Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En osaa/kykene tekemään aloitetta seksiin. Miten sinä sen teet?

Vierailija
06.04.2010 |

Apua kaivattaisiin siis... Mieheni on tosi turhautunut/loukkaantunut/jopa syyllistää mua siitä. Sanoo, että on 10 vuotta tehnyt aloitteen. Niin se onkin, ja ymmärrän nuo tunteet. Kolmikymppisiä ollaan. Seksiä harvoin nykyään (2-3 krt/kk), "vauva" on 1v 2kk.

Miten saan lisättyä halujani? Miten tekisin aloitteen?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin mies on loukkaantunut ja seksi vähentynyt. Minäkin otan mielelläni vinkkejä vastaan.

Vierailija
2/46 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silmiin katsominen riittää. Intohimoinen suudelma herättää myös. Veikkan että ette suutele yhtään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suudella, totta... Pussataan hyvät yöt ja hyvät työpäivät, mutta siihen se usein jää. Huoh... Tilanne oikein eskaloitui pääsiäisenä riidaksi, miehelläni on kauhea olo asiasta, on hautonut sitä pitkään. Nyt on mullakin kauhea olo. Olen surkea vaimo, pihtari...

-ap

Vierailija
4/46 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan tartun kepakkoon sängyssä ja alan hyväillä sitä. tai sitten työnnän miehen selälleen ja alan suuseksillä. Muuten suutelu on tehokasta, kyllä siitä huomaa huvittaako toista.

Vierailija
5/46 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sen kummempaa tarvi olla, kuin vaikka viesti miehelle päivällä: "Älä suunnittele illaksi mitään, mulla olis tarvetta jämäkälle miehelle!"

Tai vaikka mennä vain illalla toisen kainaloon ja kysellä, että aletaanko nukkumaan vain olisko parempia ehdotuksia...

Onhan noita ihan tavallisia, turvallisia, leikkimielisiä tapoja tehdä tiettäväksi, että olisi kiinnostunut :)

Vierailija
6/46 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Haluutko tanssia vaakamamboa?" / "Tule makuuhuoneeseen, mulla on sulle yllätys" / "Räplää ittes valmiiks, mä käyn kusella." Meillä toimii mikä vaan, mies on helppo tehdä onnelliseksi. ;)

Toki jos laittaa makuuhuoneen kynttilämereksi ja pukeutuu johonkin pitsihepeneen, varmaan menee viesti perille. :)

Vierailija
7/46 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiireetön kokovartalohieronta miehelle toimii meillä.

Kyllä mieskin tarvii välillä sitä että nainen "ottaa" vaan eikä mies aina ole se aktiivisempi osapuoli.

Vierailija
8/46 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siis kesken päivän tai muuten "yllättävässä tilanteessa". Eli "hoidettaisko vähän parisuhdetta?", "kauankohan nuo ipanat jaksaa katsoa tuota DVD:tä?", " how 'bout a quickie, wink wink?". Kun on pienet lapsen, noita tilaisuuksia ei ole kovin paljon.

Joskus olen laittanut poäivällä tekstarin ja pyytänyt vessapalaveriin :D (ollaan samassa rakennusryhmässä töissä).

Sängyssä jos ollaan muutenkin, niin sitten lähentelemällä ;)

Vierailija
9/46 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekeminen on vaikeaa, niin se on helppoa jos kerran hyvänyön pusut annatte. Siitä vaan jatkaa vähän intohimoisemmalla suudelmalla, vedät miehen käden rintasi päälle, itse rupeat hyväilemään miestä jne..

Vierailija
10/46 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvi kuin vähän pitkittää iltapusua, kietoa kädet ympärille samalla ja siitä sitten erinäisiin paikkoihin... Ei ole vaikeeta :)

Vierailija
11/46 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kyllä mitään ihmekonsteja koskaan tarvittu. Toisinaan käy niin että istutaan esim olkkarissa töllön ääressä ja sit toinen tokasee et "mennääks paneen" ja sit vaan et "joo mennään vaan" ja sit mennään :D tosin kyllä sitä romantiikkaakin löytyy tilaisuuden tullen. Mutta ei kai siinä aloitteen tekemisessä pitäis mitään vaikeeta olla, senku alkaa hommiin vaan se kellä ensin mieleen juolahtaa...

Vierailija
12/46 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on luonnolliset halut. Ihmisillä on erilaisia haluja. Aina ei tee mieli joskus ei tee mieli koskaan joskus aina. Miksi sinun pitäisi olla aina valmis kun miehesi haluaa seksiä? Mies vetäköön käteen. Sitähän se on tehnyt pienen ikänsä. Uskomattomia naisia olette, no palvelkaa miehiänne kotiorjat!

Sä et tiedä MITÄ SIITÄ SAA ! Mun mielestä tyytyväistä miestä jonka naama loistaa kuin naantalin aurinko , on kiva kattella!

Se antaa paljon kun tekee jotain epäitsekästä.

Itsekkään ihmisen on tietenkin vaikea sitä tajuta, sellainen näkee sen vaan miehen palvelemisena...

Vierailija
13/46 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieleen niin hemmetin harvoin! Mutta kiitos vinkeistä. Toi "tarvetta jämäkälle miehelle" on tähän mennessä lemppari :)

-ap

Vierailija
14/46 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenköhän minä teen aloitteen, ööö, en minä tiedä. kaipa minä teen sen niinkuin olen huomannut vuosien mittaan mieheni kiihottuvan, en varmasti osaa neuvoa sinulle mitään yksittäistä juttua.

meillä toimii toisinaan se, että sanon, että "pane mua"; toisinaan "panisitko minua, kiltti pieni, tahdon niin kovasti"; toisinaan se, että koskettelen häntä pitkin päivää, suutelen välillä ja annan ihan vain eleilläni mieheni huomata, että kunhan lapset menevät nukkumaan, haluan rakastella; joskus vihjailen vähän väliä, että pidän miestäni kiihottavana ja haluaisin häntä (tämä keino yleensä tosin johtaa välillä siihen, että mies käy suihkussa tai vessassa tyydyttämässä itsensä, kun ei jaksa odottaa lasten unille menoa, mutta jos se ei häiritse, suosittelen sitä); joskus laitan hänelle viestin, että haluan häntä ja kerron jonkin häneen liittyvän seksifantasian - nämä on muuten helpompi toisinaan kirjoittaa, kuin sanoa ääneen, vaikka olisi kuinka toimiva seksielämä; mutta yleensä toimivin on kuitenkin ihan vain se, että hyväilen häntä sänkyyn, saunaan tai suihkuun mentyämme, eikä mies edes vaadi suoraa toimintaa, pelkkä olkapään silittely riittää siihen, että hän kiihottuu.

kai niitä on muitakin. nämä nyt vain yhtäkkiä tuli mieleeni. enkä minä todellakaan tiedä mikä sinun miestäsi kiihottaisi. sinä tunnet hänet paremmin, kokeile jotain joka sinusta itsestäsi tuntuisi mielekkäältä. kokeile vaikka painautua häntä vasten illalla, kun lapset ovat unilla (olettaen siis, että teillä on lapsia - vauvapalstahan tämä on, jos vasta suunnittelette lapsia sinun ei tarvitse odottaa muuta kuin unille menoa) ja suudella häntä. useimmiten se riittää miehelle.

Vierailija
15/46 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä useimmiten toimiva lämmittely on mennä yhdessä suihkuun. Siinä sitten toinen toistamme saippuioidessa ajatukset on jo ihan jossain muussa kuin peseytymisessä... Välillä päästään makuuhuoneeseseen asti ja välillä puuhaillaan suihkussa.

Vierailija
16/46 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieleen niin hemmetin harvoin! Mutta kiitos vinkeistä. Toi "tarvetta jämäkälle miehelle" on tähän mennessä lemppari :)

-ap

Kuuntelet seksikästä musiikkia, surffailet jonkun lempifilmitähtesi sivuilla kuvia katselemassa, ajattelet miestäsi ja illan iloja. Mikä tahansa itselläsi toimii.

Lapsiperheen arki on niin epäseksikästä, että joskus sen mielentilan eteen pitää nähdä vaivaa!

Vierailija
17/46 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kyllä mitään ihmekonsteja koskaan tarvittu. Toisinaan käy niin että istutaan esim olkkarissa töllön ääressä ja sit toinen tokasee et "mennääks paneen" ja sit vaan et "joo mennään vaan" ja sit mennään :D tosin kyllä sitä romantiikkaakin löytyy tilaisuuden tullen. Mutta ei kai siinä aloitteen tekemisessä pitäis mitään vaikeeta olla, senku alkaa hommiin vaan se kellä ensin mieleen juolahtaa...

Tää on paras. Suoraan asiaan.

Vierailija
18/46 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/46 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloire

Vierailija
20/46 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin syyllistänyt aiemmin vaimoa samasta asiasta, että "joudun tekemään aina aloitteen". Meillä on pari lasta ja alkaa olla jo kouluiässä molemmat. Kun lapset oli pienempiä, niin silloin aloitteen tekeminen vaimolle oli vaikeampaa, varmaan johtuen hormonitoiminnasta tms.

Nykyään olen aina valmis kun vaimo menee illalla suihkuun ja tulee alastomana sohvaan vierelle ;)

Joskus saan tuhmia kuvia puhelimeen kesken työpäivän ja täytyy sanoa, että se sytyttää hyvin! Suosittelen lähettämään tuhmia kuvia, mutta silloin täytyy myös tapahtua jotain illalla, koska mies odottaa sitä heti kun saa tällaisia viestejä! Kokemuksesta voin kertoa, että joskus meillä ei ole ollut äksöniä kuvien lähettämisen jälkeen ja se todella vituttaa. Anteeksi karkea kielenkäyttö.

Yksinkertaisimmillaan teet aloitteen kun tartut alapäähän ja alat hieroa. Ei varmaan jää epäselväksi, että mitä puoliso haluaa!

Mitä toivoisin, olisi esimerkiksi kesken unien alkava suihinotto! Tätä ei meillä tapahdu, mutta aiemmat tyttöystävät ovat joskus tehneet ja en osaa kuvitella mitään parempaa herätystä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme