Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ESSURE STERILOINTI

Vierailija
06.04.2010 |

onko tehty? kuinka kovasti sattui? puudutetaanko paikkoja lainkaan? nukutuksessa ehkä vai miksi sairaalaan mentävä ravinnotta? kuinka kauan ja kuinka kovasti vuotaa jälkeen päin?

huh. ylihuomenna olis, meinaa paniikki iskeä.. =( mistään tahdo löytyä tarkkaa tietoa..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona kova särkylääkitys alle. Ihan poliklinikka käynnillä tehtiin. Ottihan se kipeetä. Mutta kyllä sen kesti.

Tämä seinäjoella. Muualla voidaan tehdä toisin.

Vierailija
2/5 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

panadolia kotona 3 tabua ennen lähtöö ja vielä 1 ennen toimenpidettä. Puristin hoitsun kättä kun operaatio tehtiin, gyne lopettaa sen heti jos niin sanot.

En sanonut, vaan annoin kirpasta. Se tuntuu kun tulis megasuuri supistus, siihen se sitten loppuu. Housut jalkaan ja odottelemaan se ½ tuntia. Sillon supisteli hullun lailla n. 5 minsaa, sitten meni ohi, en sen jälkeen tarvinnut mitään lääkettä.

Kättärillä tehtiin 2008.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et tainnut tutustua ohjeisiin tai et sitten kuunnellut kunnolla gynen vastaanotolla.

Nimenomaan siinä ei puuduteta eikä nukuteta.

Tietoa todellakin löytyy googlesta ja täältäkin monesta eri ketjusta. Lopeta se panikointi, ihan hukkaan menee sekin.

Vierailija
4/5 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka toimenpide tehdään ja sain kotiin vielä postissa kirjalliset ohjeet. Hain itsekkin netistä tietoa ja löysin ihan selkeät ohjeet täältäkin :) en o vielä käynyt toimenpiteessä, aika viikon päästä, vähän jännittää, mutta uskon selviäväni.

Vierailija
5/5 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tressaa!!!

Mulla tehtiin kolmisen vuotta sitten. Ei tuntunut olleenkaan missään kohdissa. Todella mielenkiintoista oli, kun sai seurata koko tapahtumaa värinä TV-ruudulta! Mä olin aivan haltioitunut.

Jonkin verran supiseteli kotona, mutta ei pahasti.

Tätä oon suositellut kaikille, jotka tahtovat steriloinnin!

UPEA JUTTU!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi