Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkähän ihmeen takia mun äitini joka vuosi jollain tavalla muistuttaa

Vierailija
04.04.2010 |

minua lähestyvästä hääpäivästään isäni kanssa, samoin heidän omista sekä veljeni syntymäpäivästä. Ikäänkuin kerjää onnitteluja ja muistamista vaikka muistaisin ja onnittelisin muutenkin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me itse muistamme ja se on tärkeintä. Emme myöskään ala painostamaan lähipiiriä syntymäpäivästä muistuttelemalla. Ne, jotka katsovat asian omalta osaltaan aiheelliseksi, muistavat varmaan muutenkin. Jos taas asia ei liikuta yhtään, olisi se itselle ainakin kahta nöyryyttävämpää, jos vielä alkaisin kerjäämään onnitteluja.

Vierailija
2/5 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä hän vain hahmottaa kalenteria merkkipäivien mukaisesti? Kun tulee tietty merkkipäivä, niin sitten ollaan vuodenkulussa siinä ja siinä.

Ei asioiden tarvitse aina olla niin syvällisiä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kuulu läheisille joidenkin päivämäärien muistaminen. Jos haluaa onnitteluja ja lahjoja, niin muistutta ja järjestää juhlat.

Vierailija
4/5 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kuulu läheisille joidenkin päivämäärien muistaminen. Jos haluaa onnitteluja ja lahjoja, niin muistutta ja järjestää juhlat.

Vierailija
5/5 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievästi koomista. Eikö se nyt ole aikuisen ihmisen asia onnitella nimipäivänä, jos aiheelliseksi näkee eikä toisen aikuisen vahtia hänen tekemisiään ja kerjätä onnitteluja, kuten ap sanoi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä