n.164cm normaalipainoisen näköinen, mitä painat?
Olen siis itse 164cm, ja laihdutuskuurilla..nyt painan 76kg ja tavoite on päästä 62kg, jonka painaessani olin mielestäni normipainoisen näköinen..mutta täältä olen lukenut että jotkut tosiaan painavat n.50kg, tuntuu että eihän minusta ole mitään jäljellä jos niin laihaksi laihdutan..
Kommentit (93)
Eli olen 164 cm ja paino huitelee 55-58 välillä. Parikymppisenä olin pari kiloa alle 50 kg, täysin lihakseton, liian laiha. Nyt olen tiukkaa lihasta, rasvaprosentti n. 20. Lisäksi olen isorintainen.
Ja olen todellakin sopusuhtaisen näköinen. Olen aika muodokas ja liikun PALJON.
oikein ällöttää.. vähän aika sitten painoin 84kg.. alaspäin mennään ja tavoite olis että paino alkais numerolla 6!! :)
Painan tällä hetkellä tuon 62 ja kyllä minulla on ylimääräistä mahassa ja reisissä. Vaatteet päällä olen normaalipainoisen näköinen.
Sopivin paino mulle ois ehkä n. 52-54, silloin olen oikeasti hoikka, mutten luisevakaan. 50 kg ja alta olen liian luiseva, kaikki kysyivät mikä sairaus mulla on tai luulivat syömishäiriöiseksi. En siis ole mikään hirmu siro, on lanteita, rintoja jne.
Painan 56 kg. Ikää 41 v. Ja koko ajan kaikki sanoo, että kun sä olet niin pieni ja siro... Lantiota mulla piisaa, mutta kasvot ja yläosa on pienet.
ruumiinrakenteesta. Itse olen just 164cm ja painan nyt 55kg ja parhaimmillani olen n 50kiloisena, pari kiloa olen suunnitellut tiputtavani. Olen 22-vuotiaana ollut todella hoikka (opiskeluaikoina) jolloin painoin alle 45kg ja silloin olin liian luiseva.
Toiset voivat painaa huomattavastikin enemmän kuin tuo 55kg ja silti näyttävät hoikilta, itse näyttäisin 60kg painoisena törkeältä :O
Näytän kyllä nytkin hoikalta vaatteiden avulla, mutta pientä mahapömppöä kyllä löytyy neljän lapsen äidiltä...
52 olis tavote, koska nyt on aika lössö pömppö. Toisaalta ihan sama, mitä painais, kunhan sais vyötärönympäryksen n. 65cm... Mikä on omenavartaloiselle aika hasteellista..
62 kg ja muutaman kilon voisin kyllä laihtua, vyötärönympärys ei ole ihan ideaalimitoissa terveydenkään kannalta.
164 ja 53kg eikä yhtään enempää saa naisella olla.
Lapsen jälkeen kävi paino 60kg mutta nyt imetyksen ja muun jälkeen olen omilla luvuilla jälleen ja ihanan kevyt olo.
ja joo, tämä on aivan liian suuri paino vielä, puhumattakaan tuosta missä luvuissa paino jo kävi... huh...
Olen mielestäni ihan normaalipainoisen näköinen, olen painanut enimmillään (kun raskaana oloja ei lasketa) n. 62 kg ja silloinkaan en kokenut olevani liian painava
Pidä vaan tavoitteesi!
Voithan vielä jatkaa, jos ei olekaan hyvä. Minä olen päärynävartaloinen ja 60-kiloisena rinnanympärys oli n. 80 cm, lantio lähes 100. Muodokkaammalle ja sopusuhtaiselle 60 on on varmaan ihan hyvä. Minulla kaikki vaan kertyy vyötärön alapuolelle.
Paino on niin suhteellista.
Mä olen 164cm pitkä ja olen ihan normaalipainoisen ja sopusuhtaisen näköinen 50-52 kiloisena. Äitini on mua 4cm lyhyempi ja alkaa muistuttaa luurankoa, jos painaa alle 60kg!!
Vanhoista kuvista voi tämän päätellä, painoi joskus kun mä olin pieni 57kg ja posketkin oli ihan kuopallaan. Ite olen tällä hetkellä vähän turhan laiha, vain 47kg, mutta jo 10kg enemmän jos meikäläiseen laittas, alkais olla jo läskiäkin mukana... Nytkään ei vielä luut törrötä tai poskipäät pullota.
ja näytän ja myös olen normaalipainoinen. 50-kiloisena olin todella laihan näköinen ja luut paistoivat, olen leveäharteinen, en mikään siroluinen.
näytän kuulemma normaalipainoiselta, itse koen että ihannepaino ois 60-61kg....ennen lapsia painoin 51kg ja nyt kun katson niitä kuvia, olin hiukan liiankin laihassa kunnossa.
ja hieman ylipainoa tällä hetkellä. Oma tavoitteni on että tyydyttävä 64 (vielä reilu kilo pois), 63 olis jees. :) Urheillessa/nuorempana painoin 58-60, jollon olin normaalipainoisen näköinen/hoikahko, mutta se oli alle 20-vuotiaana.
myönnän,minulla on ongelmia kehonkuvani kanssa...en vaan voi mitään että näen itseni suurempana kuin olen.Tämä on hirveää välillä kun tulee niitä ahdistuskohtauksia ja oikeasti pidän silloin itseäni punkerona...ja juu,mua on kiusattu ala-asteella "ylipainon" takia..