Selittäkää mulle Saw- elokuvan loppu!!!
Täällä oli jokin aika sitten ketju järkyttävimmistä elokuvista ja nyt katsoin Saw- elokuvan (se ensimmäinen).
Elokuva oli järkyttävä ja sen katsomiseen meni yli kolme tuntia, kun välillä piti pitää taukoja kun jännitti niin paljon.
Elokuvan loppu jäi ihmetyttämään, en ymmärrä.
Eli se pääpahis oli siinä se syöpäpotilas (John), eikö niin. Mitä ihmettä se sitten leikki raatoa koko elokuvan ajan siinä huoneessa? Miksi, en ymmärrä. Selittäkää, ettei jää vaivaamaan koko loppuelämäksi..
Kommentit (9)
mutta tosiaan tarina jatkuu viä 5 jatko- osan verran, joista nyt ainakin kakkonen on ihan kattottava...
Mutta olisko mun pitäny jo tästä elokuvasta ymmärtää jotain, mitä en ymmärtänyt? Miksi se ukko makas siinä lattialla koko elokuvan ajan?
jatko-osat, tarina selviää joka elokuvassa enemmän. :)
jatko-osat, tarina selviää joka elokuvassa enemmän. :)
T. ap
mun mielestä kaikki loput huonoja ja meni jo yli. Tuollainen psykologinen jännitys on todella karmaisevaa, mitä ykkösessä juurikin oli...
vitutti niin paljon olla parantumattomasti sairas että se halusi opettaa terveille "elämän kunnioittamista", siis sitä että vaikka tilanne olisi miten järkyttävä niin aina pitää yrittää kuitenkin itse pysyä hengissä.
vitutti niin paljon olla parantumattomasti sairas että se halusi opettaa terveille "elämän kunnioittamista", siis sitä että vaikka tilanne olisi miten järkyttävä niin aina pitää yrittää kuitenkin itse pysyä hengissä.
Jotain tämän suuntaista joo. John tahtoo tarjota elämäänsä tähän asti tuhlanneille/pilanneille eräänlaisen mahdollisuuden parannukseen. Se myös ikään kuin tekee samalla psykologis-sosiologista tutkimusta ihmisluonteesta ja ihmisluonteen raadollisuudesta. Monestihan kaikki osapuolet olisivat selvinneet tän Johnin rakentamista tilanteesta kunnialla (win-win) tai ainakin hengissä, jos olisivat puhaltaneet yhteen hiileen. Mutta itsekkyys ja ihmisluonnon "inhimilliset" ominaispiirteet (ahneus, turhamaisuus, pelko jne) lopulta voittaa yhteisöllisyyden ja loogisuuden ja aina joku kärsii.
Katso ne jatko-osat - Johnista ja sen historiasta paljastuu jakso jaksolta uusia yllätyksiä...
pitää katsoa saw III asti että saa jonkun tolkun...Sen enempää en ole itse uskaltanut katsoa kun raskaus sai tässä välissä välttämään kauhua :)