisit kouluttautumaan sellaiseen työhön, josta saa kunnon palkkaakin. No, itsepä päätät.

Mitenköhän opiskelemaan lähteminen auttaisi ap:n asemaa nyt?

Vierailija
4/11 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta en osaa sanoa. Löytyisikö sulle mitään paremmin palkattua duunia ja millä alalla työskentelet? Olethan hyödyntänyt toimeentulotuen, jos olet siihen oikeutettu? Entäs tuetut lomat?

Vierailija
5/11 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ko. neropatti, mutta itse hoidin asian niin, että otin lainavapaaksi kaksi vuotta pankista ja pistin ktm-opinnot alulle yksinhuoltajana. Nyt palkka yli 5000 e / kk ja asuntokin kohta maksettu. Entiseltä ammatiltani olen suurtalouskokki.

Siinä kakkonen on kyllä oikeassa että jokainen on oman itsensä herra tiettyjen asioiden suhteen. Jos jää vain valittamaan ja märehtimään, mitään ei koskaan tapahdukaan.

Vierailija
6/11 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

töitä ei oikeastaan kannata tehdäkään, aikuisopiskelijana ja yksinhuoltajana ap pystyisi varmaan hyödyntämään kaikki mahdolliset tuet opiskelun ajaksi. kelahan maksaa omistusasuntoonkin tukea mikä ap:n tilanteessa varmaan olis melko varmakin

Vierailija
7/11 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta entäs sitten se jatko? Käsittääkseni esim ktm:n koulutus kestää ainakin 5 vuotta? Mulla on edellisiäkin opintolainoja maksamatta ja sitten olisi pakko käydä samaan aikaan täissä...huh huh. En kyllä pystyisi, kun monelle lapsettomallekin, joka ei tee töitä samanaikaisesti, tuo on/olisi raskasta .

ap

Vierailija
8/11 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lainojakin vielä maksamatta, huhuhuh

Vierailija
9/11 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
10/11 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lainojakin vielä maksamatta, huhuhuh

kun lapset kasvaa mahdollisuutesikin monin kertaistuvat!

Onko miehesi työtön, vai miksi maksaa vain minimin?

Vierailija
11/11 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö minkäänlaista mahdollistuutta ole palkankorotukseen? Jos vaikka ottaisit vastuuta lisää töissä ja sitä vasten saisit paremman palkan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän