Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

36v ja elämä ohi?

Vierailija
03.04.2010 |

Kertokaapas siis, ihan rehellisesti, onko minulla enää mitään mahdollisuuksia saavuttaa mitään? Olen otsikossa mainitun ikäinen, usean lapsen äiti. Koulutus on, mutta kotivuosia vissiin jo liikaa takana, jotta työntekijäksi kelpaisin.

Oliko tämä mun elämäni nyt sitten tässä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinnikkäästi vaikka opiskelemaan uusi ammatti jos ei töitä saa. Veikkaan että monet työnantajat ottavat mieluummin töihin sellaisen jolla on lapsiluku täynnä!

Vierailija
2/10 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opintotuki on aivan liian pieni ja se on ainoa vaihtoehto. Mitään aikuiskoulutusrahaa (vai mikä se on) en saa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkkäriin keskustelemaan mahdollisuudesta oppisopimuspaikkaan.

Vierailija
4/10 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen kautta mitkä mahdollisuutesi ovat työelämässä niin ohi on, jos ei hyvä tuuri käy.

Mutta luulisi monen lapsen äidille elämän merkitys jo vähän laajenneen, että mahdollisuuksia voisi nähdä muuallakin kuin jossain "uraputkessa"?

Vierailija
5/10 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vaan ihan tavallisesta työssä käyvän ihmisen elämästä haaveilen. Olen vain huomannut, että itseni kaltaisessa tilanteessa elävän naisihmisen ei ole helppo löytää työpaikkaa.

Ja kyllä se tilipussi on yksi syy, miksi sinne töihin haluaisin. Plus oma henkinen jaksaminen. Voin vakuuttaa, että rakastan lapsiani, mutta en osaa ajatella, että elämääni ei enää koskaan mahdu mitään muuta :/

Vierailija
6/10 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opintotuki on aivan liian pieni ja se on ainoa vaihtoehto. Mitään aikuiskoulutusrahaa (vai mikä se on) en saa. ap

tutkintoon johtavassa koulutuksessa ja saada samalla työttömyyskorvausta. Odotamme ammatillisella puolella mielenkiinnolla yhteisvalinnan tuloksia. Ovatko aikuiset vieneet nuorten paikat toisella asteella?

Vierailija
7/10 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opintotuki on aivan liian pieni ja se on ainoa vaihtoehto. Mitään aikuiskoulutusrahaa (vai mikä se on) en saa. ap

tutkintoon johtavassa koulutuksessa ja saada samalla työttömyyskorvausta. Odotamme ammatillisella puolella mielenkiinnolla yhteisvalinnan tuloksia. Ovatko aikuiset vieneet nuorten paikat toisella asteella?

http://www.mol.fi/mol/fi/03_koulutus_ura/05_omaehtoinen_opiskelu/index…

Vierailija
8/10 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 39v ja aloitin viime syksynä uuteen ammattiin opiskelun.

Toimeentulotukea voi hakea, ellei rahat riitä. Olet oikeutettu opiskellessasi yleiseen asumistukeen ja opintolaina on tois halpakorkoista.

En ole joutunut luopumaan mistään, päinvastoin.

Ja meilläkin on paljon lapsia. Kaikilla on hoitopaikat jne.

Vierailija
9/10 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni voit laittaa paperia kyllä vetämään, ethän tiedä jos et kokeile. Sulla on vielä 30 vuotta työntekoikää, miksi olisit liian vanha?

Vierailija
10/10 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin! Olen sitä mieltä, että mulla on vielä paljon annettavaa. Mutta työnantajat eivät tahdo nähdä asiaa niin. Etenkään, kun olen (omasta halustani) viettänyt useita vuosia lasten kanssa kotona. Olen kyllä ollut töissäkin välillä, eli aivan täysin ilman työkokemusta en ole. Mutta nykyään kun on niin paljon hakijoita jokaista työpaikkaa kohden, on vaikea saada edes kutsua haastatteluun, jossa mahdollisesti vois työnantajan paremmin vakuuttaa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan