Mä en voisi olla siivooja
En pystyisi siivoamaan niin sottaisesti. Esim. samoilla hanskoilla vessat ja työpöydät ja varmaan keittiötkin. Mahtaakohan ne edes rättiä vaihtaa välillä?
Kommentit (10)
olen siivousliikeen omistaja, kerron sinulle, että yhdessä kohteessa käytetään 5-10 paria hanskoja (kertak.) rättejä menee kohteessa min 10 ja max on ollut 65 rättiä siis yhdessä kohteessa. Siivoojillamme on kolme Ikean kassia täynnä aina puhtaita rättejä. He huuhtelvat aina rätit JUOKSEVAN VEDEN ALLA ENNENKUIN PISTÄVÄT SEN SAIPPUAVETTEEN, likaisissa kohteissa käytetäänkin spuruittipulloja...
ja ne eivät ainakaan toimi noin. Taidat olla urbaanilegendaa.
kyllä voisin siivota.
Se, mitä minä en voisi ikinä tehdä, niin mennä pankkiin tai vakuutusyhtiöön töihin. Se angsti on valtava, kun astun pankkiin sisään. Ei niin tylsää olekaan.
niin en käyttänyt kertakäyttöhanskoja, vaan semmoisia paksumpia. Normaalisti siivotessani käytin hanskaa vain oikeassa kädessä, siis siinä, jolla puristin rätin. Siivosin samoilla hanskoilla vessan, mutta huom! pesin aina hanskat vessanpesun jälkeen kaksi kertaa laimentamattomalla siivousaineella. En todellakaan olisi mennyt pesemättömillä hanskoilla pöytiä pyyhkimään! Samoin pesin hanskat samalla tavalla aina, kun lopetin kohteessa ja pingotin ne hanskatelineeseen kuivumaan.
olen siivousliikeen omistaja, kerron sinulle, että yhdessä kohteessa käytetään 5-10 paria hanskoja (kertak.) rättejä menee kohteessa min 10 ja max on ollut 65 rättiä siis yhdessä kohteessa. Siivoojillamme on kolme Ikean kassia täynnä aina puhtaita rättejä. He huuhtelvat aina rätit JUOKSEVAN VEDEN ALLA ENNENKUIN PISTÄVÄT SEN SAIPPUAVETTEEN, likaisissa kohteissa käytetäänkin spuruittipulloja...
ja ne eivät ainakaan toimi noin. Taidat olla urbaanilegendaa.
oman periaatteemme mukaisesti; toiminta ideamme on TYYTYVÄINEN ASIAKAS. Näitä olemmekin saaneet mm. isännöitsijöistä ja monista yksityisasiakkaistamme.
minä työskentelen siivousfirmassa, kaikissa kohteissa on yhdet hanskat ja kaksi rättiä(toinen vessaan toinen muille pinnoille), ja todellakin on vaikeaa yrittää siivota oikeasti puhtaaksi kaikki pinnat noin surkeilla välineillä. Mutta sille ei siivooja voi mitään, esimieheltä kun ei lisää välineitä saa. Mutta ei sillä puhdasta tule.
Esim. punaiset vessojen puhdistukseen, siniset tasoille, vihreät elintarviketiloissa.
Ei ainakaan laitoshuoltajan ammattitutkinnosta läpi pääsisi. Hanskoja käytetään vain vessoissa ja ne desifioidaan tai pestään vessojen välillä. Vessasakin, kuten muuallakin pestään paikat puhtaasta likaisempaan.
Niitä rättejä on siivoojilla tosi monta mukana ja niissä räteissä on vielä monta puolta ja aina käytetään yhteen asiaan yhtä puhdasta puolta.
Et voisikaan olla siivooja saisit heti potkut.
Ei ainakaan laitoshuoltajan ammattitutkinnosta läpi pääsisi. Hanskoja käytetään vain vessoissa ja ne desifioidaan tai pestään vessojen välillä. Vessasakin, kuten muuallakin pestään paikat puhtaasta likaisempaan.
Niitä rättejä on siivoojilla tosi monta mukana ja niissä räteissä on vielä monta puolta ja aina käytetään yhteen asiaan yhtä puhdasta puolta.Et voisikaan olla siivooja saisit heti potkut.
Koska en osaisi kuitenkaan olla tarpeeksi tai oikealla tavalla hygieeninen saati kuitenkin nopea ja tehokas siivooja.
Kertikset ei kuulu ammattisiivoukseen paitsiu sairaaloissa.
Toisekseen ne on ssivouspyyhkeitä ei rättejä.
Yksi pyyhe wc-istuimen puhdistukseen toinben lavuaarin lattiaan oma pyyhe.
Mikrokuitupyyhe kun taitellaan oikein ja sitä käännetään oikein siitä saa 16 puhdasta pintaa.
Toimistotilohin aivan omat pyyhkeet.
T:laitoshuoltaja