Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

seksi ja hyväily kun rinnoista tulee maitoa

Vierailija
03.04.2010 |

No ehkä tossa otsikossa ei oo mitään järkeä, mutta

siis mietin vain kovin että miten miehet/naiset itse suhtautuu siihen kun tulee maitoa rinnoista, kun mies hyväilee niitä, ottaa rinan/nännin suuhun jne. Vai eikö ehkä halua/anna koskea niihin ollenkaan??

itse olen rv26 ja panikoin jo valmiiksi miten mies reagoi kun tulee viikon työreisuslta kotiin, tai miten itse reagoin. Maitoa ei mitenkään paljoa siis tule, muutamia pisaroita vain, mutta silti ja entäs sitten kun maitoa tulee kunnolla :/

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei, enkä minäkään, oikein tykännyt nännien imemisestä tuon maidon tulemisen takia. Lisäksi aika pitkään rinnat olivat myös hyvin kipeitä runsaasta maitomäärästä johtuen.

Vierailija
2/5 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun imetin. se maidon valuminen tuntu jotenki epämukavalta ja sotki paikkoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat kerrat synnytyksen jälkeen...Maito suihkusi pitkin sänkyä, se lähinnä nauratti :D Mutta tästä viisastuneina päätettiin sitten touhuilla vastedes liivit päällä, noi maitosuihkut kun ei ole ehkä sitä kiihottavinta :D

No, kun maidontulo tasaantui, niin enää ei tarvitse liivejäkään pitää. Mies tykkäisi näykkiä rintoja (ei nännejä) ja muutenkin hyväillä, mutta itse koen rinnat nykyään epäeroottisena alueena ja olen sanonut, että tissit ovat vapaata riistaa sitten, kun lopetan imetyksen. Jotenkin nyt on vaan semmonen olo, että ne kuuluvat vain tuolle pienelle (8kk) ja tuntuu epämiellyttävältä, jos mies möyrii ja lutkuttaa niitä :D Asia on meille molemmille ok.

Puhu miehesi kanssa jo etukäteen, ei tarvitse miettiä ja stressata.

Vierailija
4/5 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pian maidon tulo tasaantuikin niin, ettei sitä tullut ihan holtittomasti, mutta kuten joku jo sanoikin niin liivejä voi pitää päällä liivinsuojusten kanssa jos maitoa meinaa tulla häiritsevästi. Ainakin minulla maidon reilumpi heruminen vaatii kunnolla maidon nousemisen rintoihin, eikä mies saa tätä reaktiota aikaan vaikka kuinka imisi.

Itsestäni rintojen hyväily on tuntunut aina hyvältä, tosin imetyksen alussa piti olla tosi hellävarainen kun rinnat olivat arkoina. En koe tarvetta rajata rintoja imetyksen ajaksi pelkästään vauvalle, ei vauvan imetys ja miehen hyväilyt kuitenkaan ole mitenkään sekoitettavissa!

Ja miestä ei tosiaan pienet (tai ne aika paljon isommatkaan) maitotipat tuntuneet haittaavan lainkaan, ehkä ennemminkin päinvastoin... ;)

Vierailija
5/5 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo rintojen hyväily ja imeminen toistaiseksi tauolla.:D Olen pitänyt rintsikat päällä koska sotkee paikkoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän