Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumman miehen valitsisit jos olisi pakko valita näistä toinen mieheksesi?

Vierailija
04.04.2010 |

a) Mies, joka ei saa sukkia pyörimään jaloissasi, mutta on kaikin puolin kunnollinen olematta silti liian tylsä. Sovitte hyvin yhteen.

b) Mies, joka saa sukkasi pyörimään jaloissa ja sydämen tykyttämään villisti, mutta jonka kanssa elämä on myrskyisää ja hankalaa (ei kuitenkaan väkivaltaa tms, mutta luonteet vaan räiskyy toisiaan vasten), monet itkut tulee itkettyä ja kovasti täytyy yrittää, jotta pysyisitte yhdessä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii arjessa ja lasten isänä paremmin ja elämä onnellisempaa sen 50v yhteistä taivalta...

Vierailija
2/13 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten perustamaan perheen mr A:n kanssa ja hyvä niin. Tosin saa hänkin ajoittain minut ihan villiksi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

väkivaltaan, ja pettämiseen. Vaihdoin A-tyyppiseen mieheen, jonka kanssa sukatkin pyörii jaloissa (jos tarkoitat seksuaalista vetovoimaa).

Vierailija
4/13 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päätynyt yhteen B-tyyppisen miehen kanssa ja hyvin menee. Luonnekin tasoittunut tässä vuosien aikana ja väkivallasta ym. ei tosiaan ole tietoakaan.

Ollaan monesti mietitty miten hyvin itseasiassa täydennetään toisiamme ja kuinka paljon ollaan opittu toinen toiselta. Haastava alku ja siitä ollaan menty vain ylöspäin :)

Vierailija
5/13 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

A tyyppisen kanssa yhteistä elämääm takana jo 25 vuotta ja hyvin menee.

Vierailija
6/13 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sellainen minulla onkun, lisänä vielä nuo parhaat puolet herra B:stä. ;)

Vierailija
7/13 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä ilman pyöriviä sukkia ei ole elämisen arvoista, kärsistettynä.

Vierailija
8/13 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras vastaus oli silloin herra c eli jos täytyy kysellä, niin ei kummankaan. Ja niin lopulta päädyin tekemään. Nyt vierelläni on maailman ihanin mies, joka on kaikkea mitä toivoa voi ja vielä paljon enemmänkin! Samassa paketissa turvaa, rakkautta, intohimoa, kumppanuutta, sitoutumista, uskollisuutta ja räiskettä!

Vierailija
9/13 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin todennäköisesti valitsisin B ja päätyisin sitten yh:ksi koska en jaksaisi myrskyisiä suhteita. Onneksi minulla on kuitenkin mies jossa on parhaat puolet molemmista.

Vierailija
10/13 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

B, olen joskus yrittänyt A-tyyppien kanssa, mutta en kestä pitemmän päälle tasaista elämää, ja alan ite kehitellä draamaa jos sitä ei muuten tule. lopputuloksena paha mieli A-lle, ja mulle paska fiilis.

B-n kanssa menee hyvin, nyt aviossa viidettä vuotta, ja tässä vuoristoradassa ei ole vaaraa että kyllästyisin

Vierailija
11/13 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onneton. vaihdoin b:hen. sen jälkeen oon ollut onnllisempi kuin koskaan, mutta niin vaikeaa on, etten tiedä kestänkö tässäkään. halusin vahvan miehen, sillä en jaksanut kannatella kunnollista, palvovaa, huono-itsetuntoista a-miestä. B-miehellä hyvä itsetunto ja saan vastusta, mutta välillä tuntuu että tämän alle murenen.

ei o helppoo. a-miestä en silti KOSKAAN enää huolisi.

Vierailija
12/13 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti a. Jännitystä voi hakea muualtakin elämään kuin miehestä. Leppoisaa kodikasta fiilistä ei taas b:n kanssa saa mistään ulkopuolelta.

Vierailija
13/13 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

28 vuotta A-tyypin kanssa