Pitääkö teidän mielestänne pyytää kummiksi pariskuntaa vai..
voiko teidän mielestänne pyytää pelkästään toista kummiksi?
Kommentit (4)
Mutta jos pari on vaikka seurustellut vasta 2 kk, niin sitten voisin kutsua vain toisen.
me pyydettiin 6 vuotta yhdessä asuneesta parista vaan toinen ja mä olen myös yhden lapsen kummi "yksin" vaikka on seurusteltu 7v. ja meillä on yhteinen lapsi, ja lapsen vanhemmat ovat tunteneet myös mieheni yli 10 vuotta. ei loukkaannuttu kukaan.
mielestäni kuuluu pyytää molempia kummeiksi, ymmärrän kyllä jos haluaa vain toisen mutta se toinen osapuoli kyllä ihan takuulla loukkaantuu.
Miestäni pyydettiin kummiksi veljensä lapselle ja minua ei, niin kyllä hiukka tuntui kurjalta kun minä kuitenkin olin aina yrittänyt pitää yllä yhteydenpitoa ja muutenkin tykkään lapsista, meillä siis kaksi lasta, niin vähän on sellanen olo että en ainakaan huolehdi enää yhteydenpidosta (välimatkaa siis on), lapsellista ehkä mutta tältä tuntuu.
Jos ovat naimisissa niin kuluu ilman muuta. Jos asuvat pitkän seurustelun jälkeen yhdessä silloinkin. Jos ovat seurustelleen 5v ,vaikka eivät asu yhdessä, mutta uhkaavasti tuntuu siltä, että yhdessä ovat ainakin seuraavat 5v, niin silloin.
Jos ovat tunteneet 2kk ja muuttaneet yhteen ensimmäisenä yönä niin, ei.