Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ole totta! Poistettiinko se ruma vauva ketju???

Vierailija
02.04.2010 |

Taitaa olla moderaattorin oma ruma vauva kyseessä. Ei ole mitään rajaa tämän palstan sensuurilla! Mutta anna olla, jos on joku hullupervon ketju, niin ei varmaan poisteta. Saa nähdä miten pitkään tämä ketju pysyy!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämäkin pitäisi poistaa: Oliko kenenkään mielestä itsekkäästi ajatteleva äiti uudessa Vauvassa? On tuolla alempana.

Olin tulossa lukemaan kommentteja siitä kun minulla ja kaverilla oli tapana naureskella (hyväntahoisesti) hänellä hoidossa olleelle rumalle vauvalle.

Vierailija
2/9 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no aika outo sensuuri. tuskin niistä kommenteista kuitenkaan haittaa kenellekkään, ei se vauva täällä varmaan käy?

pa. ne edes kommentoinut siihen ketjuun mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää tomintaa...

Rikoksista suurin: haukkua vauvan ulkonäköä.

Vierailija
4/9 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauheat ketjut pysyy ja pysyy ettei voi kuin ihmetellä tätä sensuuria..

Vierailija
5/9 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestänne on ihan asiallista keskustelua haukkua jonkun toisen vauvaa rumaksi? Missä maailmassa te elätte? Juu vauva ei osaa lukea, mutta hänen äitinsä, isänsä, sukulaisensa jne osaa. Tekö paukutatte kaupassakin vanhemmille päin naamaa, että "jestas kun teidän vauvanne onkin ruma/ omituisen näköinen"?

Vierailija
6/9 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvan vanhemmille.

Täällä ne asiat voi sanoa.

Vierailija
7/9 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin keskenkasvuista aikuisilta ihmisiltä.

Vierailija
8/9 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea ei tarvitse sanoa edes anonyymisti netissä ja mun mielestä tämä joka lehden jälkeen alkava vauvan ulkonäön haukkuminen on niin ala-arvoista mukamasti aikuisilta ihmisiltä. Kai te itse olette sitten niin täydellisen kauniita, olleet jo vauvasta. Kaivakaapa ne omat vauvakuvanne esiin ja linkittäkää tänne niin päästään tosiasiaan.

Haukkukaa näitä kansikuvia kotonanne kaveriporukoissa, mut kyllä mua ainakin harmittaa niiden vanhempien puolesta, jonka lasta te täällä haukutte.

Kuten siihen edelliseenkin ketjuun sanoin, en ole ikinä nähnyt vauvaa, joka mielestäni olisi ruma tai ärsyttävän näköinen. Vauvat ovat persoonallisia ja omalla tavallaan jokainen söpö. Mun mielestä jokainen järkevä aikuinen ajattelee kuta kuinkin näin. Ei niin, että onpa ruma. Taidatte te jotka arvostelette vauvoja tuolla tavalla olla myös näiden USA:n vauva-/lapsimissikisojen suuria ihailijoita. Ainakin yhtä pinnallisilta vaikutatte, kun ne äidit sinä porukassa.

Vierailija
9/9 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän keskimmäinen oli TOSI RUMA syntyessään , itku tuli kun hänet sian ja parinpäivän ikäisenä katselin vielä seitä " kurttuista vanhan mihene kuvotusta " . Lapsemme sytyi keskosena ja imukupilla , joka kätilön mukaan vaikutti ulkonäköön. Lisäksi hänellä olis syntyessään hyvin persoonalliset piirteet . 3 päivän ikässä lapselta otettiinkin koromosomitutkikset, jolla hettiin jotain vakavampaa vammaa jonka yhtenä ilmetymänä on " lapsen hyvin vanhan ihmisen piirteet ".

Itse olsin varpaan paukauutanut jos kätilö tai sukulaist olsivat kehuneet vauvaa kauniiksi.

Kun vauva vähän varttui ja sai pyöreyttä kehoon niin kasvotkin kaunistu. Nyt 4 vuotiaana on todella kaunis kasvoinen poika( ja nykyisin saa paljon kehuja edelleen persoonallisista kasvonpiirteistä ) toisinaan tulee kerrottua, ettei kehujat kyllä arvaisi miten RUMA hän vauvana on ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi