Pitäiskö pyllyn pesijöiden tarkastaa ruovavalionsa?
Tuota pesijät/kaapijat-ketjua lukiessa tuli vaan mieleen, että mitä nämä innokkaat pyllynsä pesijät oikein syövät? Kun ei minulla ole siellä mitään pestävää normaalin toimituksen jälkeen (ellei ole mahatauti tms), niin en ymmärrä tätä pesemisvauhkoamista?
Kommentit (12)
Normaali kakka on niin pehmeää että tahraa kyllä.
ja paperilla ei voi hingata kevyesti vaan taputella.
Ei sun tarvi ymmärtää sitä. Annat vaan toisten pestä rauhassa ja itse kaavit niin kuin nyt parhaaksi näet. Ja kaikilla on kiva olla.
Pesköön rauhassa, mutta kun noita juttuja lukiessa tulee sellainen olo, että se joka ei pese, on joku kamala saastainen olento.
on elintapa ongelma!
Eikä hyvä kakka jää pyllynposkiin sottaamaan.
Pesemisen ymmärrän sillä että seksielämä vaikka siitä paranee. ;)
Ei sun tarvi ymmärtää sitä. Annat vaan toisten pestä rauhassa ja itse kaavit niin kuin nyt parhaaksi näet. Ja kaikilla on kiva olla.
Pesköön rauhassa, mutta kun noita juttuja lukiessa tulee sellainen olo, että se joka ei pese, on joku kamala saastainen olento.
"No niin onkin, hyi helv******!"
Mutta jos siellä ei todellakaan ole mitään pesemistä kakin ja parin paperin palan jälkeen, niin mikä siinä on niin "hyi helv****" ?????
pukamathan on elintapa ongelma!
Eipä pitäisi tässäkään asiassa yleistää. Minulla ainakaan ei ole ollut minkäänlaista elintapaongelmaa - ne pukamat putkahti vasta kuopuksen synnytyksessä.
"No niin onkin, hyi helv******!"
Mutta jos siellä ei todellakaan ole mitään pesemistä kakin ja parin paperin palan jälkeen, niin mikä siinä on niin "hyi helv****" ?????
Peräpukamat ON elintapasairaus, itse niistä kärsin 4 lapsen jälkeen monta vuotta kunnes -lysin lopettaa viljat ja huonot hiilarit viljojen myötä. Ei ole pukaman pukamaa ja vatsa toimii jumalaisesti!!