Narsisti- isäni jäi yksin..
Äitini kuoleman jälkeen. Nyt hän vaatii tyttäriensä palvovan häntä kuten Äitini koko elämänsä. Hän puhuu vain itsestään.. Muiden asiat eivät kiinnosta häntä.
Nyt välimme ovat menneet kokonaan poikki.. En jaksa enää narsistia, josta kärsin koko lapsuuteni ajan. Olin hänelle "näkymätön".. Miksi ihmeessä välittäisin nyt ja antaisin hänen pilata elämäni sekä perheeni elämän?
Teenkö oikein?
Kommentit (9)
Pelkäsi liikaa lähteäkseen pois. Kaksi kuukautta ennen kuolemaansa puhui minulle avioerosta. Mutta ehti kuolla ennen sitä.
Toivon ettei kukaan pilaa elämäänsä narsistin varjossa. Mikään ei riitä narsistille.
Minun perhettäni hän ei tuhoa!
-ap
Äitini on se narsisti ja isäni kuoli. Aikani isän kuoleman jälkeen ruokin hänen kyltymätöntä minäminäminä-huomionkaipuutaan ja kun paloin loppuun ja perheeni alkoi kärsiä, hän aloitti syyttelyn ja haukkumisen. Nyt on välit melkein nollassa.
Säästä itsesi ja perheesi.
Laitoin välit poikki narsisti isääni lopullisesti kun raskaus laittoi minussa käyntiin jonkin prosessin että kävin läpi elämääni,mietin mistä vuosien paha olo johtuu jne..Äitinikin lopulta muutama vuosi sitten tuli järkiinsä ja lähti hänen luotaan,tosin henki meinasi mennä ennen kuin pystyi lähtemään.
Äitini kuolemasta on kohta 2 vuotta. Vaikeaa on ollut kokoajan. Mutta nyt tuntuu etten enää jaksa. Hän todella voi tuhota perheeni elämän jatkuvalla vaatimisellaan.
Näin kuinka hän tukahdutti Äitini, minä en suostu samaan. Onni on, että välimatkaa on 200km.
-ap
Puhuu vain itsestään. Empatia puuttuu kokonaan. Hän vaatii, että muut suunnittelevat päivänsä ja koko elämänsä hänen mielensä mukaan. Muuten seuraa silmitöntä raivoa, jopa väkivaltaa.
Lapsena olin hänelle täysin näkymätön. Pyrin välttämään häntä, ettei hän raivostuisi. Äiti yritti pitää perheemme koossa.
-ap
Meilläkin kuolemasta 2 vuotta ja välimatkaa vajaat 200 km!
Oma lapsuuteni oli sitä, että narsistiäiti käytti minua henkisesti hyväkseen. Valehteli isästä lapsuudesta asti ihan kamalia juttuja ja piti minut sillä otteessaan. Uskotteli, että hän on hyvä, isä paha ja minähän uskoin. Olin äidin liittolainen, en lapsi. Kotoa pois muutettuani aloin tajuta asioiden oikean laidan, kun en enää ollut manipuloitavana jatkuvasti. Äitini yritti sen jälken mustamaalata miestänikin keksimällä hänestäkin mitä hirveimpiä juttuja.
Nyt hän on kieltänyt minua ottamasta yhteyttä. Häntä ei kiinnosta minun, eikä lasteni asiat. Itse kyllä välilä viestittelee ja soittelee sääliä milloin milläkin syyllä hakien. On oikea dramaqueen.
Tsemppiä ap! Älä anna narsistin varjon vaikuttaa lastesi elämään. Ole sinä heille parempi vanhempi.
7
tämä kyseinen tapaus osaa puhua jopa lastenlapsilleen vain ja ainoastaan itsestään. Jos lapset kertovat että tekivät sitä tai tätä, niin eikös tämä pistä heti paremmaksi, kilpailee siis lasten kanssa! Tuntuu että henkisesti 10-vuotiaan tasolla.
palvokoon itse itseään.