Ongelmana miesystävän kaveri :(
Pitäisiköhän hirttää miehen kaveri munistaan lyhtypylvääseen ja jättää sinne roikkumaan ja miettimään tekosiaan?
Ongelmana on siis se, että miesystäväni kaveri vihaa minua. On paras kaveri lapsuudesta saakka ja asuu rivarissa miehen seinänaapurina. Olen yh ja seurustellut miehen kanssa puolisen vuotta.. olen aina tullut todella hyvin juttuun useimpien miesten kanssa, joten se ei voi olla ongelman syy.
Ikävät kommentit ja huomautukset liittyvät lähinnä ulkonäkööni ja siihen, että olen yh. Olen jo lähempänä kolmea- kuin kahtakymppiä ja mies on vain pari vuotta vanhempi. Olen tosi pienikokoinen ja näytän ehkä ikäistäni nuoremmalta, koska esim. olutta ostaessa kysytään monesti papereita. Kaveri kuittailee todella törkeitä esim. heittää vitsillä jotain alaikäiseen sekaantumisesta.. tuo nyt menisi vielä, mutta nyt on alkanut selvästi mustamaalaamaan minua. Mieheni ja kaverinsa ovat aika isokokoisia ja myös miehen eksä oli. Ja ennestään emme ole tuttuja eikä meillä ole yhteisiä tuttuja, joten siinäkään ei ole syy :( Mitähän vittua sille kaverille oikein sanoisi?! Ei idiootti tajua, että tarkoitus on miellyttää vain miestäni, ei häntä!!
Kommentit (4)
Pelkää, ettei kaverilla ole sitten enää aikaa, kun nainen astuu kuvioihin.
Oletko jutellut miesystäväsi kanssa asiasta? Mitä hän ajattelee siitä?
näiden miesten "romanssista" ja sen mustasukkaisuudesta, jos on normaaliälykäs niin luulisi sen tajuavan mitä oikein puuhailee ja miltä se näyttää ulkopuolisen silmissä.
miestäni, kun aloimme seurustella.
Myöhemmin ystäväni tunnusti, että pelkäsi minun etääntyvän hänestä (olin ollut pitkään sinkkuna ja olime tottuneet viettämään paljon aika yhdessä) ja siksi osin tiedostamattaan käyttäytyi hyvin ikävästi miestäni kohtaan.
No voisit itse haukkua kaveria läskiksi siaksi. Tai ihan miksi vaan.