Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäiskö pyllyn pesijöiden tarkastaa ruovavalionsa?

Vierailija
02.04.2010 |

Tuota pesijät/kaapijat-ketjua lukiessa tuli vaan mieleen, että mitä nämä innokkaat pyllynsä pesijät oikein syövät? Kun ei minulla ole siellä mitään pestävää normaalin toimituksen jälkeen (ellei ole mahatauti tms), niin en ymmärrä tätä pesemisvauhkoamista?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvi ymmärtää sitä. Annat vaan toisten pestä rauhassa ja itse kaavit niin kuin nyt parhaaksi näet. Ja kaikilla on kiva olla.

Vierailija
2/12 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali kakka on niin pehmeää että tahraa kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paperilla ei voi hingata kevyesti vaan taputella.

Vierailija
4/12 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvi ymmärtää sitä. Annat vaan toisten pestä rauhassa ja itse kaavit niin kuin nyt parhaaksi näet. Ja kaikilla on kiva olla.

Pesköön rauhassa, mutta kun noita juttuja lukiessa tulee sellainen olo, että se joka ei pese, on joku kamala saastainen olento.

Vierailija
5/12 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on elintapa ongelma!

Eikä hyvä kakka jää pyllynposkiin sottaamaan.

Pesemisen ymmärrän sillä että seksielämä vaikka siitä paranee. ;)

Vierailija
6/12 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herraguuud mitä tekstiä taas.

Vierailija
7/12 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesköön rauhassa, mutta kun noita juttuja lukiessa tulee sellainen olo, että se joka ei pese, on joku kamala saastainen olento.

Vierailija
8/12 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No niin onkin, hyi helv******!"

Mutta jos siellä ei todellakaan ole mitään pesemistä kakin ja parin paperin palan jälkeen, niin mikä siinä on niin "hyi helv****" ?????

Vierailija
9/12 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukamathan on elintapa ongelma!

Eipä pitäisi tässäkään asiassa yleistää. Minulla ainakaan ei ole ollut minkäänlaista elintapaongelmaa - ne pukamat putkahti vasta kuopuksen synnytyksessä.

Vierailija
10/12 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No niin onkin, hyi helv******!"

Mutta jos siellä ei todellakaan ole mitään pesemistä kakin ja parin paperin palan jälkeen, niin mikä siinä on niin "hyi helv****" ?????

Vierailija
11/12 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se niin ällöttävä asia!

Vierailija
12/12 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräpukamat ON elintapasairaus, itse niistä kärsin 4 lapsen jälkeen monta vuotta kunnes -lysin lopettaa viljat ja huonot hiilarit viljojen myötä. Ei ole pukaman pukamaa ja vatsa toimii jumalaisesti!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi