Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla iloita hyvistä hetkistä koska pelkään että kohta taas menee huonosti

Vierailija
02.04.2010 |

Esim. kun mies ei osallistu pitkään aikaan kotitöihin mua ärsyttää. Kun se kerrankin tekee jotain, en osaa siitä iloita (kehun kyllä) kun tiedän että ens kerralla se jättää taas tekemättä. Ja tuo siis vaan yksi esimerkki. Mikä ihme mua vaivaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sun tarvitse siitä iloita, että mies olisi nyt alkanut pysyvästi tehdä kotitöitä, koska sitähän et voi tietää. Mutta voit iloita siitä, että teki nyt (sehän on parempi kuin se, ettei olisi tehnyt nytkään ja voi olla merkki jostain paremmasta).

2

Vierailija
2/4 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että olen toivonut niin usein asioiden muuttumista parempaan niin loppupeleissä petyn että miksi iloita siitä yhdestä kerrasta. Kamala pessimisti taidan olla. Sitten mietin ja märehdin niitä ikäviä/ahdistavia asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liittyen meidän vauvan nukkumiseen. Eli jos se nukkui yhden yön hyvin, en uskaltanut iloita siitä, kun ajattelin, että sitten joudun pettymään, kun jääkin tuohon yhteen kertaan. Mut sit tajusin, että voinkin iloita siitä yhdestä hyvin nukutusta yöstä ilman, että teen päätelmiä sen perusteella seuraavasta.

2, 3

Vierailija
4/4 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minäkään ... koska eihän se ilo kauaa kestä missään asiassa...jos välil menee hyvin nii koht onkin toisin... pessimisti ei pety:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan