Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No kuinkas moni teistä miehistä myös nuolee peppureikää? ;)

Vierailija
25.04.2010 |

Itselleni sattunut kohdalle 5-6 tällaista mukavan estotonta tapausta. :)

Parasta on tietty kun myös n*ssii persettä kielellä, mutta sitä on toistaseks uskaltanut tehdä vain yksi.

Kommentit (133)

Vierailija
101/133 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleehan se silloin tällöin lipaistua kun takaapäin touhutaan ja ihan mahtaa kieltä sinne tarjota.

Vierailija
102/133 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan nuolla naiseni pyllyä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/133 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai.Rakastan vaimon peppua myös.

Vierailija
104/133 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin nuolen. Ihan parasta herkkua, kun nainen nauttii oikein perusteellisesti. Kovin moni nainen ei uskalla nauttia tästä, häpeilee aivan turhaan.

Vierailija
105/133 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken oli tilaisuus niin lipaisin muutaman kerran ohimennen

Vierailija
106/133 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Illemmalla aion nuolla lisää. Harmi että käy suihkussa sitä ennen. Päivällä oli kiihottavan hyvän tuoksuinen pylly työpäivän jäljiltä

Vierailija
107/133 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Illemmalla aion nuolla lisää. Harmi että käy suihkussa sitä ennen. Päivällä oli kiihottavan hyvän tuoksuinen pylly työpäivän jäljiltä

Totta. Pestyä peppureikää on toki kiihottava nuolla, mutta mielestäni mieto haju kuuluu elämykseen ehdottomasti! Pyydä vaikka että emäntä pesee pyllynsä aamulla että aromia illaksi riittää.

Vierailija
108/133 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilisen testin tulos:

käännyin sängyssä polvieni varaan ja tarjouduin ikäänkuin takaapäin pantavaksi, josta tykkään kyllä, mutta kun mun mies ei kestä sitä - väitää että se tekee Niin hyvää ja on kiihottavaa katseltavaa =). Kuikasin hänelle että nuole mulle orkku. Ja, kyllä sain Niin ihanaa kielihoitoa ettei paremmasta väliä. Ja kyllä hän nuoli myös minun anusta. Miltä se tuntui, ?...  no ihanalle, teki mieli levittää pakaroita, avata tie hyväksi.

Suosittelen

Vierailija
109/133 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on varmaan kohta ihan normi seksissä niinkuin suuseksikin.

Vierailija
110/133 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ärsyttäviä nämä tietyn miehen aloittamat ketjut, joissa yritetään markkinoida tiettyjä, epätavallisia seksioikkuja.

Vierailija
111/133 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eilisen testin tulos:

käännyin sängyssä polvieni varaan ja tarjouduin ikäänkuin takaapäin pantavaksi, josta tykkään kyllä, mutta kun mun mies ei kestä sitä - väitää että se tekee Niin hyvää ja on kiihottavaa katseltavaa =). Kuikasin hänelle että nuole mulle orkku. Ja, kyllä sain Niin ihanaa kielihoitoa ettei paremmasta väliä. Ja kyllä hän nuoli myös minun anusta. Miltä se tuntui, ?...  no ihanalle, teki mieli levittää pakaroita, avata tie hyväksi.

Suosittelen

Oliko tämä ensimmäinen kerta kun miehes nuoli sun pyllyä?

Vierailija
112/133 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin sekä pillun että peppureiän nuolemisesta. Nain  myös molempia mielelläni. M60+

Vierailija
113/133 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei selkä taivu, olen yrittänyt.

M55

Vierailija
114/133 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kokeiltu kyllä . Vaimo ei mitenkään ole komentuinut mutta ei kyllä ole vastustelutkaan. Epäilen että nauttisi useaminkin mutta ei kehtaa pyytää

M.50

Vierailija
115/133 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella ärsyttäviä nämä tietyn miehen aloittamat ketjut, joissa yritetään markkinoida tiettyjä, epätavallisia seksioikkuja.

Nämä ovat tuikitärkeitä ja arvokkaita avauksia. Avaaja on oikealla asialla. On tärkeätä vapauttaa anuksennuolenta salamyhkäisyydestä. Jatkakoot näitä avauksia.

Vierailija
116/133 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepunreiän nuolenta pitäisi ottaa koulun terveysopin sisältöön. Miten on turvallista ja terveellistä nuolla pepunreikää.

Vierailija
117/133 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolen usein vaimoni peppua ja oikeastaan joka kerta niin tehdessäni myös nussin kielelläni sitä niin syvältä, kuin kieleni menee sisään. Erittäin kiihottavaa ja vaimoni pitää hygieniastaan hyvää huolta. Usein hän on peppu pystyssä saunan lauteilla tai sängyssä odottamassa hoitoa jolloin näkymä on taivaallinen ja pääsen suorastaan ahnaasti nauttimaan siitä.

Vierailija
118/133 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs sen mukavampaa puuhaa kuin likaista seksikkään vaimon  ryppyreikää 

Vierailija
119/133 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs sen mukavampaa puuhaa kuin likaista seksikkään vaimon  ryppyreikää 

Lipaista jopa 🤦

Vierailija
120/133 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolisin vaikka päivittäin, mutta vaimo ei tykkää...