Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies petti taas, mistä voimia lähteä

Vierailija
04.04.2010 |

Sain kuulla kiertoteitä ja epäilinkin jo. Mies tietää että en luota, mutta ei tunnu edes välittävän. miten saan voimia repiä itseni irti tästä, rakastan miestäni mutta eihän näin voi elää.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä on muilta saatu, se voidaan myös pois ottaa. Se mikä ihmisen sisältä tulee, sitä ei muut voi horjuttaa.

Vierailija
2/25 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko miehesi narsisti ilman empatiaa???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi auttaa eroamaan/muuttamaan pois.

Vierailija
4/25 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivä sitten tietää että mieheni petti minua. Ja vieläpä oman veljensä vaimon kanssa...me olemme puhuneet ja puhuneet, on itketty ja rakasteltu. On kerrottu kuinka paha on ollut ja on edelleen, mutta silti on myös kerrottu kuinka toisiamme rakastamme.

En tiedä jos minun kohdalle vielä toisen kerran näin tapahtuisi, ottaisin ja lähtisin, ehkä. Mutta kun se rakkaus toista kohtaan on niin suurta, niin silloin siitä on todella vaikea lähteä. Ymmärrän sen nyt.

Ei ole kyse arvostaako se toinen sinua, tai sinä itseäsi. Älä tee mitään hätiköiden. Pystyttekö keskustelemaan? älä vaadi anteeksi pyyntöä, äläkä anna heti anteeksi, mutta älä myöskään kiduta toista viikko tolkulla kysymyksillä ja huomautuksilla. me olemme nyt asiaa puineet kolme päivää ja se saa riittää. Tottakai tulee vielä varmasti kysymyksiä, puolin ja toisin, ja silloin on lupa kysyä, mutta vatvomaan ei kannata jäädä. Voimia sinulle, niin kuin minullekin.

Vierailija
5/25 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelle, joka hässii oman veljensä vaimoa?

Avaa silmäsi hyvä ihminen! Mikään rakkaus ei voi olla niin suurta, että tuollaisen teon voisi antaa anteeksi.

Vierailija
6/25 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ei hyväksy!

Itse en antaisi pettämistä anteeksi, ikinä. Eri asia on sanoa että asia keskustellaan, puretaan läpi ja unohdetaan, kuin että teon antaa anteeksi. Sitä ei tarvitse kenenkään loukatun tehdä, jollei sitä tekoa hyväksy.

Vierailija
7/25 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mutta älä myöskään kiduta toista viikko tolkulla kysymyksillä ja huomautuksilla. me olemme nyt asiaa puineet kolme päivää ja se saa riittää. Tottakai tulee vielä varmasti kysymyksiä, puolin ja toisin, ja silloin on lupa kysyä, mutta vatvomaan ei kannata jäädä.

Mun kohdalla (vaikka ei ollut kyse sukulaisesta) asia vaivasi vielä vuoden päästäkin. Sen jälkeen alkoi mennä parempaan suuntaan ja luottamus pikku hiljaa kasvaa. En ole tainnut tarkastaa mieheni kännykkää kuin kerran viimeisen kuukauden aikana (ja mulla on siis lupa tämän historian takia). Puolitoista vuotta nyt kulunut ja tuntuu, että olemme pikku hiljaa pääsemässä asian yli.

Vierailija
8/25 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hyvä ja arvokas, todennäköisesti myös äiti.

Mietipä, millainen miehen malli puolisosi on lapsille. Nämä eivät todennäköiseti tiedä pettämisestä, mutta silti. Pettävä kumppani tuskin on myöskään lapsillee kovin luotettava isä.

Mielestäni pettäminen on kumppanin suurinta mahdollista halveksuntaa - eli miehesi on selvästi näyttänyt ettet ole naisena/äitinä/kumppanina kunnioituksen arvoinen.

Mikäli miehesi ei välitä tunteistasi, miksi jäät? Sinua kohdellaan juuri niin kuin annat kohdella. Miestäsi et pysty muuttamaan, mutta onneksi voit oman elämäsi laatuun pystyt vaikuttamaan todella paljon.

Hyvää matkaa omaan elämään!

Vierailija
9/25 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kohdalla ei (tietääkseni) ollut kyse fyysisestä pettämisestä, vaan miehen lähettelemistä tekstareista ja ehdotteluista. Viisi vuotta on kulunut ja viimeiset 2 vuotta olen luottanut mieheen ehkä 95 prosenttisesti. Välillä vieläkin sattuu, joten joku kolme päivää ei ole mitään. Meillä on asiaa puitu kymmeniä ja taas kymmeniä kertoja.

Onko teillä ap keskusteluyhteyttä? Onko mies pahoillaan? Haluaako hän jatkaa suhdettanne?

Mun kohdalla (vaikka ei ollut kyse sukulaisesta) asia vaivasi vielä vuoden päästäkin. Sen jälkeen alkoi mennä parempaan suuntaan ja luottamus pikku hiljaa kasvaa. En ole tainnut tarkastaa mieheni kännykkää kuin kerran viimeisen kuukauden aikana (ja mulla on siis lupa tämän historian takia). Puolitoista vuotta nyt kulunut ja tuntuu, että olemme pikku hiljaa pääsemässä asian yli.

Vierailija
10/25 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivä sitten tietää että mieheni petti minua. Ja vieläpä oman veljensä vaimon kanssa...me olemme puhuneet ja puhuneet, on itketty ja rakasteltu. On kerrottu kuinka paha on ollut ja on edelleen, mutta silti on myös kerrottu kuinka toisiamme rakastamme. En tiedä jos minun kohdalle vielä toisen kerran näin tapahtuisi, ottaisin ja lähtisin, ehkä. Mutta kun se rakkaus toista kohtaan on niin suurta, niin silloin siitä on todella vaikea lähteä. Ymmärrän sen nyt. Ei ole kyse arvostaako se toinen sinua, tai sinä itseäsi. Älä tee mitään hätiköiden. Pystyttekö keskustelemaan? älä vaadi anteeksi pyyntöä, äläkä anna heti anteeksi, mutta älä myöskään kiduta toista viikko tolkulla kysymyksillä ja huomautuksilla. me olemme nyt asiaa puineet kolme päivää ja se saa riittää. Tottakai tulee vielä varmasti kysymyksiä, puolin ja toisin, ja silloin on lupa kysyä, mutta vatvomaan ei kannata jäädä. Voimia sinulle, niin kuin minullekin.

Miksi ei saisi vaatia anteeksi pyyntöä, meinaatko, että se loukkaa toista? Meinaatko, että ei saa ärsyttää tai vaatia vastauksia? Miksi pettäjää pitäisi paapoa ja ymmärtää?

Aika hurjalle kuulostaa, että nyt olet valmis jatkamaan yhteistä eloa, jos kolme päivää olette puhuneet.

Minä en kyllä voisi luottaa, etteikö mies jatkaisi pettämistä, jos näkee, että noin helpolla saa anteeksi, ja vielä kun toinen pettäjä osapuoli on noinkin läheinen!? Siinä on pakko olla muutakin, kuin pelkkä hetken hairahdus! Ei noin läheisen ihmisen kanssa lähdetä tuolle tielle, jos ei ole välillä tunteita. Eri asia olisi känninen pano jonkun vieraan kanssa, vaikka itse en kyllä pystyisi sitäkään antamaan anteeksi, varsinkaan noin pian..

Mutta hyvä teille..

Vierailija
11/25 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jää samasta kiinni jo useamman kerran, tuskin lopettaa koskaan. Eli sulla on tasan kaksi vaihtoehtoa; hyväksy miehesi sellaisenaan tai lähde. Karua on, mutta muuta et voi.

Voimia!

Vierailija
12/25 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todennäköisesti miehesi on elämäänsä tyytyväinen,kun saa välillä vierasta. Kunhan ei kanna tauteja, eikä tee lisää lapsia, niin on ihan turha olla mustasukkainen.

Toiset miehet ja myös naiset tekevät sen siten, että ei tule koskaan tietoon ja joillakin tuo vaan "lipsahtaa" muiden tietoon, syystä tai toisesta.

Jos tuo "pettäminen" on siis seksiä, niin anna olla, parisuhde on muutakin. Ei ehkä täydellinen toisen pettäessä, mutta sitä elämä on ja voi olla oikein hyvää vaikka toinen hieman vieraileekin.

Sovitte vain, että sinäkin voit vuorollasi käydä, jos siltä tuntuu. Ei seksin takia kannata mieltään pahoittaa, toki myönnän, että arasta asiasta on kyse.

Toki tuossa on keskustelun paikka, mikä on tärkeää jne.

Tuntuu, että et ole vielä itsellesi saanut selväksi, mikä on tärkeää ja miten tärkeää. Tehkää työtä ja antakaa vapautta ja nauttikaa toisistanne siten kun se parhaiten onnistuu.

Vierailija
13/25 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

RYHDISTÄYDY! Pakkaa kamat ja marssi ulos!!

Vierailija
14/25 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te asutte nyt, vuokralla vai omassa? Onko mahdollsita, että laitat miehesi lähtemään kodistanne? Jos ei, aloita niin, että laitat hakemuksen omasta asunnosta menemään (ja erohakemuksenkin jos jaksat) ja sitten kun paikka on, muutat sinne.

Vierailija
15/25 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi hän pettää?

Ala suunnitella muuttoa pois pitkällä tähtäimellä, minkään ei tarvitse tapahtua minuutissa. Asuntohakemus vetämään ja oikein alat nautiskellen ajatella uutta ahistamatonta ja vapaata elämää TAI

annat miehesi pettää etkä välitä siitä, niinkuin nyt olet tehnyt ja sanot syyksi ettei ole voimia.

Vierailija
16/25 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omanarvontunnosta! Jos et kunnioita itseäsi, niin miksi miehenkään pitäisi?

Vierailija
17/25 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi suhdetta.

Vierailija
18/25 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jatkaisi suhdetta.

Miten AP:lle kävi, pitänyt meitä jännityksessä jo 9 vuotta.....

Vierailija
19/25 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi suhdetta.

Vierailija
20/25 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä noita kurasuhteita ollenkaan. Sadomasokismia toi on. Jäädä kaltoinkohdeltavaksi.

Jotkut ne osaa koukuttaa. Testailla. Rakkaus on rakkautta. Ei manipulointia.

Rakkaus ei etsi omaa hyväänsä.