Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JIPPII! me saatiin tuettu loma!!!

Vierailija
06.04.2010 |

neljän lapsen yh täällä riemuitsee :D lapset saa edes kesälomaretken!! :)

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös olen ollut kahden lapseni kanssa ja kyllä oli ihanaa, nautimme koko rahan edestä :)

Vierailija
2/18 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin hain tuettua lomaa. En ole vastausta vielä saanut. Ja uude työkin alkaa joten en ole varma saanko edes lomaa sitten viikoksi :-(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

5vrk Kylpylä Kivitipussa (täysihoidolla). Hinta 120e ja lapsi ilmaiseksi.

Vierailija
4/18 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden yh:n, jonka palkka yli 3 000 € ja elarit 700 € kolmesta lapsesta. On ollut kolmen vuoden sisään ainakin jo kahdesti tuetulla lomalla.

Kannattaa siis hakea!

Vierailija
5/18 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä liitto ilmoittaa jo lomille valitut!

Hyvää lomaa teille!!

Vierailija
6/18 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhästyin saamattomuuttani. Olin lasten kanssa kolme vuotta sitten.

t. yh :(

Vierailija
7/18 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tarkkaan tuloihin.

Vierailija
8/18 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tiedon saa n. 1kk ennen lomaa.

Vierailija
9/18 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi hakea näille lomille myös. Ehkä heillä kiintiö ja eri ilmoitusajatkin.

Vierailija
10/18 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden yh:n, jonka palkka yli 3 000 € ja elarit 700 € kolmesta lapsesta. On ollut kolmen vuoden sisään ainakin jo kahdesti tuetulla lomalla.

Kannattaa siis hakea!

Mulla myös 3 lasta elarit yhteensä mieheltä ja kelalta 400€.ja se on siis maksimi,koska omat tuloni on 0€

Vierailija
11/18 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden yh:n, jonka palkka yli 3 000 € ja elarit 700 € kolmesta lapsesta. On ollut kolmen vuoden sisään ainakin jo kahdesti tuetulla lomalla. Kannattaa siis hakea!

Mulla myös 3 lasta elarit yhteensä mieheltä ja kelalta 400€.ja se on siis maksimi,koska omat tuloni on 0€

että paljonko voi/täytyy maksaa elareita.

Vierailija
12/18 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun suomessa saa rahaa kelalta ja sosiaalihuollosta. Ainakin saat lapsilisaa ja jotain toimettomuustukea. Ma en oikeesti saisi mitaan jos olisin tyoton, ja itseasiassa ehdin ollakin 1.5 vuotta joten kokemuksesta tiedan.

Vierailija
13/18 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erakoille tai jos siis haluaa olla lomalla omissa oloissaan vai onko siellä kokoajan yhteistä tekemistä yms?

Vierailija
14/18 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

me päästiin Lomakotien Liitto ry lomalle. Ja vielä ykköstoivepaikkaan! Hiukan minuu kyl pelottaa jos käy niinkuin syksyllä sille 5 lapsen yh-isälle, et rahat (omavastuuosuus) menikin konkurssipesälle?

Kiitos kun jaoitte mukavan uutisen kanssani, harvinaisen positiivisia viestejä! :DDD

Vierailija
15/18 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun suomessa saa rahaa kelalta ja sosiaalihuollosta. Ainakin saat lapsilisaa ja jotain toimettomuustukea. Ma en oikeesti saisi mitaan jos olisin tyoton, ja itseasiassa ehdin ollakin 1.5 vuotta joten kokemuksesta tiedan.

olin puoli vuotta saamatta rahaa yhtään mitään yhtään mistään. Että ei Suomessakaan välttämättä saa rahaa.

Vierailija
16/18 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viisi päivää. Oli kyllä kivaa! :) Ensimmäiseen tervetulotilaisuuteen osallistuttiin, mutta muuten mentiin ja tehtiin vain oman perheen kesken. Meidän loma oli Yrittäjien perheloma, jonka myönsi Maaseudun terveys- ja lomahuolto ry.

Vierailija
17/18 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahden lapsen yksinhuoltaja ja opiskelija, me ei päästy kauan toivotulle lomalle :( ehkä ollaan liian köyhiä sinne, ettei käytettäisi paikan muita maksullisia palveluja tms. Haen ensi vuonna uudestaan mutta tällä kertaa jos ei päästä niin haluan kyllä kuulla todella hyvät perustelut sille että miks meitä ei valita.

Vierailija
18/18 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sossusta ehdotettiin joskus. Sain jotain alle 400 kuussa vanhempainpäivärahaa tms. Kysyin että miten sen yli satasen omavastuun muka maksaisin? No mutisivat vaan että no niin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi