Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saatte tsempattua itsenne hamppilääkäriin? Huoh, pitäisi varata aika ja puntit tutisee.(ev)

Vierailija
06.04.2010 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienempi epämukavuus, kipu ja hinta (hammaskiven poisto, yhden reiän paikkaus jne.) tai suurempi epämukavuus, kipu ja hinta (juurihoito, uusien legojen kiinnittäminen jne.)

Homo sapiensa valitsee edellisen vaihtoehdon.

Toisaalta, mun kauhukokemukset liittyvät hammaslääkärissä vain lapsuuteen. Kun siitä selvisin, selviän mistä vaan. Ja jos on synnyttynyt vuorokauden, ehkä kestää sen parikymmentä minuuttiakin, vaikka tunnin.

Vierailija
2/8 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua omaan suuhusi samanlaisia, kannattaa tehdä asialle jotain. Hammastarkastuksesta vois vaikka aloittaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään ajatustakin hammaslääkäristä.

Ikää on 23 ja viimeksi olen käynyt noin 16vuotiaana pakollisessa hammaslääkärissä...

Tutuille olen sanonut että ei ole varaa käydä, mutta tosiasia on se, että pelkään sitä käyntiä.

Minulla on kolme viisaudenhammasta jotka eivät ole kasvaneet kunnolla ulos ja tiedän että ne leikattaisiin pois. Yksi vh on poistettu ja siitä jäi paha maku suuhun.

Ne viisaudenhampaat ei häiritse millään tavalla elämää, eivät ole kipeät tai mädät tai reikäiset, mutta kun eivät ole kasvaneet kunnolla niin siksihän ne sieltä ulos otettaisiin.

No pelkään kirurginveitsiä myös joten tässä sitten ollaan.

Vierailija
4/8 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaan syssyyn varasin ajan hammaslääkäriin 7 vuoden jälkeen :/ Olin jo varautunut nukutushoitoon kun pelkäsin niin kovin. Pari reikää vaan löytyi ja lääkäri oli tosi ihana. Kerroin pelostani ja hän määräsi rauhoittavia joita olisin voinut ottaa ennen paikkauskäyntiä. En muistanut hakea niitä. Lupasi puuduttaa kunnolla ja niin tekikin. Parilla käynnillä selvisin ja sen jälkeen pyysin kutsumaan vuoden välein tarkastukseen :) Ykstyisellä kävin niin sain ajan suht äkkiä, ei tarvinnut montaa kuukautta odottaa, kannatti!!

Nyt puhelimeen ja aikaa varaamaan!

Vierailija
5/8 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pysyväni tuolilla ;). Mutta minulla hävettää pelkoni aiheuttama tärinä. Jos yhtään jännitän, tärisen. Tärinä ei aina ole edes yhteydessä pelon määrään, vaan pienikin pelko saa minut tärisemään.. Yrittäkööhän lekuri siinä porata, kun pää vapisee samaan tahtiin poran kanssa.

ap

Vierailija
6/8 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ne lääkärit näkee kaikenlaista! Mulla muuten autto myöskin musiikin kuuntelu poratessa!! Kuuntelin mp3:ta kuulokkeilla ja jotain raskasta musiikkia vielä etten kuullut poraa :) Eikä lääkäri sitäkään kattonut kieroon...

-edellinen

Vierailija
7/8 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeks lähin kesken kiitään ku alkoi jyrää ennenku puudutus alkoi vaikuttaan...

pyysin vaa väliaikaispaikan.

ihan vitun rikki hampaat,syön vaa särkylääkettä ku särkee välil.en todellakaa mee enää!'

ihan kamalaa.

Vierailija
8/8 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hampaasta voi päätyä pöpöt suoraan mun verenkiertoon ja pahimmassa tapauksessa se on hengen lähtö. Yksi lääkärikaveri valisti mua siis tässä asiassa. Kummasti varasin ajan heti hammaslääkäriin ja ostin sähköhammasharjan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän