Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi rikkoi tietokoneen, kuka korvaa?

Vierailija
19.01.2009 |

Onko se lapsen isän syy että SINÄ et vahtinut lastasi? Ja annoit mennä koneen lähelle mehun kanssa.



Aika outo ajattelumalli sulla.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis. Viisivuotiaani kaatoi mehua minun ja mieheni yhteiseen tietokoneeseen. Lapsen isän, jonka luona lapsi virallisesti asuu, kotivakuutus korvaa koneen mutta tämä kieltäytyy maksamasta omavastuuta. Sanoin sille, että mielestäni saisi maksaa, kun saa jo muutenkin elatusmaksut + lapsilisät ja lapsi on silti meillä yhtä paljon kuin hänellä ja nykyinen mieheni on maksellut lapsen ruokia sun muuta jo vuoden ja tämä exä on aivan itse väen vängällä halunnut ensisijaisen huoltajuuden ja kaiken vastuun lapsesta. Onko meillä siis laillinen oikeus korvaukseen vai eikö kenties ole? Siinä koneen mukana meni tosiaan myös aika liuta mun miehen juttuja.

Vierailija
2/3 |
19.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotivakuutuksestaan maksamaan edes omavastuun ylimenevän osuuden. Sinun vahdittavanahan se lapsi siellä on ollut, joten maksaisit vaan itkemättä omavastuun. Ei se einakaan lapsen isän tehtävä ole...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se jonka luona vastuulla lapsi sillä hetkellä oli! Ajattele jos lapsi isällään ollessaan kivittäisi naapurin auton lasit rikki ja sä saisit maksaa..!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä