Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

n.164cm normaalipainoisen näköinen, mitä painat?

Vierailija
06.04.2010 |

Olen siis itse 164cm, ja laihdutuskuurilla..nyt painan 76kg ja tavoite on päästä 62kg, jonka painaessani olin mielestäni normipainoisen näköinen..mutta täältä olen lukenut että jotkut tosiaan painavat n.50kg, tuntuu että eihän minusta ole mitään jäljellä jos niin laihaksi laihdutan..

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis itse 164cm, ja laihdutuskuurilla..nyt painan 76kg ja tavoite on päästä 62kg, jonka painaessani olin mielestäni normipainoisen näköinen..mutta täältä olen lukenut että jotkut tosiaan painavat n.50kg, tuntuu että eihän minusta ole mitään jäljellä jos niin laihaksi laihdutan..

Olen 165cm, painan 62-64 ja olen hoikka mutta lihaksikas. Olen kokeillut 58 kiloakin mutat olin liian laiha tuossa painossa.

Vierailija
42/93 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu ruumiinrakenteestasi! Itse 163cm, ja jos painaisin 50kg näyttäisin keskitysleirivangilta. Sellainen 63kg on minulle todella hyvä, näytän hoikalta silloin ja käytän koon 36 vaatteita. Nyt raskaudesta noin 8kg ylimääräistä, yritän karistaa kesään mennessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos painoni laskee alle 55, niin voin siirtyä kokoihin xxs, 32 ja tuumiin 26, silloin näytän ihan anorektiselta.

Vierailija
44/93 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bmi toki on normaalin ylärajoilla tuolloin,vähän lihavuudenkin puolella

Vierailija
45/93 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 166cm ja jos paino menee yli 60kg alan näyttämään jo pullukalta.

Paino nyt 52-54kg ja olen hoikka. Vaatteet 32-36 tai xs-s

Kaverini on samanpituinen ja saa painaa 60kg ja yli että näyttää edelleen hoikalta.

Vierailija
46/93 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun painoni alkaa vitosella, alkaa rintalasta näkyä rumasti ja esimerkiksi polviin sattuu nukkuessa, kun ne ovat niin luisevat.

Vierailija
47/93 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja painan 63 kg. Tavoite on kylläkin jossain 54-55 kg:ssa jotta kehtaisin pitää kesällä kevyempääkin vaatetta. Nuorempana tuo 55kg olisi ollut ihan liikaa, silloin piti painaa alle 52. Vanhemmiten ja raskauksien myötä olen tullut vähän armollisemmaksi itseäni kohtaan. Rakenteeltani olen siro.

Vierailija
48/93 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo mitat ennen raskautta. Joskus painoin n.64kg ja sillon näytin jo pulleelta. Nyt 82kg rv 38.. Toivottavasti joskus pääsee vielä tuonne alle 65kg.

Vierailija
49/93 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos painoni laskee alle 55, niin voin siirtyä kokoihin xxs, 32 ja tuumiin 26, silloin näytän ihan anorektiselta.

Minä olen tuon painoisena (pituus sama) kokoa 38/M

Siis 163cm ja 57 kg

Vierailija
50/93 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

painoin sopusuhtaisimmillani 62-63 kg. Nyt on liikakiloja poistettavana raskauden jäljiltä.

Vierailija
51/93 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole mikään super yli tikku, löytyy lihaa luitten päällä, kaipa ne luut on vaan kevyemmät =D

(olen aina painanut "liian vähän" monien mielestä)

Vierailija
52/93 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykkää punttisalista tai mistään hirveästä rääkkiliikunnasta. Lenkkeily, uinti, tanssi ja jooga miellyttää, ja tietty kävely (reipas, n. 6 km/h). En myöskään tykkää sellaisista tosi rasvattomista urheilijavartaloista joissa lihakset erottuu korostetun selvästi joten en sellaista tavoittelekaan.

50 kiloisella ei taida olla lainkaan lihaksia.

Vierailija
53/93 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitänyt itseäni "tikkuna". Nyt kyllä kun katson silloin otettuja kuvia totean että aikamoinen "luuviulu" olin.. En ihan anorektinen, mutta melko lähellä sitä kyllä ulkonäön puolesta.

olen 161 ja 48 kg en ole mikään super yli tikku, löytyy lihaa luitten päällä, kaipa ne luut on vaan kevyemmät =D (olen aina painanut "liian vähän" monien mielestä)

Vierailija
54/93 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja painan 53-55kg

Lihastakin on ja vyötärönympärys siinä 74cm:n paikkeilla (ihme pömppö jäi raskaudesta)

En tunne olevani mitenkään läski/laiha eikä ole mitään hajua minkä kokoisia vaatteita käytän, en ole ostanut niitä pitkään aikaan, kai jotain 38 tai 36. Rinnatkin löytyy, en tosin tiedä oikeaa liivikokoani taaskaan mutta veikkaisin että 75C.

Vierailija
55/93 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

62 kg ja muutaman kilon voisin kyllä laihtua, vyötärönympärys ei ole ihan ideaalimitoissa terveydenkään kannalta.

Vierailija
56/93 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja painan 73kg. Vaatteet päällä näytän ihan normaalipainoiselta, 38 housuja käytän, paidoissa vähän isompi koko.

Itse kyllä yritän päästä alle 60kg, 64kg näytin jo tosi hyvältä.

Vierailija
57/93 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virallisesti olen kai läski; 166 cm ja 73 kg. Ennen viimeistä raskautta 64 kg ja olin tosi timmi, mutta olen myös lihaksikas ja leveäharteinen, pitkäsäärinen.

Nytkin työkaveri (mies) ihmetteli miksi laihdutan, kun sanoin haluavani ainakin 7 kg pois, ettei tarvitsisi koko vaatevarastoa uusia. Mielestäni ihan vilpittömästi ihmetteli, tiedä sitten.

Aikuisiällä en ole koskaan painanut alle 62kg, vaikka taisin olla välillä aika anorektinen, aerobicissä joka päivä, kävelylenkkejä ja askeettista ruokaa. Ehkä siellä keskitysleirillä meikäläinenkin olisi päässyt tuonne maagiselle 50 jotain alueelle..

Vierailija
58/93 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en ole koskaan painanut yli 58 kg, ja kun painoin sen verran vietin railakasta opiskelijaelämää syöden pizzaa ja istuen baarissa monta kertaa viikossa ja liikuntaa oli korkeintaan tanssiminen opiskelijabileissä ja 5 km kävely baarista kotiin.

Nyt lenkkeilen 3 kertaa viikossa, käytän paljon vähemmän alkoholia ja syön terveellisemmin (=lautasmalli, kasvispainotteisesti, mutta herkkujakin joka viikko tosin pienemmissä annoksissa) ja painan 52 kg, vaatteet S/36.

Aikuisiällä en ole koskaan painanut alle 62kg, vaikka taisin olla välillä aika anorektinen, aerobicissä joka päivä, kävelylenkkejä ja askeettista ruokaa. Ehkä siellä keskitysleirillä meikäläinenkin olisi päässyt tuonne maagiselle 50 jotain alueelle..

Vierailija
59/93 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oikeesti näytän ihan normaalipainoiselta. Mä kyllä urheilen paljon, eli aika tiivistä tavara on.

Vierailija
60/93 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta painan 4 kiloa enemmän eli 52 kg:

http://www.aijaa.com/v.php?i=6003465.jpg

Mut olishan tossa vielä pudottamisen varaa.

olen 161 ja 48 kg en ole mikään super yli tikku, löytyy lihaa luitten päällä, kaipa ne luut on vaan kevyemmät =D

(olen aina painanut "liian vähän" monien mielestä)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi