Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies tuli aamukuudelta kotiin

Vierailija
04.04.2010 |

Eihän mulla mitään sen baariin lähtemistä vastaan ollut, mutta kyllä vähän nyppäsee, että tulee kuudelta kotiin, vaikka tietää että minä olen kuumeessa ja flunssassa. Ei mua tarvi hoitaa, mutta en minäkään oikein ois jaksanut tänään herätä puoli seiskalta laittaan lapsille aamupuuroa. Se on sit käytännössä koko päivä mun pyöritettävänä...

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme nipottamista!! Jos miehelläsi on ollut kiva ilta kundien kanssa, niin kateellisuusko se sinua kalvaa? Etköhän sinäkin pääse vuorollasi tyttöjen kanssa ulos, eikö? Taidat pelätä toisia naisia ja tuolla äitimuori-asenteella on varmasti syytäkin pidemmän päälle...

Onko nyt super paha homma, jos aamupuuron lapsille keität? Mies voi keittää makaroonia päivällä, laittaa videon pyörimään ja lepäillä itse samalla, tahi ottaa tasoittavan. Sitten sitä jaksaa jo käydä pihallakin pienen mutkan muksujen kanssa.

Miksi elämästä pitää tehdä niin älyttömän TYLSÄ, kun on lapsia?! Lapsien ehdoilla, lapsien ehdoilla juu... mutta jos ei itse elä, niin ei mennä kohta enää lapsienkaan ehdoilla. Mennään avioeroon ja rikkinäiseen perheeseen.

Vierailija
2/45 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se niin on, että miehen krapulan pitää olla vaimolle pyhä asia, jota on kunnioitettava, eikä pahinkaan oma tauti saa mennä sen edelle :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos miehes ei harrasta baarissaluuhaamista kovin usein, en kyllä jaksais olla kettuuntunut, kun kerrankin menee ja on koko rahan edestä pitämässä hauskaa kavereidensa kanssa.

Vierailija
4/45 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovi kotiintuloajoista.

Vierailija
5/45 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä mies sentäs tuli riennoistaan ajoissa, mutta on tuolla sängyn pohjalla huonovointisena. Sikäli tylsää, että tiennyt 8vko että lähdetään ristiäisiin ja sanoin etukäteen, että ok jos menee ulos, mutta pitää huolen, että on siinä kunnossa, että pääsee lähtemään. Saas nähdä lähdenkö yksin lasten kanssa.

Vierailija
6/45 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pitäis aikuisen miehen pystyä ihan itse arvioimaan, paljonko on tarpeeksi ja mikä olisi ok kotiintuloaika olosuhteet huomioon ottaen. Jos minä olisin terveenä, niin ihan sama mihin aikaan tulee. Mutta kun en ole,niin olisi ollut vähintään huomaavaista tulla kotiin edes suoraan pilkun jälkeen. Ja vastaavasti vitosen mieheen olisin myös nyppyyntynyt, koska vallan hyvin on tiennyt että on seuraavalle päivälle ohjelmaa.

ap

meillä mies sentäs tuli riennoistaan ajoissa, mutta on tuolla sängyn pohjalla huonovointisena. Sikäli tylsää, että tiennyt 8vko että lähdetään ristiäisiin ja sanoin etukäteen, että ok jos menee ulos, mutta pitää huolen, että on siinä kunnossa, että pääsee lähtemään. Saas nähdä lähdenkö yksin lasten kanssa.

Vierailija
7/45 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olosuhteet huomioiden :DD heei, taas niin turhaan kärjistettyä, kun miehen baari-ilta venyy...

Vierailija
8/45 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en hoida yksin lapsia koko seuraavaa päivää. Eli baarilupa on, hoitopalveluita ei.

Jonkun on hoidettava lapset aamul, oli krapula tai ei. Mikä oikeus on olla ilta pois ja lisäks koko seuraava pvä pois pelistä?? Maistuis ne päikkärit mullekin, etenki ku lapset on valvottaneet.

Vierailija
9/45 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en hoida yksin lapsia koko seuraavaa päivää. Eli baarilupa on, hoitopalveluita ei. Jonkun on hoidettava lapset aamul, oli krapula tai ei. Mikä oikeus on olla ilta pois ja lisäks koko seuraava pvä pois pelistä?? Maistuis ne päikkärit mullekin, etenki ku lapset on valvottaneet.

Mikä estää sua ottamasta tänään päikkärit myös? Eikö vastaavasti voi sopia, että sulla on tuleva ilta ja aamu vapaata? Miksi se raja on ehdoton sun toiveessa?

Vierailija
10/45 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olosuhteet huomioiden :DD heei, taas niin turhaan kärjistettyä, kun miehen baari-ilta venyy...

Mulla on 38,7 kuumetta, kyllä se ihan tuntuu. Ja kuten sanoin, ei mua tarvi hoitaa, mutta olisi kiva jos osallistuisi lasten hoitamiseen, kun kumminkin tietää että olen sairaana. Vastaavasti kun mies on ollut sairaana, olen kyllä antanut sen levätä.

Onneksi on lastenohjelmat ja makaroonia :)

ap

Vierailija
11/45 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun väsyttää. Onnistuu se lasten hoitaminen multa ja mieheltä ihan yksinkin jos toinen nukkuu eikä krapulaisen todellakaan tarvitse hoitaa lapsia. Käsittämätöntä, että asiasta pitää tehdä valtataistelua.

en hoida yksin lapsia koko seuraavaa päivää. Eli baarilupa on, hoitopalveluita ei. Jonkun on hoidettava lapset aamul, oli krapula tai ei. Mikä oikeus on olla ilta pois ja lisäks koko seuraava pvä pois pelistä?? Maistuis ne päikkärit mullekin, etenki ku lapset on valvottaneet.

Vierailija
12/45 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli montako lasta téillä on ja kuinkas pieniä ne on?

Vierailija
13/45 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitellut on pari kertaa. Ei haittaa minua, koskapa mies oli siirtäny mun tilille 200€ rahaa, kun oli tajunnu että meneeki koko pääsiäinen reissuillaan.

Meillä on ollu lasten kans tosi kivaa; ollaan käyty leffassa, mummolassa, pitsalla, ulkoiltu paljon jne. :)

Vierailija
14/45 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä, että joidenkin mielestä on sinun tehtäväsi hoitaa kipeänä lapset, koska toisella on krapula.

Vierailija
15/45 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-v oli mummolassa sen aikaa, kun kävin isompien kans leffassa. Muutoin ollaan oltu neljästään koko ajan, oikeeta LAATUAIKAA :)

Vierailija
16/45 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä, että joidenkin mielestä on sinun tehtäväsi hoitaa kipeänä lapset, koska toisella on krapula.

Juurikin sanoi, että onneksi on lastenohejlmat ja makaroni.

noh elämä on yhoilla aina niin pal helpompaa, ettei tajuu näitä ruikutuksia, yhden kerran!

Eri asia, jos olis jatkuvaa, nyt kävi huono tuuri.

Vierailija
17/45 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä menee pääsiäiset ja ristiäiset ym tilaisuudet sivu suun juopottelen ja omien reissujen kanssa. Tai sairas äiti (joo, tossa kuumeessa pitäisi saada vain nukkua ja saada holivaa muilta) joutuu pyörittämään arkea. Ihme tyyppejä te ootte mieheksenne ottaneet. En katselisi hetkeäkään!!! Eikä 200e tilille korvaa isän poissaoloa pääsiäispyhinä...

Vierailija
18/45 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten vaan, omia valintoja ovat tehneet, ja nyt elelevät niiden kanssa.

Vierailija
19/45 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä vastailemassa ja ap;lle valittamassa.

Onhan se krapula tosiaan niin kamala sairaus, että täytyyhän silloin saada nukkua. Eihän se mies millään voinut tietää, että alkoholin juomisesta voi seurata krapula. Toisin kuin ap, joka on varmaan kierossa mielessään aiheuttanut itselleen kuumeen juuri täksi päiväksi!

Todellakin parisuhteessa pitäisi osata ottaa toinen huomioon, niin, että esim. sairaana saa levätä. Jälkitaudit ovat sitten eri luokkaa, jos sellaisen saa kun ei lepää. Krapulassa jos nousee ylös, niin kärsii vain siinä hetkessä ja fiksu ihminen osaa senkin välttää.

Voimia sulle ap, toivottavasti miehesi aikuistuu pian. Toisen huomioon ottaminen ja alkoholinkäyttö vaativat vielä harjoittelua.

Vierailija
20/45 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyh, kuka tuollasta kattelee? No ne on niitä kynnysmattoja.. Krapula on ihan itse aiheutettu "sairaus", ei muuta kun ylös, ulos ja lenkille!