Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen sisko vituttaa

Vierailija
06.04.2010 |

eikö voi 30v+ käyttäytyä sivistyneesti? Tai edes kertoa mikä ahdistaa?

Käly ilmeisesti suuttui minulle vuosi sitten. Suuttumus ilmeni että poisti minut fb-kavereistaan, minulla ei ole ollut mitään hajua mitä olen tehnyt väärin.

Lapseni oli heillä kesällä leikkimässä ja käly ei ollut antanut hänelle edes mitään juotavaa puhumattakaan syötävästä. Lapsi oli tosi janoinen kun hänet kotiin tuotiin.

Joululahjaa käly ei laittanut lapsellemme, olemme aikanaan sopineet ettei aikuisille laiteta mutta lapsille kuitenkin

Miehelleni eli veljelleen soittaa vain kun on jotain vailla, meillä sattui vakava tapaturma ja käly ei edes silloin soittanut.

Olen ihmetellyt itsekseni tätä vuoden päivät, kun nähdään niin on hieman varauksellinen mutta muuten normaali.

Nyt lyhyen ajan sisällä on ollut pari kertaa tilanne että ollaan oltu samassa paikassa samaan aikaan niin ei edes autosta ole noussut tervehtiäkseen.

Meillä jäi yksi sadan euron arvoinen tavara ylimääräiseksi niin jo oli kärppänä sitä meiltä hakemassa mutta eipä silti noussut edes autosta ulos kun ei ehtinyt pihasta poistua kun tulin kotiin.

Aiemmin haki meiltä peräkärryllisen yli jäänyttä rakennustarviketta eikä mitään maksua pyydetty mutta eipä edes kiitosta herunut.

Nyt alkaa jo ihan oikeasti vituttamaan tuollainen käytös.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun vaatimuksista, että mistä pitää kiittää mitenkin kauniisti ja sun kyttäilystä, kun lasket milloin on noussut autosta pois ja milloin ei.

Vierailija
2/12 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mä ainaski tein kerran erään työkaverin kanssa ja siitä lähtien on tultu toimeen. Helpompi kysyä suoraan, esim. sukujuhlissa pyydät hänet kanssasi juttelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun vaatimuksista, että mistä pitää kiittää mitenkin kauniisti ja sun kyttäilystä, kun lasket milloin on noussut autosta pois ja milloin ei.

Kun en ole ikinä häntä moittinut mistään.

Minusta hyviin tapoihin kuuluu kiittäminen. Vai onko tuo jotenkin muuttunut viime aikoina?

T:ap

Vierailija
4/12 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö voi 30v+ käyttäytyä sivistyneesti? Tai edes kertoa mikä ahdistaa? Käly ilmeisesti suuttui minulle vuosi sitten. Suuttumus ilmeni että poisti minut fb-kavereistaan, minulla ei ole ollut mitään hajua mitä olen tehnyt väärin. Lapseni oli heillä kesällä leikkimässä ja käly ei ollut antanut hänelle edes mitään juotavaa puhumattakaan syötävästä. Lapsi oli tosi janoinen kun hänet kotiin tuotiin. Joululahjaa käly ei laittanut lapsellemme, olemme aikanaan sopineet ettei aikuisille laiteta mutta lapsille kuitenkin Miehelleni eli veljelleen soittaa vain kun on jotain vailla, meillä sattui vakava tapaturma ja käly ei edes silloin soittanut. Olen ihmetellyt itsekseni tätä vuoden päivät, kun nähdään niin on hieman varauksellinen mutta muuten normaali. Nyt lyhyen ajan sisällä on ollut pari kertaa tilanne että ollaan oltu samassa paikassa samaan aikaan niin ei edes autosta ole noussut tervehtiäkseen. Meillä jäi yksi sadan euron arvoinen tavara ylimääräiseksi niin jo oli kärppänä sitä meiltä hakemassa mutta eipä silti noussut edes autosta ulos kun ei ehtinyt pihasta poistua kun tulin kotiin. Aiemmin haki meiltä peräkärryllisen yli jäänyttä rakennustarviketta eikä mitään maksua pyydetty mutta eipä edes kiitosta herunut. Nyt alkaa jo ihan oikeasti vituttamaan tuollainen käytös.

jos et voi häneltä suoraan kysyä missä mättää. Ja vuosien päivät vaan ihmettelet!

Sun mainitsemat asiat on aika vähäpätöisiä, mutta kai ne sulle on tärkeitä.

-poisti facebookista

-ei antanut lapselle juotavaa(entä jos antoi, mutta lapsi ei ottanut)

-ei joululahjaa

-ei soita

-ei nouse autosta......

Tarkoitatko suomenkielellä, että haluaisit hänestä kaverin mutta hän ei halua sinusta kaveria? Kysy nyt ihan aikusten oikeesti, miten asia on!!

Vierailija
5/12 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n käly kuulostaa varsinaiselta moukalta. Tosin en vaivautuisi asiaa sen enempää selvittelemään - en kaipaa tuollaisen tyypin seuraa. Käyttäytyisin sivistyneesti kun tavataan, mutta mitään ekstraa (esim. rakennustarvikkeita, lastenvaatteita tms.) olisi täysin turha meiltä vinkua.

Vierailija
6/12 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan onnittele mistään, ei edes lapsen syntymästä. On niin kuin ei mitään olisi tapahtunutkaan. Ei myöskään kiitä koskaan. Jos saa esim. lahjan (minkä tahansa), niin nyrpistelee vain nenäänsä.

Kylässä, sukujuhlissa ym. käly nyhjää aina jossain nurkassa naama rutussa lehtiä lukien, ei puhu kenellekään tai osallistu mihinkään.

Vierailija
7/12 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa niiden kälyjen olla, mitäs tuosta!

Ap vaikuttaa, että juuri HALUAA olla tekemisissä. Joten tottakait kannattaa jutella asiasta, ettei tee vääriä johtopäätöksiä. Aikusia kai tässä ollaan!

Vierailija
8/12 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti sinusta saa hieman (hmmm...) erikoisen käsityksen avautumisesi perusteella. Eniten ihmetyttää mikset ole ottanut asioita esille hänen kanssaan rakentavassa hengessä :)

Minusta hyviin tapoihin kuuluu kiittäminen. Vai onko tuo jotenkin muuttunut viime aikoina?

T:ap

Vierailija
9/12 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on asiasta mieltä?

Vierailija
10/12 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä sinä itse, oletko vielä 16v kun et uskalla jutella kälysi kanssa?

Vierailija
11/12 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen siskoa niin epämiellyttävänä henkilönä, että välttelen häntä. Jos jossain pakosta tapaamme (kuten jotkut sukujuhlat) käyttäydyn ihan korrektisti, mutta muuten emme juuri tapaile. Mies kyläilee siellä lasten kanssa ja kun hän tulee meille, lähden johonkin.

Meillä vain ei ole mitään puhuttavaa ja kasvatusperiaatteemme ovat täysin erilaiset.

Vierailija
12/12 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosiin käynyt missään sukujuhlissa. Silloin kun kävin, keskityin myls lehtien lukuun, koska miehen junttisuvun "keskustelu" nyt vain on niin ala-arvoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi