Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset: montako seksikumppania teillä on yhteensä ollut?

Vierailija
04.04.2010 |

Minulla taitaa olla jotain 25, liekö se paljon vai vähän?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kertyi suurimmaksi osaksi viiden sinkkuvuoden aikana. Ei ole mun mielestä paljon, eihän se ollut kuin 5 miestä vuodessa, ei se nyt mun mielestä mitään kauheata "jakamista" ole...

Vierailija
22/42 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut mikään "jakari", pidin vain hauskaa nuoruudessa. Se jolla about 70 tms.

En hyppinyt kukasta kukkaan, minä nyt vain olen sekstaillu usean eri miehen kanssa nuoruusvuosinani.

Ei se tee minusta huonompaa ihmistä. Jotkut tykkää seksistä, ja jos ei seurustele, saa tehdä ihan mitä haluaa. Moralisoisitko miestäkin samalla tavalla...?

En minä asialla ylpeile, se nyt vain osa minun nuoruuttani. Tiedoksi, että olen kahden lapsen äiti, hyvässä ammatissa ja onnellisessa liitossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tarkoita, että on jakari, jos on ollut useita miehiä. Minä en koskaan ole ollut seurustelutyyppiä ja siksi niitä miehiä on ollut useita, koska en kaipaa sitoutumista.

T: nainen 30v ja 35 kumppania

Vierailija
24/42 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en todellakaan ymmärrä miten 23-vuotiaalla voi olla kolmisen kymmentä! Järkkyä, yököttävää ja surullista.. Mutta kaipa se joillekkin sopii.. huh..

Vierailija
25/42 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ymmärrän 35 vuotiaan jolla noin monta seksikumppania, mutta en todellakaan ymmärrä miten 23-vuotiaalla voi olla kolmisen kymmentä! Järkkyä, yököttävää ja surullista.. Mutta kaipa se joillekkin sopii.. huh..

Mutta esimerkiksi viimeisen 5:n vuoden aikana minulla on ollut 2 seksikumppania ja loput ovat tulleet sitten teini-ikäisenä.

Asiaan ehkä liittyy vaikea masennus joka minulla silloin oli ja jota äitini ei halunnut että hoidetaan ja lääkitään joten se oli aika kauan.

Hain hyväksyntää ja tykkäämistä sieltä mistä sitä sain.

Vierailija
26/42 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en todellakaan ymmärrä miten 23-vuotiaalla voi olla kolmisen kymmentä! Järkkyä, yököttävää ja surullista.. Mutta kaipa se joillekkin sopii.. huh..

Älkää tuomitko, ettei teitä ...

terkuin N44, kirjoitin numeroilla 26 ja 33.

Vierailija
27/42 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ymmärrän 35 vuotiaan jolla noin monta seksikumppania, mutta en todellakaan ymmärrä miten 23-vuotiaalla voi olla kolmisen kymmentä! Järkkyä, yököttävää ja surullista.. Mutta kaipa se joillekkin sopii.. huh..

Mutta esimerkiksi viimeisen 5:n vuoden aikana minulla on ollut 2 seksikumppania ja loput ovat tulleet sitten teini-ikäisenä. Asiaan ehkä liittyy vaikea masennus joka minulla silloin oli ja jota äitini ei halunnut että hoidetaan ja lääkitään joten se oli aika kauan. Hain hyväksyntää ja tykkäämistä sieltä mistä sitä sain.

kun itse olen vuotta vanhempi ja minulla on ollut vaan tämä yksi! Enkä mä mitään tuomitse (miksi ja millä valtuuksilla tuomitsisin?) =D vaan ihmettelen avoimesti, kiitos kun vastasit ja on hienoa että tuonne sekaan mahtuu pidempikin suhde..

Vierailija
28/42 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletteko lestoja tms?

Vierailija
29/42 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jakari täällä. Olen kyllä yli kolmekymppinen. Ja yksiavioisessa, tavallisessa lapsiperheliitossa elävä.

Kuin se teitä joitakin kaivelee niin kovasti montako seksipatrneria toisilla on ollut? Tekisi ehkä hyvää pysähtyä hetkeksi miettimään, miksi toisten elämä ja ratkaisut saavat itsen niin kierroksille.

Pieni laskelma: olen nyt 34-vuotias, aloittanut seksielämän 17-vuotiaana. Olen siis harrastanut seksiä 18 vuoden ajan. Minulla on ollut noin 12 vakituista seurustelusuhdetta, muutaman kuukauden deittailusta avoliittoihin. Jäljelle jää siis noin 25 ns. irtosuhdetta, jotka jaetaan 18 vuoden ajalle.

18 vuoden ajalla on 936 viikonloppua, jos nyt oletetaan, että nuo irtopanot ovat viikonloppuina tapahtuneita. Minulla on siis ollut erittäin karkeasti laskettuna uusi seksipartneri joka 37. viikko eli kahdeksan kuukauden välein.

Jos se tekee minusta jakorasian, niin so be it.

Vierailija
30/42 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta laatutietoinen kyllä.

oletteko lestoja tms?

Vierailija
31/42 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletteko lestoja tms?

Minä en ainakaan, ihan "tavallinen" ihminen, kävi vaan hyvä tuuri miehen kanssa, enkä ole muuta kaipaillut. Musta on ihana kun molemmat tuntee toisensa ja tietää mitä haluaa ja näin myöskin saadaan mitä halutaan..

Enkä usko, että jos me eroamme lähden heti uuden miehen metsästykseen, ainakaan seksimielessä, mun mielestä seksissä pitää olla sitä jotain eikä vaan "spruits"

t.35&38

Vierailija
32/42 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole, en kuulu edes kirkkoon. Tapasin vain sen oikean nuorena (nyt yhdessä 21v).

oletteko lestoja tms?

Vierailija
33/42 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja jos elää pari villiä vuotta kaksikymppisenä, niin siinä on 25 irtosuhdetta kuitattu, jos ottaa uuden partnerin kerran kuussa.

On se hurjaa.

Vierailija
34/42 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja jos elää pari villiä vuotta kaksikymppisenä, niin siinä on 25 irtosuhdetta kuitattu, jos ottaa uuden partnerin kerran kuussa. On se hurjaa.

itse ainakin tuntisin itseni aika "kulutetuksi".. Eikä tässä ketjussa varmaan ollut tarkoitus vedellä herneitä nenään, kuten sinä teit.. ja pahasti..

Vierailija
35/42 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 25. Suurin osa niistä kertyi parin hurjan opiskeluvuoden aikana, kun olin parikymppinen. Silloin tuntui mellevältä, kun meni lujaa... nyt (kun ikää 35 v) en enää voi sitä menoa ymmärtää. Onneksi en mitään pahempaa tautia onnistunut saamaan.

Vierailija
36/42 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja jos elää pari villiä vuotta kaksikymppisenä, niin siinä on 25 irtosuhdetta kuitattu, jos ottaa uuden partnerin kerran kuussa. On se hurjaa.

itse ainakin tuntisin itseni aika "kulutetuksi".. Eikä tässä ketjussa varmaan ollut tarkoitus vedellä herneitä nenään, kuten sinä teit.. ja pahasti..

:D:D:D

Mistä mä nyt sun mielestä vedin herneen nenään? Oikeasti, halloo :D

Mua ei haittaa tai häiritse kenenkään taivastelu tai moralisointi, ihmetyttää kyllä, sillä itse en yleensä moralisoi muiden ratkaisuja, elleivät ne vahingoita ketään. Tein leikkimielisen laskelman, koska halusin osoittaa millä frekvenssillä sitä irtoseksiä harrastetaan mahdollisesti.

Voi huhhuh teitä mammoja. Mä en ole pitkään aikaan vetänyt mistää herneitä nenukkiin, enkä tehnyt sitä nytkään - ei ole mitään syytä. Kyllä sä sen sitten huomaat, jos minulla alkaa keittää.

Ja kiitos huolenpidosta, minulla ei ole yhtään "kulutettu" olo. Ei löystä, ei lerpata - olen keskimääräistä tiukempi alatiesynnytyksestä huolimatta, ehkä kiitos tiiviin astangajoogaharjoittelun - eikä otsaani ei ole tulipunaisin kirjaimin kirjoitettu "jakari". Elämä on kivaa, siihen ei seksipartnereiden määrä tai muiden tuomitseminen vaikuta.

Suukko itsellesikin!

-40

Vierailija
37/42 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D:D:D Mistä mä nyt sun mielestä vedin herneen nenään? Oikeasti, halloo :D Mua ei haittaa tai häiritse kenenkään taivastelu tai moralisointi, ihmetyttää kyllä, sillä itse en yleensä moralisoi muiden ratkaisuja, elleivät ne vahingoita ketään. Tein leikkimielisen laskelman, koska halusin osoittaa millä frekvenssillä sitä irtoseksiä harrastetaan mahdollisesti. Voi huhhuh teitä mammoja. Mä en ole pitkään aikaan vetänyt mistää herneitä nenukkiin, enkä tehnyt sitä nytkään - ei ole mitään syytä. Kyllä sä sen sitten huomaat, jos minulla alkaa keittää. Ja kiitos huolenpidosta, minulla ei ole yhtään "kulutettu" olo. Ei löystä, ei lerpata - olen keskimääräistä tiukempi alatiesynnytyksestä huolimatta, ehkä kiitos tiiviin astangajoogaharjoittelun - eikä otsaani ei ole tulipunaisin kirjaimin kirjoitettu "jakari". Elämä on kivaa, siihen ei seksipartnereiden määrä tai muiden tuomitseminen vaikuta. Suukko itsellesikin! -40

ja mä en ole ketään tuominnut taikka jakariksi haukkunut ketään, kuten jo aiemmin ilmoitin, ihmettelen vaan..

Vierailija
38/42 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 28 vuotiaaksi asti vain 2. Sitten sinkuksi jäätyäni niitä alkoikin tulla. Oliskohan noin 15 nyt ja ikää mulla 43.

Vierailija
39/42 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla pyöreä kymppi. Suurinosa pidempi- tai lyhyempiaikaisia poikaystäviä ja muutamia yhden illan juttuja. Ei kaduta, mutta en mitenkään toivo että olis enempääkään. Toki ne yhden illan jutut on ollut ihan turhia, mut näen ne vaan osana elämää ja onpa tullut kokeiltua ettei tarvitse miettiä myöhemmin että onko jäänyt jostain paitsi.

Vierailija
40/42 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niin vanhoja juttuja, ettei jaksa alkaa laskemaan.

Ikää on 40.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi