Kyseessä raiskaus?
Olen tässä viimepäivät pohtinut vajaa vuoden vanhaa tapausta. En kehtaa puhua poliisille ja/tai psykiatrilleni tapahtuneesta, koska en ole edes varma oliko kyseessä todella raiskaus. Häpeän kuitnekin tapahtunutta ja olen sen takia todella ahdistunut ja masentunut, en kykene käymään töissä.
En oikeastaan muista kokonaan tapahtunutta. Olin todella humalassa ja muistan vaan, että en halunnut sen miehen kanssa missään vaiheessa seksiä. Humalatilan takia mut oli helppo pakottaa mukaan, koska en kyennyt ilmaisemaan mielipidettäni kunnolla. Tai siis aivot toimi, mutta jotenkin vaan en siltä humalalta saanut sanoja ulos suusta. Kyllä mä sanoin sille kerran, että en halua, mutta se sanoi jotain sen tapasta kuin että ei haittaa, et muista enää aamulla. Eikö se oo vähintäänkin hyväksikäyttö, jos käyttää toisen humalatilaa noin hyväkseen, kun huomaa että toinen on nyt helppo uhri? Illan kulku on ihan täysin pimennossa, muistan, että olin sammunut, ja yhtäkkiä heräsin niin, että mies oli mun vieressä. Jotain taidettiin jutella, sitten muisti taas pätkäsee ja seuraavaksi itken sitä vasten vessassa ja sanon, etten halua seksiä. Se taivuttelee mua ja muistan taas että siinä lattialla ajattelen, että voi helvetti, en halua, mutta suu ei vaan käy. Sen jälkeen en muista enää miten päädyin sänkyyn nukkumaan.
Inhottaa vaan, kun osittain en muista kaikkea siksi, että olin kännissä, mut osittain varmaan siksi, että oon työntänyt kaiken jonnekin pois mielestä. Nyt mun on mahdotonta muistaa tuon tarkemmin.
Kommentit (34)
Huoh. Olisi pitänyt arvata ettei tälle sivustolle kannata kirjoittaa. Halusin vain ALKUPERÄISELLE kirjoittajalle vastata, että tällaista voi sattua, eikä totuus välttämättä selviä koskaan. En tarvinnut kenenkään lapsellisia ja loukkaavia kommentteja. Mutta tämähän on Suomi ja ah, kuinka mukavia ihmiset täällä onkaan :D Tiedän, että saatoimme hyvinkin vain mennä nukkumaan, eikä mitään välttämättä tapahtunut. Ja MYÖNSIN aiemmassa viestissäni, että minäkin tästä opin jotain, osaan olla varovaisempi. Ainut asia, mikä ahdistaa, on se, etten voi tietää totuutta. Joko mies oli myös todella humalassa eikä muista mitään, tai sitten laittoi tyrmäystippoja tms., koska oloni oli niin outo, eikä aiemmin tuosta määrästä alkoholia ole mennyt muisti. En vaatinut poliisilta että rikostutkinta pitäisi aloittaa. Poikaystäväni vei minut sinne, koska oli minusta huolissaan. Minustakin oli hyvä ja vastuullista selvittää, mitä oli tapahtunut. Muutenhan olisin jäänyt märehtimään asiaa kahta enemmän. En tehnyt valitusta polliisille siitä, ettei juttua enempää tutkittu. Olisin vain toivonut ymmärtävämpää asennetta poliisilta. Ja mitä tulee juomien vastaanottamiseen vierailta. Juttelin miehen kanssa musiikista yms mielenkiintoisista aiheista, olin baarissa kavereideni kanssa. Olisi tuntunut jotenkin "nipolta" olla ottamatta juomaa vastaan. Luulin olevani turvallisessa seurassa. Ystäväni olivat lähteneet pian tämän jälkeen. Itse olin kuulemma halunnut jäädä baariin. Vaikea sanoa, kun en oikein muista.. Opinpa senkin, etten ota enää juomia vastaan. JA OPIN, ETTEN KIRJOITA TÄLLAISIIN PALSTOIHIN. Halusin vaan osoittaa tukeni ketjun aloittajalle ja kertoa omasta vastaavasta tilanteestani. Pitihän se arvata, että asiattomat kommentit seuraavat perässä. Kiitos myötätunnosta ja OIKEIN hyvää joulua teille ihastuttaville ihmisille. Älkääkä naiset juoko sitä punaviiniä. Edes joulupöydässä!!! Se kun ei sovi meille naisille :P
haluan ihan näin ohikulkijana vaan todeta, että sun teksti oli oikein asiallinen ja vilpitön, kiitos siitä. Ihmettelen itsekin noita kerrassaan outoja ja kylmiä kommentteja. Raiskaus on raiskaus on raiskaus, muisti uhri sitä tai ei!
Toivon, että saatte omilla tahoillanne nuo asiat käsiteltyä, sinä ja ap. Totuus ei varmaan koskaan selviäkään, mutta olkaa itsellenne armollisia. Kiitos kun jaoitte kokemuksenne, ehkä mekin, keillä onni on ollut myötä (vaikka on otettu, hui, kännit!), olemme jatkossa vielä varovaisempia, jos tästä jotain hyvää yrittää löytää. =)
N35
On se kyllä tosi hirveää ajatella, että joku ihramaha, pahalle haiseva idiootti työntää munansa väkisin perseeseen. Varmasti herää koston ajatuksia. Siinä Miehet jotka vihaavat naisia -elokuvassa oli tosi hyvä kosto. Niin pitäisi tehdä kaikille raiskaajille.
Mulle kävi tällainen. Olin 26-vuotias. Humalassa. Ajauduin sitten 42-vuotiaan naisen kämpille ja se tahtoi. Jouduin panemaan sitä ja se totesi "se oli varmaan orgasmi" . Mitähän tästä pitäis ajatella? Kovat oli henkiset ongelmat jälkeenpäin. En tiedä mitä ajatella. Olisiko pitänyt syyttää sitä? Se vielä lisäsi tuskaani aprikoimalla jos tulee raskaaksi. Olisi elämä mennyt pilalle. Sain selville ettei sillä ollut enää kohtua, rauhoitti vähän. Mutta ahdistus...
Kuinka mies voidaan pakottaa ääneen? Jos vasten mielinen nainen ni ei seiso.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka mies voidaan pakottaa ääneen? Jos vasten mielinen nainen ni ei seiso.
Ääneen = paneen
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti oot käyny taudit tarkistuttaan. Ja toivottavasti opit jotain, etkä enää vedä perseitä, vaan pysyt siinä kunnossa että voit itse pitää itsestäsi huolen.
Ethän sä edes musita tapahtuiko mitään? Ei se silloin voi olla raiskaus. Voisitko kysyä mieheltä? Joko pidät sisälläs ja murehdit, tai meet tosiaan puhumaan psykologille, niin saat vähän perspektiiviä.
Tää viesti on ihan sairas. Mene hoitoon kirjoittaja.
Miesten pitäis oikeasti varoa humalaisia naisia. Mun ex oli jännä oltiin 13v yhdessä.
Hänestä ei tosiaan nähnyt millon on juonut liikaa, kommunikointi oli ihan normaalia. Mutta muisti pätki pahasti seuraavana päivänä. Elettiin ihan suhteen alkuaikoja ja yks reissu jäi mieleen. Oltiin dokaamassa. Päästiin kämpille, mä olin suht selvä. Neito kävi aika kuumana, otti mm suihin ennenkuin pääsin eteistä pidemmälle. No siitä sitten paneskeltiin antaumuksella ja käytiin nukkumaan..
Hieman oli seuraavana päivänä mitä ihmettä fiilis. Kun mimmi alkoi puhua et ihan kun me oltais pantu yöllä? Et hän ei muista kun jtn pätkiä että mä olen ollut hänen päällään...
Eikä tosiaan ole varmastikaan kovin yleistä tämä. Erottiin niin tossa on yksi syy miksi en ole ikinä lähtenyt baarista kenenkään naisen mukaan.
Mistäs sen nyt sitten varmaksi tietää enää. Kärsi seuraukset, kun et muista kaikkea varmaksi. Ensin vedellään pää niin soossiin, ettei pysty edes suuta käyttämään, ja sitten aletaan syyttämän raiskauksesta, vaikka ei kaikkea muista. Ei ole kevyitä syytteitä, joten ei muuta kuin korkki kiinni vastedes
Ei millään pahalla AP. Mutta sä olet parisuhteessa oleva nainen, oletan että vieraiden miesten vieressä nukkuminen on kielletty?
Miten sä et ole varma että sut on huumattu? Jos mä tai tutut varatut heräisi vieraan vierestä olis vaan 2 vaihtoehtoa. Huumaaminen tai kaappaus. Soittaisin heti poliisin
Vierailija kirjoitti:
Jos et kerran muista pyytäneesi, suostuneesi ja ehkä jopa halunneesi niin älä valita. Kyllä noita tapahtuu, että nolottaa jälkeen päin, mutta älä viitsi raiskaukseksi väittää tilannetta, josta et edes itse muista, mitä olet koko tilanteen ajan sanonut, kieltänyt tai pyytänyt. Ilmeisesti kukaan ei käyttänyt väkivaltaa, sukupuolitauteja ei saatu, aamusella herättiin lakanoiden välistä, raskaaksi ei tultu ja vain aamulla oli helvetinmoinen krapula ja morkkis. Kun kerran oikeasti harmittaa, niin ota opiksesi - älä syytä örvellystouhuistasi muita. Niin jokseenkin kaikki me muutkin kännissä töpänneetteemme.
Tiedoksesi vaan: http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Sammuneen+raiskauksesta+ei+voi+selvit...
13.5.2011
Sukupuoliyhteys sammuneen tai muuten puolustuskyvyttömän kanssa määritellään kesäkuun alusta lähtien tuomioistuimissa aina raiskaukseksi. Samalla teosta seuraavat rangaistuks
Mitäs jo mies on kännissä ja akka vonkaa gyrpää?
Kaikella sitä laiskottelua perustellaan. En pysty käymään töissä kun on morkkis, pyh!
Vierailija kirjoitti:
Miesten pitäis oikeasti varoa humalaisia naisia. Mun ex oli jännä oltiin 13v yhdessä.
Hänestä ei tosiaan nähnyt millon on juonut liikaa, kommunikointi oli ihan normaalia. Mutta muisti pätki pahasti seuraavana päivänä. Elettiin ihan suhteen alkuaikoja ja yks reissu jäi mieleen. Oltiin dokaamassa. Päästiin kämpille, mä olin suht selvä. Neito kävi aika kuumana, otti mm suihin ennenkuin pääsin eteistä pidemmälle. No siitä sitten paneskeltiin antaumuksella ja käytiin nukkumaan..
Hieman oli seuraavana päivänä mitä ihmettä fiilis. Kun mimmi alkoi puhua et ihan kun me oltais pantu yöllä? Et hän ei muista kun jtn pätkiä että mä olen ollut hänen päällään...
Eikä tosiaan ole varmastikaan kovin yleistä tämä. Erottiin niin tossa on yksi syy miksi en ole ikinä lähtenyt baarista kenenkään naisen mukaan.
Voi olla pikkujoulujen jälkeen monia mitkä ei muista tai tahdo muistaa.
Huoh. Olisi pitänyt arvata ettei tälle sivustolle kannata kirjoittaa. Halusin vain ALKUPERÄISELLE kirjoittajalle vastata, että tällaista voi sattua, eikä totuus välttämättä selviä koskaan. En tarvinnut kenenkään lapsellisia ja loukkaavia kommentteja. Mutta tämähän on Suomi ja ah, kuinka mukavia ihmiset täällä onkaan :D
Tiedän, että saatoimme hyvinkin vain mennä nukkumaan, eikä mitään välttämättä tapahtunut. Ja MYÖNSIN aiemmassa viestissäni, että minäkin tästä opin jotain, osaan olla varovaisempi. Ainut asia, mikä ahdistaa, on se, etten voi tietää totuutta. Joko mies oli myös todella humalassa eikä muista mitään, tai sitten laittoi tyrmäystippoja tms., koska oloni oli niin outo, eikä aiemmin tuosta määrästä alkoholia ole mennyt muisti.
En vaatinut poliisilta että rikostutkinta pitäisi aloittaa. Poikaystäväni vei minut sinne, koska oli minusta huolissaan. Minustakin oli hyvä ja vastuullista selvittää, mitä oli tapahtunut. Muutenhan olisin jäänyt märehtimään asiaa kahta enemmän. En tehnyt valitusta polliisille siitä, ettei juttua enempää tutkittu. Olisin vain toivonut ymmärtävämpää asennetta poliisilta.
Ja mitä tulee juomien vastaanottamiseen vierailta. Juttelin miehen kanssa musiikista yms mielenkiintoisista aiheista, olin baarissa kavereideni kanssa. Olisi tuntunut jotenkin "nipolta" olla ottamatta juomaa vastaan. Luulin olevani turvallisessa seurassa. Ystäväni olivat lähteneet pian tämän jälkeen. Itse olin kuulemma halunnut jäädä baariin. Vaikea sanoa, kun en oikein muista.. Opinpa senkin, etten ota enää juomia vastaan.
JA OPIN, ETTEN KIRJOITA TÄLLAISIIN PALSTOIHIN. Halusin vaan osoittaa tukeni ketjun aloittajalle ja kertoa omasta vastaavasta tilanteestani. Pitihän se arvata, että asiattomat kommentit seuraavat perässä. Kiitos myötätunnosta ja OIKEIN hyvää joulua teille ihastuttaville ihmisille. Älkääkä naiset juoko sitä punaviiniä. Edes joulupöydässä!!! Se kun ei sovi meille naisille :P