Millainen av-kirjoittelija olet?
Etsitkö fiksuja keskusteluja ja yrität vilpittömästi antaa neuvoja niitä kaipaaville?
Vai oletko niitä, jotka etsivät kirjoitusvirheitä, jotta pääsisivät pätemään. Yritätkö etsiä provoja tai osoittaa kaikkia mahdollisia viestejä, joissa epäkohtia, provoiksi. Haluatko mielipideasioista suuria väittelyjä? Kirjoitatko mielelläsi omana itsenäsi vai satuiletko ja yrität yllyttää ihmisiä kiehumaan ja vastustamaan juttujasi?
Yritätkö kenties pönkittää itsetuntoasi satuilemalla/kehuskelemalla statustasi, koulutusta, palkkaa, varallisuutta,kotioloja, lomia jne.
Kirjoita millainen olet.
Kommentit (4)
yleensä jakelee ja kyselee neuvoja. Mutta joskus on mukava osallistua johonkin väittelyyn ja yrittää olla oikeassa. :)
Etsitkö fiksuja keskusteluja ja yrität vilpittömästi antaa neuvoja niitä kaipaaville?
Osittain näin. Jos joku kysyy neuvoa, vastaan asiallisesti, ellei kyseessä olo joku typerä provo. En kuulu niihin, jotka vastaavat esim. lastenkasvatuksellisiin ongelmiin tyliin "nauti nyt niistä vapaan kasvatuksen hedelmistä". Vituttaa tuollainen.
Vai oletko niitä, jotka etsivät kirjoitusvirheitä, jotta pääsisivät pätemään.
Mä vihaan kielipolisointia. Suomen kieli on mun pääaine YO:lla, joten mulla on hieman syvempi näkökulma kieleen.
[i) Yritätkö etsiä provoja tai osoittaa kaikkia mahdollisia viestejä, joissa epäkohtia, provoiksi.[/]
En harrasta provonhuutelua, paitsi jos se on aika ilmeistä...
Haluatko mielipideasioista suuria väittelyjä?
Mieluummin asiallista keskustelua kuin väittely.
Kirjoitatko mielelläsi omana itsenäsi vai satuiletko ja yrität yllyttää ihmisiä kiehumaan ja vastustamaan juttujasi?
En, tosin joskus muuttelen hieman sitä, mitä itsestäni kerron, jotta kukaan ei tunnista mua tai läheisiäni.
Yritätkö kenties pönkittää itsetuntoasi satuilemalla/kehuskelemalla statustasi, koulutusta, palkkaa, varallisuutta,kotioloja, lomia jne.
En, harva asia on niin vastenmielistä mulle kuin tuo. En käsitä tuollaista käytöstä.
Kirjoita millainen olet.
En jaksa. Väsyttää ihan kauheesti.
Jos jonkun tilanne on sellainen, josta mulla on kokemusta tai sympatioita (vaativan lapsen kasvatus on aika tyypillinen), vastaan ihan mielelläni ja asiallisesti.
Tyhmiin keskusteluihin osallistun halvan naurun vuoksi ja vastaan millä mielellä satun olemaan. Jos joku haukkuu mun majavaani epähygieeniseksi, niin en välttämättä sano kiltisti takaisin. ;)
Selkeät provot ovat tylsiä, mutta joskus niihinkin lankeaa osallistumaan.
Vastaan omana itsenäni, mutta saatan viilata yksityiskohtia, etten olisi liian tunnistettava.
En kehu elämälläni, mutta sellaisena se usein otetaan. Kukaanhan ei av-logiikan mukaan voi olla yhtäaikaa rikas, kaunis, fiksu ja onnellinen. :)
Kirjoitusvirheistä en välitä, jos tekstistä saa selvän. En provoile, en jostain syystä uskalla =). Omatkin aloitukseni ovat yleensä ihan jonkun asian kysymistä.
Joskus, siis ihan vain joskus pikkupirun yllättäessä saatan kirjoittaa tahallani kärkkäästi niihin viesteihin jotka sen mielestäni ansaitsevat (typerät ja provoilevat).
Itsestäni kerron asioita totuudenmukaisesti, mutta sen verran faktoja muuttamalla, ettei minua voisi tunnistaa. Valehtele en koskaan.
Eli aika kesy palstailija taidan olla. Palstaillut vuodesta -99