Ex poikaystävä vieraili unessa TAAS,
tosin edellisestä kerrasta on aikaa. menen näistä unista sekaisin. unessa juteltiin, en muista, että olisi mitään tapahtunut. Mutta kun ex lähti siitä, lähdin perään, huusin, että en tosiaan enää pääästä häntä näin ja halattiin kauan, ehkä suudeltiin. En muista. Aamulla sekopäinen olo. helvetin unet. Nykyisen miehen kanssa on oltu jo 10v. MIlloin tämä loppuu???
Kommentit (7)
yli kymmenen vuotta aikaa ja nykyisen kanssa oltu yhdessä melkein siitä lähtien. Olen myös miehelleni kertonut näistä unista ja ollaan mietitty mistä johtuu. Yleensä sisältö on juuri tuollaista että jotenkin kaipaan exää, tai hän tulee ja sanoo että menemme naimisiin tms. Hän on unissa tavoiteltava ja ihana mielestäni. VÄlillä on ärsyttänyt ja inhottanut nämä unet todella paljon, en ole exää vuosiin nähnyt enkä haluakaan nähdä, mutta silti tuntuu että kaipaan häntä kun unet ovat tällaisia. Nyt viime aikoina on tuntunut että alan vihdoin olla "yli" koko jutusta. Siis että ko. henkilö on samantekevä. Ehkä tietty viha minussa on saanut nämä tunteet aikaan?
Vinkki: jos eronne oli aikanaan sotkuinen, asioita on käsittelemättä niin käy keskustelu exän kanssa. Ota tyhjä tuoli eteesi ja kerro nämä ajatukset hänelle. Tai kirjoita kirje jota et koskaan lähetä.
Olen nähnyt häiritsevän paljon unia entisestä miesystävästäni, vaikka nykyisen kanssa on tultu asuttua yhdessä jo 4 vuotta.
Unessa hän vaikuttaa siltä etten ikinä voi saada häntä, sekä myös siltä että voin saada hänet koska vain, mutta en pysty koska alitajunnassani muistan kuinka paljon rakastan miestäni. Unessa nään kun olen entiseni kanssa matkoilla vanhoissa paikoissa ja siellä tapahtuu kaikenlaista uutta välillämme. Erittäin inhottavaa herätä tälläiseen.
Mäkin veikkaan, että usein jos eroa ei ole käsitelty eikä sitä mitä tunsi toista kohtaan ja miksi oikeasti erottiin niin asiat jäävät vaivaamaan. Varsinkin, jos eron jälkeen ei juuri olla tekemisissä oltu.
ja tultu siihen tulokseen useita kertoja, että tässä elämässä ei voida koskaan olla yhdessä. Ikinä ei ollut kysymys siitä, että tunteita ei olisi, vaan kaikest muusta. Ja tottahan tämä on. Kuinka helvetissä sosiaalityöntekijä voisi seurustella narkkarin kanssa, jonka lapsi on huostaanotettu? Niinpä. Ei tässä elämässä.
Mulla tälläinen kokemus. Säädin pojan kanssa todella lyhyen ajan mutta se oli kaikkia edellisiä suhteitani voimakkaampi ja molemmat tuntivat vahvasti toisiaan kohtaan. Tämä loppui kun poika ilmoitti häntä haittaavan välimatka ja että ei ollut päässyt entisestä tyttöystävästään yli. Juttumme loppui siihen. Olin aivan rikki kolme päivää,itkin vain kotona. Pari viikkoa tämän jälkeen näin unen kuinka poika on kanssani meillä ja halailemme ja suutelemme ja juttelemme vanhemmilleni ja hän on silloin minun virallinen poikaystävä. Sitten herään melkein itkien kun tajuan tämän olleen vaan unta ja kaivaten poikaa. Mitä tämä tarkoittaa?
Sama menossa mullakin, unia eksästä ja mielessä se miten ihana hän oli kun tavattiin. Oltiin 8 vaikeaa vuotta yhdessä ja avioero sillä minä jätin. Mies joi koko ajan ja käytti huumeita, katosi reissuilleen ja jätti mut pienen lapsen kanssa.kaksin tai ilmestyi katoamisreissuilta järjettömässä kunnossa.
En voinut luottaa mieheen eikä koskaan ollut selvinpäin vkoloppuja tai pyhinä. Yksi-kaksi selvää kiukun täyteistä vkoloppua 8 vuoden aikana oli väsyttävää. Ekan 5 vuoden aikana me mentiin ja tehtiin paljon yhdessä vaikka mies joi paljon. On ollut pitkään tyhjä olo ja monta miestä pakenin kun tuntui etten tiedä mitä olen tekemässä..
Nyt entinen puoliso tulee uniin ja se sattuu. Miehellä oli mahdollisuus korjata asiat mitä ei koskaan tehnyt. Eron jälkeen stalkkasi ja piinasi, käytti vain enemmän päihteitä. Sittemmin alkoi seurustella 12 vuotta nuoremman, kokemattoman tytön kanssa ja käänsi selkänsä lapselle. Kyseinen naisystävä vihaa minua ja lastani sekä on kertonut tämän. Häiriköi minua jatkuvasti netissä ja kielsi exää pitämästä minuun yhteyttä. Meni niin pitkälle että tuo vaiva selvitti numeroni, häiriköi vuorokaudet läpeensä ja sama meininki jatkuu sos.median kautta. Ilmeisesti miehellä on vahvoja tuntemuksia meihin kun haluaa kieltää meidät ja on mieluummin kuin meitä ei olisikaan koska tuo häirikkö provosoituu noin pahasti. Vielä tuon heidän seurustelun alkuvaiheessa mies elätteli toiveita meidän yhteenpaluusta mutta se ei olisi ollut mahdollista koska exän päihdeongelmat tuhosi liiton ja kaiken hyvän. Nyt hän kohtelee meitä kyin ilmaa ja kummittelee mielessä mikä on helvetin piinaavaa. Mulla on hyvä mies vierellä enkä halua tätä suhdettani pilata. Voin huonosti kun eksä on mielessä perkele. ;(
Et ole unissani ja ylipäätään nukun hyvin, toisin kuin sinä siellä elämäsi savuavilla raunioilla :-D