Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En osaa/kykene tekemään aloitetta seksiin. Miten sinä sen teet?

Vierailija
06.04.2010 |

Apua kaivattaisiin siis... Mieheni on tosi turhautunut/loukkaantunut/jopa syyllistää mua siitä. Sanoo, että on 10 vuotta tehnyt aloitteen. Niin se onkin, ja ymmärrän nuo tunteet. Kolmikymppisiä ollaan. Seksiä harvoin nykyään (2-3 krt/kk), "vauva" on 1v 2kk.

Miten saan lisättyä halujani? Miten tekisin aloitteen?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lisäisi alkuun fyysistä läheisyyttä elämään. Suutelisi ja halailisi enemmän, alkaisi vaikka nukkua alasti niin ehkä ne omatkin halut vähitellen heräilisi sen verran, että tekisi mieli tehdä aloite. Omien halujenkin eteen tarvitsee tehdä joskus töitä ja hoivata itseään :) Täällä on aloitteeksi riittänyt yksinkertaisimmillaan pitkät suutelut nukkumaan mennessä.

Vierailija
22/46 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on hyvin asiat meillä se on vaimo joka ei halaa eikä pussaa. Ei olla pussattu puoleen vuoteen tai muutenkaan koskettu toisiimme. Aika vaikea päästä seksiin kun ei edes koskaan kosketeta toisiamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 21:24"]

Teillä on hyvin asiat meillä se on vaimo joka ei halaa eikä pussaa. Ei olla pussattu puoleen vuoteen tai muutenkaan koskettu toisiimme. Aika vaikea päästä seksiin kun ei edes koskaan kosketeta toisiamme.

[/quote]

Tuo tuntuu tosi käsittämättömältä ja surulliselta :( Miten tuollaista voi kumpikaan jaksaa? Mitä sitten tapahtuisi, jos vaimoa halaisit ja suutelisit? En tiedä kumpi olisi sietämättömämpää, elää yhteistä elämää puolison kanssa joka ei halua minuun koskea vai puolison kanssa jota en itse haluaisi koskea. Kun mulle on tosi tärkeää koskettaa vaikka ihan ohi mennen monta kertaa päivässä kaikkia läheisiä joiden kanssa oon tekemisissä.

Vierailija
24/46 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas turhauttaa, kun mies tekee aloitteen tosi harvoin. Itsekin olen sitten alkanut tekemään vähemmän aloitteita, kun tuntuu ettei miestä kiinnosta ja olen myös tullut torjutuksi.

Vierailija
25/46 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 00:47"]Mua taas turhauttaa, kun mies tekee aloitteen tosi harvoin. Itsekin olen sitten alkanut tekemään vähemmän aloitteita, kun tuntuu ettei miestä kiinnosta ja olen myös tullut torjutuksi.
[/quote]

Samma här. Panettaa kauheasti...

Vierailija
26/46 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän parisuhteessa aloite onnistuu harvinaisen helposti esim hyväilemällä tai suutelemalla mutta astetta hankalampi juttu treffeillä tehdä se aloite seksiin

Vierailija
27/46 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 22:09"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 21:24"]

[/quote]

Tuo tuntuu tosi käsittämättömältä ja surulliselta :( Miten tuollaista voi kumpikaan jaksaa? Mitä sitten tapahtuisi, jos vaimoa halaisit ja suutelisit? En tiedä kumpi olisi sietämättömämpää, elää yhteistä elämää puolison kanssa joka ei halua minuun koskea vai puolison kanssa jota en itse haluaisi koskea. Kun mulle on tosi tärkeää koskettaa vaikka ihan ohi mennen monta kertaa päivässä kaikkia läheisiä joiden kanssa oon tekemisissä.

[/quote]

Vaimon vanhemmat ovat tunnekylmiä uraihmisä, mutta myös alkoholisoituneita. Luulen että kun lapsena ei ole saanut huomioita eikä kosketuksia ei niitä osaa antaa. Ennen yritin aina koskea, mutta vaimo koki sen hankalaksi.

Vierailija
28/46 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2010 klo 15:11"]

mieleen niin hemmetin harvoin! Mutta kiitos vinkeistä. Toi "tarvetta jämäkälle miehelle" on tähän mennessä lemppari :)

-ap

Kuuntelet seksikästä musiikkia, surffailet jonkun lempifilmitähtesi sivuilla kuvia katselemassa, ajattelet miestäsi ja illan iloja. Mikä tahansa itselläsi toimii.

Lapsiperheen arki on niin epäseksikästä, että joskus sen mielentilan eteen pitää nähdä vaivaa!

Näinhän se on. Mutta annas olla kun mies yrittää sytytellä itseään netissä kuvia katselemalla, niin sitten on piru irti. Silloin ei ainakaan harrasteta, kun nainen vetää herneet.

Vierailija
29/46 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2010 klo 14:37"]

Sinulla on luonnolliset halut. Ihmisillä on erilaisia haluja. Aina ei tee mieli joskus ei tee mieli koskaan joskus aina.

Miksi sinun pitäisi olla aina valmis kun miehesi haluaa seksiä?
Mies vetäköön käteen. Sitähän se on tehnyt pienen ikänsä. Uskomattomia naisia olette, no palvelkaa miehiänne kotiorjat!

[/quote]

Muista tämä kun tulee eteen se tilanne, että miehesi ei haluakaan seksiä! Silloin pitää kiltisti tyytyä sormiin ja antaa miehen olla rauhassa.

Vierailija
30/46 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile seksikästä alus asua (paljastavaa) ja antaudu miehelle tarttuu syöttiin ;)

Vierailija
31/46 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei paljon tarvita.. Pitkät ja kiihkeät iltapusut tai sitten ihan kysymälläkin selviää: kulta, rakastellaanko vai panetko vaan nopeesti ;) yleensä ei tarvi ku vähän vihjasta niin on kyllä heti halukas

Vierailija
32/46 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äijä vaan ei ikinä halua tulla mukaan..

Oon yrittänyt tehä monta kertaa aloitetta, mutta se ei vaan lähe mukaan. :(

Sitä ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta tehdä mitään muuta kun katsoa kännykkänsä:(

Oon 25-v mulla on siniturkoosit silmät ja lantion asti olevat oranssi hiukset.

Oon jopa ajatellut eroa:(

Ollaan oltu naimisissa 1-v ....

Mun nimi on Sasha.

Yleensä kaikki kutsuu minua Sasa:ksi

Vierailija
33/46 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kiireetön kokovartalohieronta miehelle toimii meillä.

Kyllä mieskin tarvii välillä sitä että nainen "ottaa" vaan eikä mies aina ole se aktiivisempi osapuoli.

Jep tämän kun useampi nainen tajuais että miehenä nauttii siitä todella että nainen on aloitteellinen ja halukas ja näyttää mitä haluaa ja ottaa sen. Mikä onkaan kiihottavampaa kuin se että toinen alkaa yllättäen rappukäytävässä esim ottamaan suihin. Itsellä alkaa heti himot hyrrätä ajatuksestakin. Aiemmat naisystävät olleet sellaisia hissukoita jotka ei tee koskaan aloitetta ja kaikkea on pitänyt pyytää kokoajan. Muutenkin olleet niin passiivisiq. Aloitteelliset naiset on harvemmassa ja siksi kiinnostaa enemmäm muutenkin

Vierailija
34/46 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole seksin suhteen puutetta. Olen parisuhteessa. Annan miehelleni seksiä niin paljon kun hän haluaa tai tarvitsee. Nytvskiintuneessaparisuhteessa mies saa orgasmin kerran päivässä.

Nautin itse myös seksistä ja läheisyydestä. Kun mies saa kotona seksiä riittävästi, ei ole mitään tarvetta pettämiseen tai vieraissa käymiseen.

Saan herätettyä mieheni kalun kovaksi kun kosketan sitä tai kun otankalyn suuhuni. Jos kalu ei kovenesuihinotolla, niin sitten on aika hakea lääkäriltä resepti Sildenafiliin.

Vierailija
35/46 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoin tapa, jos aloitteet vaikeita: illalla nukkumaanmennessä halaa, suutele miestä, anna käsien vaeltaa miehen vartalolla... Sitten muita tapoja: kotona keikistely vähissä vaatteissa, paljastavien kuvien lähettäminen tai suora ehdotus korvaan kuiskaamalla, muista pilke silmäkulmaan, ei se niin vakavaa ole.

Vierailija
36/46 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on helppo nakki. Riisuudu alasti ja mene miehen kainaloon, suutele miestä, hyväile miehen vartaloa, koskettele miehen kalua...

Jos ei viisari värähdä, niin varaa miehelle aika lääkäriin potenssilääkettä hakemaan. Tai aloita laihdutuskuuri!

Vierailija
37/46 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä seksiä harrastetaan enään n. 1kk välein minun aloitteestani. Vaimo ei ole koskaan ollut kova aloitteen tekijä. Nykyään jää jo iltapusutkin saamatta jos en tee sen suhteen aloitetta. Minä voisin puuhailla useammin, mutta aloitteen tekeminen lukuisten torjuntujen jälkeen tuntuu vaikealta. Välillä tuntuu, että parempi luopua koko seksistä ja hyväksyä se tosiasia, että sitä ei enään ole. Ollaan puhuttu asiasta ja hän sanookin nauttivansa seksistä ja syttyvänsä seksiin mukaan esileikin aikana, mutta häntä ei kuulemma seksi oma-aloitteisesti kiinnosta. Tämä tuo itselle paskan fiiliksen ja tunteen, että en ole hänen silmissään haluttava. Seksi on hyvää silloin harvoin kun sitä on. Ollaan oltu yhdessä 13 vuotta ja kaksi päiväkoti-ikäistä lasta kuuluu perheeseen. Eletään muuten normaalia lapsiperhe arkea, jossa molammat osallistuu perheen ja talouden hoitamiseen tasapuolisesti. Vaimo sanoo rakastavansa minua, mutta alan pikkuhiljaa epäilemään tätä asiaa. Olisin ikionnellinen jos vaimoni joku ilta sanoisi ääneen tai osoittavansa jollain tavalla haluavansa minua.

Vierailija
38/46 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä naisten puolella aloitteen tekemisessä on vaikeaa yleisesti?

Pelottaako että saa pakit kuten mies yleensä, vai halventaako se että pyytää seksiä?

Se, että toinen aina tekee aloitteen saa suhteen tasapainottamaan tilaan, ja pyytäjä saattaa kokea kieltäjän käyttävän valtaa. Siihen sitten turhautuu, ja alkaa katkeruudesta ja kireyden jylläämään.

Tasa-arvo tässäkin mielellään, ihmiset!

Vierailija
39/46 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo neuvo naisille. Vaihtakaa miestä ja halut palaa!

Vierailija
40/46 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee aloitetta koska se on turhaa. Jos hän ei halua, hän ei halua. Mikään, mitä teen tai sanon ei muuta hänen mieltään. Seksiä on tasan silloin kun hän haluaa. Surullista ja jotenkin nöyryyttävää. N

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan