Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peräsuolen huuhtelut

Vierailija
02.07.2012 |

Luin jostain kohtaa, että pitäisi tehdä peräsuolen huuhtelu, jos haluaa harrastaa anaaliyhdyntöjä. Eikö tuo ole jo aika intiimiä toimintaa ja enemmänkin jonkin leikkauksen edeltävää puhdistautumista? Olen kauhean laiska tekemään mitään tuollaisia valmisteluja ja miten ennakkoon voisi jotenkin päättää, että tänään pitää tulla fiilis anaalipanoille? Ja jos mieskin haluaa sisäänsä sormea, niin hänenkin pitäisi tyhjentää suolensa. Ei kiitos, menee liiaan monimutkaiseksi. Pidän spontaanista seksistä ja kaikki tuollaiset valmistelut veisivät halua pois.

Inhottaa ajatuskin jostain suolihuuhtelusta ja ripulista ja sellaisen jälkeen vielä pitäisi seksiä harrastaa, kun suoli huutaa ärtyneenä.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikaisemmin kävin peräsuolen huuhtelussa kerran kuussa terveyssyistä. Bonuksena oli se, että silloin oli myös mukavampi olo antaa poikaystävän nuolla kaikkia paikkoja 😋

Mä taas nuolen ja nuuskutan mieluummin juuri niinä päivinä kun ei rouva ole käynyt suihkussa. Varmasti noitakin on eri tuoksuisia ja hajuisia mutta meidän rakkaalla se on tuuksuton tai hyvä mieto tuoksu. Rakastan yli kaiken tuota puuhaa 😍

Vierailija
42/54 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanskat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten peräsuolihuuhteluvesi kannattaa ottaa talteen pulloon ja myydä miehille netissä.

Vierailija
44/54 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksennus.

Vierailija
45/54 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaakohan juoda:  tilkka huuhteluvettä, fariinisokeria ja vahvaa vodkaa?

Vierailija
46/54 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskaltaakohan juoda:  tilkka huuhteluvettä, fariinisokeria ja vahvaa vodkaa?

En suosittele.

Vierailija
47/54 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs ap 12 vuoden jälkeen, joko suolihuuhteluongelma ratkesi?

Vierailija
48/54 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me leikitään lääkärileikkiä esileikkinä. Panen sträppärillä miestä pyllyyn ja hän minua kalullaan. Leikki menee niin, että laitan lateksisen hoitsupuvun päälle ja päälle valkoisen pitkän kumiessun ja valkoiset kumisaappaat. Käsiin kumihanskat. Komennan miehen kylppäriin alasti ja lattialle selinmakuulle ja meillä on peräruiskevälineet. Sitten letku miehen pyllyyn ja pari desiä kädenlämpöistä vettä sinne. 

Useimmiten tehdään myös toisinpäin. Sitten kakalle nopeasti, pyllyn pesuun ja seuraavaan toimenpiteeseen eli persepanoon.

Vierailija
49/54 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me leikitään lääkärileikkiä esileikkinä. Panen sträppärillä miestä pyllyyn ja hän minua kalullaan. Leikki menee niin, että laitan lateksisen hoitsupuvun päälle ja päälle valkoisen pitkän kumiessun ja valkoiset kumisaappaat. Käsiin kumihanskat. Komennan miehen kylppäriin alasti ja lattialle selinmakuulle ja meillä on peräruiskevälineet. Sitten letku miehen pyllyyn ja pari desiä kädenlämpöistä vettä sinne. 

Useimmiten tehdään myös toisinpäin. Sitten kakalle nopeasti, pyllyn pesuun ja seuraavaan toimenpiteeseen eli persepanoon.

Lisätkää mukaan kolonoskooppi. Nykyään on videoversio, missä voi katsella isolla näytöllä peräsuolen salaisuuksia.

Vierailija
50/54 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runkkaatko miestäsi samalla, kun vesi valuu pyllyyn?

Vierailija
51/54 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hemmetin kiihottava sessio!

Vierailija
52/54 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Runkkaatko miestäsi samalla, kun vesi valuu pyllyyn?

Juu joskus laukeaa jo hanskoille ja mälli lentää essulle asti.

Vierailija
53/54 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen miehelleni aina maito eneman ja mieheni tekee samoin minulle... Mukava leikki suihkussa.

Suosittelen koklaamaan ja putket huuhtoutuvat ;)

Vierailija
54/54 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen miehelleni aina maito eneman ja mieheni tekee samoin minulle... Mukava leikki suihkussa.

Suosittelen koklaamaan ja putket huuhtoutuvat ;)

Miksi maitoa hanuriin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän