No kuinkas moni teistä miehistä myös nuolee peppureikää? ;)
Itselleni sattunut kohdalle 5-6 tällaista mukavan estotonta tapausta. :)
Parasta on tietty kun myös n*ssii persettä kielellä, mutta sitä on toistaseks uskaltanut tehdä vain yksi.
Kommentit (133)
Rakastan nuolla naiseni pyllyä :)
Totta kai.Rakastan vaimon peppua myös.
Todellakin nuolen. Ihan parasta herkkua, kun nainen nauttii oikein perusteellisesti. Kovin moni nainen ei uskalla nauttia tästä, häpeilee aivan turhaan.
Äsken oli tilaisuus niin lipaisin muutaman kerran ohimennen
Vierailija kirjoitti:
Illemmalla aion nuolla lisää. Harmi että käy suihkussa sitä ennen. Päivällä oli kiihottavan hyvän tuoksuinen pylly työpäivän jäljiltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Illemmalla aion nuolla lisää. Harmi että käy suihkussa sitä ennen. Päivällä oli kiihottavan hyvän tuoksuinen pylly työpäivän jäljiltä
Totta. Pestyä peppureikää on toki kiihottava nuolla, mutta mielestäni mieto haju kuuluu elämykseen ehdottomasti! Pyydä vaikka että emäntä pesee pyllynsä aamulla että aromia illaksi riittää.
eilisen testin tulos:
käännyin sängyssä polvieni varaan ja tarjouduin ikäänkuin takaapäin pantavaksi, josta tykkään kyllä, mutta kun mun mies ei kestä sitä - väitää että se tekee Niin hyvää ja on kiihottavaa katseltavaa =). Kuikasin hänelle että nuole mulle orkku. Ja, kyllä sain Niin ihanaa kielihoitoa ettei paremmasta väliä. Ja kyllä hän nuoli myös minun anusta. Miltä se tuntui, ?... no ihanalle, teki mieli levittää pakaroita, avata tie hyväksi.
Suosittelen
Tää on varmaan kohta ihan normi seksissä niinkuin suuseksikin.
Todella ärsyttäviä nämä tietyn miehen aloittamat ketjut, joissa yritetään markkinoida tiettyjä, epätavallisia seksioikkuja.
Vierailija kirjoitti:
eilisen testin tulos:
käännyin sängyssä polvieni varaan ja tarjouduin ikäänkuin takaapäin pantavaksi, josta tykkään kyllä, mutta kun mun mies ei kestä sitä - väitää että se tekee Niin hyvää ja on kiihottavaa katseltavaa =). Kuikasin hänelle että nuole mulle orkku. Ja, kyllä sain Niin ihanaa kielihoitoa ettei paremmasta väliä. Ja kyllä hän nuoli myös minun anusta. Miltä se tuntui, ?... no ihanalle, teki mieli levittää pakaroita, avata tie hyväksi.
Suosittelen
Oliko tämä ensimmäinen kerta kun miehes nuoli sun pyllyä?
Nautin sekä pillun että peppureiän nuolemisesta. Nain myös molempia mielelläni. M60+
Ei selkä taivu, olen yrittänyt.
M55
on kokeiltu kyllä . Vaimo ei mitenkään ole komentuinut mutta ei kyllä ole vastustelutkaan. Epäilen että nauttisi useaminkin mutta ei kehtaa pyytää
M.50
Vierailija kirjoitti:
Todella ärsyttäviä nämä tietyn miehen aloittamat ketjut, joissa yritetään markkinoida tiettyjä, epätavallisia seksioikkuja.
Nämä ovat tuikitärkeitä ja arvokkaita avauksia. Avaaja on oikealla asialla. On tärkeätä vapauttaa anuksennuolenta salamyhkäisyydestä. Jatkakoot näitä avauksia.
Pepunreiän nuolenta pitäisi ottaa koulun terveysopin sisältöön. Miten on turvallista ja terveellistä nuolla pepunreikää.
Nuolen usein vaimoni peppua ja oikeastaan joka kerta niin tehdessäni myös nussin kielelläni sitä niin syvältä, kuin kieleni menee sisään. Erittäin kiihottavaa ja vaimoni pitää hygieniastaan hyvää huolta. Usein hän on peppu pystyssä saunan lauteilla tai sängyssä odottamassa hoitoa jolloin näkymä on taivaallinen ja pääsen suorastaan ahnaasti nauttimaan siitä.
Mikäs sen mukavampaa puuhaa kuin likaista seksikkään vaimon ryppyreikää
Vierailija kirjoitti:
Mikäs sen mukavampaa puuhaa kuin likaista seksikkään vaimon ryppyreikää
Lipaista jopa 🤦
Nuolisin vaikka päivittäin, mutta vaimo ei tykkää...
Tuleehan se silloin tällöin lipaistua kun takaapäin touhutaan ja ihan mahtaa kieltä sinne tarjota.