Mitä tekisit, jos vaaka allasi näyttäisi 70 kiloa?
Kommentit (54)
Se olis oikeesti ihan hirveetä...
ja alkaisi heti laihdutus!!!!!!!!!!!!!!
En ole mitenkään voinut lihoa 15 kiloa sitten eilisen.
Olen tyttyväinen, koska painoin tämän verran viimeksi ennen esikoisen raskautta 10 vuotta sitten.
Nyt on hyvä kunto ja olo loistava ja vaatteet mahtuu päälle. Ei ole enää tarvetta pudottaa ellei itsestään kilot putoa. Tällä hetkellä tarkailen syömisiäni jotta en alkaisi lihoa.
koska silloin olisi lähtenyt 7 kiloa pois, 70 kiloa olisi minulle sellainen paino, josta ei olisi isompia terveyshaittoja.
mutta nyt enää 68kg ja alaspäin menossa! Kauhukseni huomasin että imetyksen jälkeen olin lihonut 8 kiloa! Pitää äkkiä päästä kesäkuntoon ;)
Kaksi vuotta sitten olin viimeksi yli 70:n painossa enkä mielelläni enää palaisi sinne. Painon hallinta on kuitenkin äärimmäisen vaikeaa näin keski-ikäisenä.
mutta sitten toteaisin olevani liian laiha pituuteen nähden ja nostaisin painoa muutamalla kilolla
47-48 kiloa kun on normaali elopaino enkä raskaanakaan ole ollut maksimissaan kuin tasan 60 kiloa.
ja masentuisin, kirkuisin, pillahtaisin itkuun, jotain niistä tai niitä kaikkia.
Normipaino siinä 53kg:n paikkeilla enkä pystyisin käsittämään miten olisin siitä lihonut niin paljon parissa päivässä.
Toisaalta, heittäisin vaa'alla veslintua jos se siitä olisi kiinni tai vaihtaisin patterin.
Tällä hetkellä painan 104 kg ja tuo 70 kg on "pikkasen paljon" liian vähän.
Viimeksi painoa oli 90kg ja tästä pitäisi pudottaa vähintään se 20kg. Mielellään kuitenkin vielä se 25-30kg...
t:170cm
ja olen aivan raivoissani. Ruokavalio meni tarkistukseen ja treenejä lisäsin, kesällä pitää olla -5kg!