Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kuka vie ja hakee lapsia tarhaan ja tarhasta? onko noloa kun meillä tekee mies

Vierailija
05.04.2010 |

kummatkin, itse olen aivan toisella puolen kaupunkia töissä joten miehen on loogisempi... mietin vaan että onkohan liikaa miehen vastuulle työpäivän lisäksi. itse pääsen vähän "liian helpolla".

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käy lastenneuvolassa ollenkaan, vaan mies vie lapsen sinne. Ei hermo yksinkertaisesti kestä niitä neuvolan tätejä.

Vierailija
2/12 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vien ja haen lapset hoidosta.Kauheeta. Ja mies pääsee liian helpolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hoitopäivästä tulee mahdollisimman lyhyt. ei väliä onko äiti vai isä. mukava tietysti olisi, että pk:n henkilökunta tapaisi joskus molempia.

Vierailija
4/12 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse töissä toisessa kaupungissa. Mies vie, mies hakee. Ei nolota!

Vierailija
5/12 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupungin toisella puolella-siis tunnin bussimatkan päässä,vaikka mies on kotona 5min päässä.Ai miksi?-koska mies on aamulla vienyt! nyt olen äitiyslomalla ja arvatkaapa kuka on joka päivä vienyt ja hakenut?niinpä niin,minä tietysti.

Vierailija
6/12 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä viedään/haetaan sen mukaan että lapselle tulisi lyhyempi hoitopäivä ja myös kumman työpaikka lähempänä hoitopaikkaa ja auto käytössä.

Vierailija
7/12 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yleensä vien yhtenä aamuna ja haen yhtenä päivänä ja mies muina. Nyt kun siitepölykausi alkoi, niin en vie enkä hae ollenkaan.

Vierailija
8/12 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on hyvin vaikea uskoa että kukaan voisi oikeasti olla sitä mieltä että on noloa jos mies vie ja hakee, jos joku olisi noin rajoittunut niin tuskin se osaisi käyttää tietokonetta.

Kai tälläkin aloituksella haetaan jonkinlaista riitaa.

Vierailija
9/12 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä vien, sillä menen töihin myöhemmin kuin mieheni.

Mies taas lähtee aikaisemmin kotiin ja hakee lapset kotimatkalla.

Jokainen tekee niinkuin perheelleen parhaiten sopii.

Vierailija
10/12 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka myönnän et oon joskus ajatellut samaa. Meillä yleensä mies vie ja haku sit kumpi vaan. Meillä myös mies käy lasten kanssa lääkärissä jos se käy paremmin niin päin. Ja hoitaa melkein 100%ruokakaupassa käynnin. Pitäisköhän mun hävetä:)

Vierailija
11/12 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin sen verran pitää kyllä sanoa, että jos isä on vähänkään "hatarapää", niin saisitte äidit muistutella isiä siitä, että ne asiat mitä hoitaja sanoo, olisi hyvä myös muistaa vielä kotonakin..

Tuntuu olevan kuitenkin isompi osa isiä näitä, jotka unohtaa kerrotut/pyydetyt asiat samantien kun autoon istuu lapsen kanssa :D

Äidille saa sitten viestiä laittaa perään, kun ei niitä vaippoja muisteta tuoda vieläkään, eikä hoitokassissa ole tiettyä vara-lisävaatetta/tossuja jne. Usein jotain tiettyä on pyydetty, mutta kun isi on taas unohtanut sanoa mitä hoitotäti on pyytänyt, tai varsinkaan laittaa sitä itse mukaan :D

Mutta eihän siinä mitään, isit nyt toisinaan on vähän huolettomampia :D

Vierailija
12/12 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hakee 3 kertaa viikossa. 2 kertaa viikossa minä haen. Mitä väliä sillä on, kumpi vanhempi vie lapsen päivähoitoon tai hakee pois?