Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä voisin tehdä tänään ja huomenna ihan mitä vaan, on rahaa, vapaata,

Vierailija
05.04.2025 |

Lapset ovat isoja eivätkä tarvitse lastenvahtia, olen terve, toimintakykyinen, ja mulla on autokin käytössä. 

Ja mitä mä teen: lojun sohvalla, palstailen, katselen toisella silmällä suoratoistopalvelua.

Tähän on tosiaan tultu. :D

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sama täällä! Kaipaisin kyllä jotain tekemistä tai menemistä mutta en keksi mitään. Liikuin jo aamulla niin paljon että fyysiset voimavarat on tältä päivältä jo käytetty.

Vierailija
2/11 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko olevasi ainut laatuasi?

Täällä sama tilanne, mutta minnekään ei huvita lähteä, vaikka voisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin Hulluilla Päivillä aamulla, nyt lähden kävelylle ja sen jälkeen varasin ajan hierontaaan.

Vierailija
4/11 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei sama täällä! Kaipaisin kyllä jotain tekemistä tai menemistä mutta en keksi mitään. Liikuin jo aamulla niin paljon että fyysiset voimavarat on tältä päivältä jo käytetty.

Mä en oikeestaan ees kaipaa mitään varsinaista tekemistä, mutta toisaalta tuntuu vähän viikonlopun tuhlaamiselta, jos ei käytettävissä olevista resursseista huolimatta tee niillä mitään... On vähän semmonen olo, että "pitäis" tehä jotain hyödyllistä tai hauskaa, tai molempia. 

Ap

Vierailija
5/11 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko olevasi ainut laatuasi?

Täällä sama tilanne, mutta minnekään ei huvita lähteä, vaikka voisi. 

En. 

Ap

Vierailija
6/11 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP=työtön reppana Kelan maksamassa, harmaassa betoniloukossa, jonka rappukäytävän ala-aulan taulussa on vain yksi suomalainen nimi. Koskaan ei ole kahdeksan kirjainta näyttänyt niin yksinäiseltä; surulliselta: MAKKONEN.

Vierailija
7/11 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP=työtön reppana Kelan maksamassa, harmaassa betoniloukossa, jonka rappukäytävän ala-aulan taulussa on vain yksi suomalainen nimi. Koskaan ei ole kahdeksan kirjainta näyttänyt niin yksinäiseltä; surulliselta: MAKKONEN.

Onksulla paha olo? 

Ap

Vierailija
8/11 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viideltä lähtee kone Wieniin. vain €500 ja rahaahan sulla oli.

Jos ei muuta niin käyt Sacherin syömässä, mutta onhan siellä paljon muutakin.

Vierailija
9/11 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs tätä vaivaa

Vierailija
10/11 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina löytyy näitä katkeria. Minullakin olisi kivasti rahaa ja uusia vaatteita mutta polven nivelrikko pakotti kotiin. 15 kuukauden pituiseen hoitojonoon pääsin. No siltäkin ajalta vaan rahaa säästyy.

Vierailija
11/11 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

suolipalstalta eksynyt tänne itkemään katkeruuttaan! Fyysinen työ itselläni, niin välillä on pakko vaan levätä. Rahaa menee nyt sisustamiseen, kesällä voi kivasti humputella, kun koti on valmis 👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi