Haluaisitko pitkät mustat hiukset?
Kommentit (28)
se on blondien eikä blondejen :D
Jäikö koulut käymättä?
ole jäänyt. Suomi ei tosin ole äidinkieleni.
Aloituksen ap:n takana useita hiuskokeiluja ja aina kuitenkin päädyn siihen, että ne pitkät mustat ovat ehdottomasti parhaat. Sellaiset siis mulla on useasti jo olleet ja aina olen mennyt leikkaamaan ja sekoilemaan värien kanssa..vain kasvattaakseni jälleen pitkäksi ja värjätäkseni mustaksi.
Tää hiusten harveneminen alkoi joskus alle kolmekymppisenä. Kun peilistä alkoi katsella juiceleskinen, oli pakko lyhentää tukka. Musta, pitkä tukka kyllä sopisi ammattiini erittäin hyvin. Sellainen päässään voisi soittaa väärinkin ihan hyvällä omatunnolla. Harrastuksissa pitkä tukka kieltämättä olisi tiellä, ja ihan väristä riippumatta.
niin joo. Mutta voi miten olmilta mä näytin kun ruskea värjäykseni vahingossa meni melkein mustaksi...
Nykyään en enää jaksa taistella luontaista väritystäni vastaan vaan olen suosiolla keskivaalea.
http://www.topnews.in/light/files/images/Dita-Von-Teese3.jpg
täsä ap:n ulkonäköidoli!
(itse vain en ole juuri yhtään naisellinen, mutta muuten tyyli sopii..)
olisihan minun TIETYSTI pitänyt ymmärtää jo tekstisi perusteella, että kyseessä on tumma maahanmuuttaja!
Vaikka ovatkin niin tummat et jotkut väittää näitä mustiksi...mutta oikeasti eivät ole mustat.